AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #21 Skrevet 23. mai 2022 Gorgonzola skrev (22 timer siden): Norsk griseprat funker som bare det. Lytter gjerne til utbrudd som; «elsker å kjenne den deilige pikken din», «du gjør meg vill og gal», «deilig å kjenne de tunge ballene dine», «sprut i meg, fyll fitta mi», «smekk meg», «slikk meg ren»…. Ikke mye som slår ei kåt og villig tøs. Enig ! Og det aller beste er... " Åååhh... så mye bedre enn min mann " 😁 Anonymkode: 5b299...2c5 1
Gorgonzola Skrevet 23. mai 2022 #22 Skrevet 23. mai 2022 Gorgonzola skrev (23 timer siden): Norsk griseprat funker som bare det. Lytter gjerne til utbrudd som; «elsker å kjenne den deilige pikken din», «du gjør meg vill og gal», «deilig å kjenne de tunge ballene dine», «sprut i meg, fyll fitta mi», «smekk meg», «slikk meg ren»…. Ikke mye som slår ei kåt og villig tøs. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Enig ! Og det aller beste er... " Åååhh... så mye bedre enn min mann " 😁 Anonymkode: 5b299...2c5 Njaaa, den er vel mer en ønske uttalelse/fantasi hos menn som drømmer om å ta/dominere en annen manns dame, enten han vet om det eller ikke. Kan styre meg for akkurat den "bedre enn..." vinklinga. Om hun/vi har lekt med en annen som har/er "noe annet" enn meg, enten det er alder, hudfarge, størrelse eller hva det nå enn måtte være, kan jeg godt kose meg med at hun stønner begeistring om det, men ikke som en nedlatende kommentar rettet mot meg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #23 Skrevet 23. mai 2022 Gorgonzola skrev (16 timer siden): Trenger ikke svare, bare lytte og nyte Sier du ikke noe til dama du da? Anonymkode: d5119...ae6
Gorgonzola Skrevet 23. mai 2022 #24 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier du ikke noe til dama du da? Anonymkode: d5119...ae6 Jo, det gjør jeg AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 13.47): Gutter: Hva liker dere at jenter sier under akten? Jenter: Hva sier dere under akten? Jeg har så lyst til å begynne å si mer til typen min under akten, slik som «kom for meg» osv, men jeg synes ALT er kleint på norsk. Så jeg trenger virkelig råd og tips for hva som fungerer på andre og gjerne i hvilken setting! Men denne gangen svarte jeg på det trådstarter spurte om, det lønner seg ofte å gjøre det om man velger å svare i en diskusjonstråd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #25 Skrevet 23. mai 2022 Gorgonzola skrev (Akkurat nå): Jo, det gjør jeg Som hva da? Anonymkode: d5119...ae6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #26 Skrevet 23. mai 2022 hardere du er deilig trenger deg inni meg nå hver så snill tror ikke jeg sier noe annet (kvinne 29 år) Anonymkode: 7672e...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #27 Skrevet 23. mai 2022 Vi snakker engelsk med hverandre og da går det naturligvis også i engelsk dirty talk. Føles ikke naturlig for meg å si slike ting på norsk, overhodet... Men på engelsk elsker. Jeg det! Anonymkode: 1d1e5...307 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #28 Skrevet 23. mai 2022 Den beste senge praten jeg noen gang har opplevd var når dama stønnet på en måte jeg ikke hadde hørt før da jeg prøvde ut en ny metode hvor for hvar gang jeg penetrerte løftet jeg også opp penisen inne i henne og sa at hun elsket meg for første gang. Hun sa normalt sett ikke mye dirty ting men var helt panisk når hun nærmest seg orgasmen "Hva du enn gjør vær så snill ikke stopp" "Fortsett å lyft kuken litt mer og jeg lover å suge ballene dine tomme når og hvor som helst i en hel måned" Hun bare begynte å skrike "JA ja ja, knull fitta mi tils den er full" jeg kom ikke