Apple- Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg blir alltid så glad når jeg finner hyggelige og positive tråder på KG, så nå skal jeg jaggu starte en selv! Så mitt spørsmål er: hva er det beste komplimentet du noen gang har fått? Jeg trodde mitt var et jeg fikk i jobbsammenheng for en del år siden - og som jeg aldri har glemt. Jeg jobbet ekstra i helgene som servitør, og en lørdag var det tjukkfullt med folk, en eller annen anledning. Vi var en haug med servitører på jobb, og løp beina av oss - jeg storkoste meg! Da skiftet mitt var over, kom skiftleder bort til meg (forøvrig en jente som er mange år yngre enn meg) og sa: 'Apple, jeg må bare få si dette her, det er en absolutt fryd å jobbe sammen med deg!' Gjett om jeg var stolt... Men nå har jeg møtt en mann som jeg er stormforelsket i, og har fått et nytt beste kompliment (selv om det går på litt annet enn jobbb... ). Så her kommer mitt nye beste kompliment, som nettopp tikket inn på sms. Han er forresten engelsktalende, så jeg tar det på originalen: I like the way you smile and your face lights up, the way your eyes shine, your beautiful personality that makes me laugh, the way you walk with them lovely legs and ass, and as for that slim, slender silky body... Wohoo! Og vi har ikke engang hatt sex ennå... Endret 9. november 2005 av Apple- 1
Gjest Ikke logget inn Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 De beste jeg har fått: Av sjefen på jobben. Du er unik og da mener jeg utrolig flink og samtidig det beste menneske jeg vet om. Dette var heftig og jeg ble rimelig satt ut her. Av kompis: Man kan ikke annet enn å bli skikkelig glad i deg. Alle som kjenner deg, er det. Av veninne: Må bare ha deg med. Når du er med er alt dobbelt så morsomt. Av en ansatt under meg: Du er en topp sjef. Hadde alle vært som deg. Av ekstype: Jeg kommer aldri til å finne en som deg. Av en type: Du er bare så utrolig deilig. Det var koselig men de ovenfor satt litt dypere. 1
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Likte det første du fikk mye bedre jeg Apple. Beste jeg har fått er - mamma du er mye bedre enn andres mamma! 2
Svart Katt Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Av en kamerat: - Jeg kunne ønske at jeg kunne krympet deg og puttet deg i lommen, slik at jeg kunne hatt deg med overalt til enhver tid! 1
Apple- Skrevet 9. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2005 De beste jeg har fått: Av sjefen på jobben. Du er unik og da mener jeg utrolig flink og samtidig det beste menneske jeg vet om. Dette var heftig og jeg ble rimelig satt ut her. Av kompis: Man kan ikke annet enn å bli skikkelig glad i deg. Alle som kjenner deg, er det. Av veninne: Må bare ha deg med. Når du er med er alt dobbelt så morsomt. Av en ansatt under meg: Du er en topp sjef. Hadde alle vært som deg. Av ekstype: Jeg kommer aldri til å finne en som deg. Av en type: Du er bare så utrolig deilig. Det var koselig men de ovenfor satt litt dypere. ← Wow, du har jo virkelig fått masse bra og hyggelige komplimenter! Likte det første du fikk mye bedre jeg Apple. Beste jeg har fått er - mamma du er mye bedre enn andres mamma! ← Åh, jeg også vil ha mamma-komplimenter!
Gjest lurven Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 you are such a wonderful man, i am crazy about you
Gjest gjesten Skrevet 9. november 2005 #7 Skrevet 9. november 2005 Ja Apple, dette var hyggelige men måtte bare si at du fikk meg til å tenke på det og dagen ble bra Ofte så glemmer man jo hyggelige ting og husker best det motsatte. Bra tråd! Klem 1
Annie Skrevet 9. november 2005 #8 Skrevet 9. november 2005 Har fått mange mamma komplimenter av datteren min. Men kommer ikke på noen flere konkrete akkurat nå. 1
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #9 Skrevet 9. november 2005 Jeg har fått mange artige komplimenter av elevene mine, en jeg fikk nylig var: - Du klarer alt! Du er Gud! 1
fomlepung Skrevet 9. november 2005 #10 Skrevet 9. november 2005 Det beste jeg har fått er: "Jeg elsker deg for at du nettopp er deg" Høres enkelt ut, men betydde et helt hav for meg i hvertfall. Men... som alle vet, ingenting holder evig, så disse ordene fikk jeg av eks-dama mi faktisk. 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 10. november 2005 #11 Skrevet 10. november 2005 Av en kompis som er kjempeflink med Grand danois: han syntes jeg var kjempeflink med GD valpen min, og med rasen generellt Av typen: At han vil gifte seg med meg!
