Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må lage en lang historie kort. Jeg var på et hotellopphold her i Norge, så en meget flott mann ved baren en av kveldene. Snakka aldri med han, men fant ut hvem han var i ettertid (sparer dere for hvordan). Han reiste alene, er fra et annet land ganske nært Norge. 
Vi ble venner på insta, face og snapchat. Vi har chattet i noen mnd, det har vært masse koslige meldinger, planer om å dra på tur i sommer, bilder, telefonsex..you name it. 
Nå har jeg funnet ut at han er på feriereise med ei dame, og jeg ser også noen bilder av han på hennes insta. Ingen bilder som tilsier at de er kjærester, men likevel så spurte jeg han om han hadde kjæreste. Svaret var «Nei, jeg har ikke kjæreste». Jeg sjekker hennes insta disse dagene, enda ingen «kjærestebilder», men han er med på et par bilder. Hun er ei pen jente, han er en flott mann, så jeg klarer nok å legge sammen to og to. For et par dager siden, så konfronterte jeg han om at jeg visste han var på ferietur med henne, og ba han være ærlig, så jeg kunne gå videre. Har blitt helt obsessed ved dette, og sjekker hennes insta flere ganger daglig. Han har lest mld min, men svarer ikke. 
Det klør i hendene å sende henne det jeg har av bilder og meldinger jeg og han har hatt. Jeg vet det er dumt, og at jeg burde la være. 
Det er lett å si at han er en drittsekk, men det er noe jeg ikke har følt når vi har chattet. Hva hadde dere andre gjort?

Jeg savner han, og følelser og sjalusi tar overhånd. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har da ikke noen enerett på ham, dere har bare chattet. Slutt å oppføre deg som en psyko. 

Anonymkode: 27021...4e4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Slett dem begge, og gå videre. Du høres litt besatt ut ja, dropp dette og gå videre. 

Anonymkode: 0e052...d3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, du høres litt crazy ut 🤨 Det kan jo være en venninne eller søstera hans for den saks skyld. Uansett tror jeg du bør legge dette fra deg.

Anonymkode: e6057...e1e

• Liker 3
Gjest Ballongfrue
Skrevet (endret)

Du høres litt besatt ut. Hvis du finner på sende henne alle bilder du har av han og deg så kan du hvertfall garantere at han ikke vil snakke med deg mer.

Du må la det gå, og hvis du er en bra person så drar du ikke med deg noen andre ned i elendigheten.

Endret av LitenOgSkvetten
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok vært over gjennomsnittet intens og dine kaninkoker sider har kommet til syne så han har nok blitt skremt og tør ikke å svare nå. 

La det gå.

Anonymkode: 8657e...ed0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har da ikke noen enerett på ham, dere har bare chattet. Slutt å oppføre deg som en psyko. 

Anonymkode: 27021...4e4

Det vet jeg da. Har aldri sagt det heller. Vil bare at han skal være ærlig, så er det greit liksom. I og med at vi faktisk hadde planlagt å reise på tur i sommer. Du trenger ikke være frekk, folk har ulike problemstillinger. 

Skrevet
LitenOgSkvetten skrev (10 minutter siden):

Du høres litt besatt ut. Hvis du finner på sende henne alle bilder du har av han og deg så kan du hvertfall garantere at han ikke vil snakke med deg mer.

Du må la det gå, og hvis du er en bra person så drar du ikke med deg noen andre ned i elendigheten.

Jeg kommer ikke til å sende henne noe, det vet jeg innerst inne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har nok vært over gjennomsnittet intens og dine kaninkoker sider har kommet til syne så han har nok blitt skremt og tør ikke å svare nå. 

La det gå.

Anonymkode: 8657e...ed0

Hva vet vel du om hvem av oss som har vært mest intens? 

AnonymBruker
Skrevet
Emma Marie skrev (3 minutter siden):

Det vet jeg da. Har aldri sagt det heller. Vil bare at han skal være ærlig, så er det greit liksom. I og med at vi faktisk hadde planlagt å reise på tur i sommer. Du trenger ikke være frekk, folk har ulike problemstillinger. 

Forstår behovet ditt for å vite. Men er akkurat dette som er så vanskelig helt i starten, man har ingen forpliktelser med noe. Og det er faktisk helt vanlig å date flere før man ender opp med den man vil ha.

Hadde latt dette bare ligge hvis jeg var deg. Du har dessverre ikke rett til å vite noe som helst.

Anonymkode: 05ea2...51d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Oi, du høres litt crazy ut 🤨 Det kan jo være en venninne eller søstera hans for den saks skyld. Uansett tror jeg du bør legge dette fra deg.