enda men det var bare utrolig deilig å se henne nyte. Når spasmene hennes hadde gitt seg og det var utrolig vått imellom oss mens jeg lå over henne for å hvile kunne jeg høre at hun var begynt å gråte. Trodde først noe hadde gått galt og at det var noe som gjorde vondt og at orgasmen bare hadde satt en stopper for at merke smertene. Stemmen hennes skalv før hun så dro seg til meg, kysset meg og sa at fra denne dagen får jeg ikke lov til å snakke negativt om meg selv eller være i noen tvil om at jeg ikke er god eller stor nok. Jeg prøvde å vær litt kjapp i kjeften, men hun bare så på ansikte mitt hva jeg var på tur til å si så hun tok tak i ansikte mitt og ba meg se ned under oss. Senga så ut som noen hadde kastet vann på oss. "Det er har aldri skjedd meg før, DU gjorde det ikke eksen min som du har vært så bekymret over, kan du være så snill å tro på meg når jeg sier at ingen har pult meg så godt som du nettopp gjorde, og akseptere at jeg aldri har elsket noen slik som jeg elsker deg?" Nå var det min tur å gråte før jeg innrømte at jeg har elsket henne siden dagen vi møtes, og er det noe jeg lærte er hvor utrolig tennende hun synes det er når jeg våget å vise følelser. Så hun fikk meg på rygg og sa jeg fikk ikke lov til å slutte å suge på brystene hennes tils hun følte spermen min inni seg. For meg gjorde det ordene "jeg elsker deg" til noe veldig spesielt. Det var det mest erotiske øyeblikket jeg hadde hatt i hele mitt liv samtidig som det var veldig emesjonelt og fylt av kjærlighet. Hun brukte det til og med som "våpen" når hun var kåt, for hun kunne ligge foran meg helt normalt, og si jeg elsker deg i den tonen og jeg ble automatisk hard med en gang. Anonymkode: 8b734...49a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #29 Skrevet 23. mai 2022 Omg nå begynte jeg å tenke på eksen min 🤣🤣 Han var sånn her «aaaaah babe! Mmm babe! Babe. Babe. Babe. Mmmm. Babe» og oppfølgeren lenger ut i spillet: »stikk en finger i rumpa mi» Jeg HATET det. Og reagerte deretter. Men han var alltid for kåt til å få med seg min reaksjon. Og han hatet å snakke om sex ellers. Endte med at sexlivet døde ut. Og forholdet også. Anonymkode: 414ae...304 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #30 Skrevet 24. mai 2022 Dirty talk setter en egen spiss på det når det faller naturlig og er et resultat av kåtskap. Så visst det er i forbindelse med at du vil ha sex med han (at dere begge er hjemme og du har lyst å ha han sex, eller vil ha sex når han kommer hjem) Nå er jeg så jævla kåt at du bare er nødt til å knulle meg med en gang, kommer du? Kjør fort hjem fra jobb, klarer ikke vente lenger, må ha kuken din fort I sengen. Kan ikkje du slikke fitta fitta mi (eller andre din som du vil han skal gjøre med deg, vise at du er kåt og har lyst) Deilig, forsiktig med klitten, den er så følsom, Nå vil jeg ha kuken i meg Pul meg hardere, jeg kommer snart, pul meg Igjen det viktigste er at det kommer av kåtskap, blir for dumt om du skal ligge og blåse tyggegummi bobler mens du sier det. Anonymkode: 05b4b...d06
Ninish1991 Skrevet 24. mai 2022 #31 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 13.47): Gutter: Hva liker dere at jenter sier under akten? Jenter: Hva sier dere under akten? Jeg har så lyst til å begynne å si mer til typen min under akten, slik som «kom for meg» osv, men jeg synes ALT er kleint på norsk. Så jeg trenger virkelig råd og tips for hva som fungerer på andre og gjerne i hvilken setting! Anonymkode: 73b6c...f98 Helt enig, er så kleint på norsk! Vi bruker morsomålet som er arabisk og føler jeg tenner mer på det enn norsk 😅😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå