Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte til kroppen. Har selv brukt en spray, men den er relativt dyr. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ida Warg bruker jeg nå. Lett å smøre ut og tørker fort inn. Den ser veldig oransje ut, men ikke bli skremt av det. Den gir fin farge. Bruker den som heter extra dark. 
Glöd og Bondi Sans er også bra. 
Sienna X og St.Tropez liker jeg også veldig godt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd glød?

Anonymkode: 51e6f...083

Skrevet

Bondi Beach het vel den jeg kjøpte sist. Ekstra dark eller dark... Den vr jeg velsig fornøyd med.... 290 kr ca. Dyreste jeg har kjøpt noengang. Pass på og skrubb kroppen i dusjen før påføring (skal egentlig skrubbe dagen før påføring av selvbruning men alltid gått fint for min del) smør albuer og knær med krem først ❤️ denne selvbrungs skummet med farge var lett og ta på og ble ikke oransje eller flekkete 🙏😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen som har prøvd glød?

Veninna mi har prøvd glød... Den var dårlig sa hun.. Men man må bare prøve seg frem selv. Jeg har ikke prøvd den nettopp fordi hun sa den var dårlig hehe

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen som har prøvd glød?

Ja. Er veldig fornøyd. Fin farge, lett å smøre utover :) 

Skrevet
Rosaullteppe skrev (13 timer siden):

Veninna mi har prøvd glød... Den var dårlig sa hun.. Men man må bare prøve seg frem selv. Jeg har ikke prøvd den nettopp fordi hun sa den var dårlig hehe

Er alltid noen som ikke er fornøyd med et produkt. Jeg kjenner flere som er super fornøyd med Glöd. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker st.tropez classic bronzing mousse. Jevnt og fint resultat, holder lenge. Og beste value-for-money jeg har prøvd. 

Anonymkode: d70ac...86c

• Liker 1
Skrevet

Noen som har tips til en som er bra som virker gradvis? Er litt lei av Dove sin 

AnonymBruker
Skrevet

St. Tropez gradual tan, liker den godt. Har ikke prøvd noe annet, men helt bevisst at jeg ikke kjøper Glöd for jeg ville ikke støtte Sophie Elise og det kroppspresset hun er med på å skape. Skjønner kjøper likevel altså, men verdt å tenke over. 

Anonymkode: 3d404...48b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (På 24.5.2022 den 1.32):

Jeg synes ikke den var god for meg, men det var fordi den var for gul. Kommer an på om du er kald eller varm i hudtonen tror jeg? Var god ellers :) 

Anonymkode: 410ae...ae5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke den var god for meg, men det var fordi den var for gul. Kommer an på om du er kald eller varm i hudtonen tror jeg? Var god ellers :) 

Glemte å si at jeg bruker ida warg! 😄 Den er super!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Glemte å si at jeg bruker ida warg! 😄 Den er super!

Ida Warg er best!!! 

Anonymkode: 664c6...9e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 1.24):

Noen som har prøvd glød?

Prøvde den en gang å aldri mer, resultatet endte opp med at jeg ble brun med grønnskjær🙄Har brukt selvbruning i mange år å har testet mange forskjellige de dyre og billige. Selvbruningen jeg er aller mest fornøyd med er St Moriz spray i fargen dark, billig er den også koster kun 64 kr på Normal☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...