Anonymkode: e6057...e1e

Det er ikke søstra, han har vist meg familien sin. Det kan være ei venninne, det kan det. Men det er jeg 80% sikker på at det ikke er. 
Hvorfor er jeg crazy? Jeg tipper alle dere som svarer her, har funnet ut av ting på nettet på egen hånd. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår behovet ditt for å vite. Men er akkurat dette som er så vanskelig helt i starten, man har ingen forpliktelser med noe. Og det er faktisk helt vanlig å date flere før man ender opp med den man vil ha.

Hadde latt dette bare ligge hvis jeg var deg. Du har dessverre ikke rett til å vite noe som helst.

Anonymkode: 05ea2...51d

Takk for et ordentlig svar. Nei, jeg er fullstendig klar over at jeg ikke har rett på å vite, men hadde jeg vært han, så hadde jeg svart ærlig på et spm. Det er egentlig bare det. 

Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg! Hadde ikke likt hvis en jeg holdt på med/hadde en romantisk greie med dro på tur med andre jenter. Skjønner seriøst ikke hvorfor folk sier at du er eiesyk og gæærn. For jeg hadde reagert på samme måte. Selvom du ikke EIER han, så har dere en greie, og jeg synes du har rett til å vite hvem han er på ferie med🤷‍♀️ Jeg er såpass hevngjerrig at jeg hadde tatt kontakt med dama han er på tur med, men da må du også være innstilt på at det ikke blir noe mer mellom deg og han. Men det ønsker du kanskje ikke heller, når du ser hvordan han er 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer bare på om dere er kjærester, eller hvilken annen "avtale" har dere? Kanskje han ser dere kun som venner inntil det blir noe mer.

Anonymkode: a5d63...c01

Skrevet
Hottentått skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt jeg! Hadde ikke likt hvis en jeg holdt på med/hadde en romantisk greie med dro på tur med andre jenter. Skjønner seriøst ikke hvorfor folk sier at du er eiesyk og gæærn. For jeg hadde reagert på samme måte. Selvom du ikke EIER han, så har dere en greie, og jeg synes du har rett til å vite hvem han er på ferie med🤷‍♀️ Jeg er såpass hevngjerrig at jeg hadde tatt kontakt med dama han er på tur med, men da må du også være innstilt på at det ikke blir noe mer mellom deg og han. Men det ønsker du kanskje ikke heller, når du ser hvordan han er 🙈

Ja det er lett for folk inne på dette forumet å kalle folk crazy, selv om de sikkert selv har vært borti lignende situasjoner. Alle har vi ulike problemstillinger. Dette er nå mitt problem, og det hadde vært veldig fint å ikke bli kalt det ene og det andre. 
Nei, det er akkurat det; vet ikke engang om jeg ønsker å fortsette med han. Men savner han veldig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer bare på om dere er kjærester, eller hvilken annen "avtale" har dere? Kanskje han ser dere kun som venner inntil det blir noe mer.

Anonymkode: a5d63...c01

Neida, vi har hatt mye kontakt, intens kontakt i perioder, siden mars. Vi har snakket om at vi skal møtes, og også reise på tur i sommer. 
Tja, venner…Venner holder nok ikke på sånn som vi har gjort. Jeg har også skrevet til han at jeg er klar over at vi ikke har forpliktelser, men at jeg ønsker å vite om han har kjæreste, så jeg ikke kaster bort mer tid. 

Gjest Hottentått
Skrevet
Emma Marie skrev (15 minutter siden):

Ja det er lett for folk inne på dette forumet å kalle folk crazy, selv om de sikkert selv har vært borti lignende situasjoner. Alle har vi ulike problemstillinger. Dette er nå mitt problem, og det hadde vært veldig fint å ikke bli kalt det ene og det andre. 
Nei, det er akkurat det; vet ikke engang om jeg ønsker å fortsette med han. Men savner han veldig. 

Ja, det er vel ikke akkurat kjent for å være trivelige folk her inne dessverre. Mange bitre mennesker som bruker dette som en arena for å få ut frustrasjon og kjipe følelser som de ellers holder inne. 

Forstår deg godt. Du kan jo evt spørre henne om de er kjærester eller hva, så får du hvertfall et svar☺️

Skrevet
Hottentått skrev (2 minutter siden):

Ja, det er vel ikke akkurat kjent for å være trivelige folk her inne dessverre. Mange bitre mennesker som bruker dette som en arena for å få ut frustrasjon og kjipe følelser som de ellers holder inne. 

Forstår deg godt. Du kan jo evt spørre henne om de er kjærester eller hva, så får du hvertfall et svar☺️

Ja, jeg er ikke så sikker på at de som skriver at andre er crazy, er mindre crazy selv😊

Jeg vet ikke om jeg tørr å spørre noe mer. Mulig han svarer meg når han er hjemme igjen, jeg vet ikke. Synes det er skikkelig kjipt i allefall. 

AnonymBruker
Skrevet

Oppdater oss gjerne når han svarer...

Anonymkode: 2cc54...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...