Betcy Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 En virkelig koselig tråd, dere Mitt beste komplimet i jobbsammenheng fikk jeg i går. Jeg kom inn til en veldig dårlig kreftpasient, og h*n lyste opp og sa: "jeg er så glad for at du kom til meg i dag! Du gir meg lys i tilværelsen med ditt smil og jeg føler meg trygg når du er her". Ble veldig rørt da. Av en kjæreste: "Jeg hater at du går bort ifra meg, men jeg elsker å se deg gå" (tror den var hentet fra filmen "face off", men samma det ) Fra en venninne. Ordrett fra en sms: "her er fem ord som beskriver deg slik jeg ser deg: kreativ, omsorgsfull, bestemt, superpositiv og genial!" 1
Ciara Skrevet 10. november 2005 #13 Skrevet 10. november 2005 Ble veldig rørt da en jeg nettopp hadde blitt kjent med sa "Du er et fantastisk menneske!". Det komplimentet tenker jeg på støtt og stadig, og det får meg alltid til å føle meg som et bra menneske som betyr noe for andre. Veldig fint å tenke på når man føler seg ganske unyttig og uinteressant. Det største komplimentet jeg har fått var nok at sambo fridde til meg
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #14 Skrevet 10. november 2005 Sånn mann til kvinne, var nok et noe overraskende møte på gata; jeg gikk på fortauet og en mann som kom i mot meg smilte litt sånn koselig. Jeg trodde det kanskje var en jeg kjente/burde kjent igjen, og smilte litt forsiktig tilbake....da smilte han mer, stoppet nesten opp, hvorpå jeg spurte; unnskyld kjenner du meg? Nei svarte han (på engelsk), men det var bare at så vakre øyne som dine får meg til å smile. Da smilte jeg, sa takk og gikk meget fornøyd videre. Det skulle ikke mer til for at den dagen ble veldig ok Av venninna mi her forleden dag, da hun og mannen hadde vært på en kuuul fest med de hippeste (som vi ikke kjenner), og vi skal ha fest om noen uker, og jeg sa at den blir nok ikke så kuuul som den dere var på forrige helg:( , og hun sa; nei, vet du hva, det blir enda bedre, for du er favorittfestevenninna mi! Da ble jeg glad - når hun skal ha det morro, er jeg favoritten.... (...ehh, vi er 33 og 35 og godt gifte begge to, så det er kanskje litt sånn "vil ikke bli gammel og kjedelig-bekreftelsekompliment). Koselig å bare tenke på slike komplimenter...koselig tråd... 1
Brunhilde Skrevet 10. november 2005 #15 Skrevet 10. november 2005 Jeg tror det det mest spontane komplimentet jeg har fått er da en helt fremmed stoppet bak meg, la hendene på skuldrene mine og sa "mmmm, du dufter utrolig godt!" Eller er det vel ingenting som slår "de er den beste mammaen noen kunne ha" - noe jeg heldigvis hører både titt og ofte!
Gjest Jente_21 Skrevet 10. november 2005 #16 Skrevet 10. november 2005 Dette var en fin tråd!!Så koselig å høre slike ting!! Begynte å tenke gjennom hva folk hadde sagt til meg, husker ikke alle men her er noen: Av kjæresten min: "Jeg elsker deg for den du er" "Hvordan jeg hadde hatt det i dag hvis jeg ikke hadde møtt deg tør jeg ikke tenke på, både fysisk og psykisk, trenger ikke lete mere jeg, har funnet den jinta jeg vil ha" Vi ligger i senga og bare holder rundt hverandre, jeg sovner nesten, men legger merke til at hver gang jeg åpner øynene ser han forsatt på meg, han ligger der og smiler. Lå sånn lenge helt til jeg spurte, hvorfor ser du så på meg? "Jeg er bare så glad i deg" så ga han meg en skikkelig god klem! Har fått mange flere fra han også ,men husker ikke alle slik ordrett. Mange ganger vil det kanskje for andre høres så enkelt ut, slik som at det var da ikke mye, men kan få ord kan bety veldig mye!Også ingen ord kan være bedre enn ord en gang i blant:) Ble veldig glad av denne tråden jeg!!!Tenker på alt det fine kjæresten min har sagt til meg, hva resten av familien har sagt, og venner!!! En gang jeg var i praksis, er sykepleiestudent, var det en pasient som sa til veilederen min: "Denne jenta er virkelig flinkHadde dette vært en eksamen hadde hun fått bestått av meg!!!!Også så blid som hun er hele tiden:), rommet lyser opp da hun kommer!"
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #17 Skrevet 11. november 2005 Jeg så nylig et spørreskjema om hvordan våre gjester opplever hotellet hvor jeg jobber. Vedkommende gjest var ikke spesielt fornøyd; for høy pris, for lav standard etc. Men på punktet "Service/staff" hadde han svart "excellent". Det var litt hyggelig, for jeg var den eneste han hadde hatt kontakt med... Ellers, en morsom en fra en tidligere kollega, i en trøstende tone: "Jeg bryr meg ikke om hva de andre sier; jeg synes du er grei, jeg!" (ja, dette var sagt på fleip, altså!) Senest i dag morges, fra en gjest på hotellet: "Jeg sov så godt i natt, for jeg visste at du var her og passet på" (Jeg er nattevakt) Og så elsker jeg de spontane komplimentent fra kjæresten min. Jeg kan gå forbi ham i gangen en helt vanlig dag og han utbryter: Så fin du er!
Fat Sally Lee Skrevet 11. november 2005 #18 Skrevet 11. november 2005 Vel, det beste komplimentet må være den gangen kjæresten min tok kjøretimer på motorsykkel, og kjørelæreren stadig påpekte hvor rådeilig den dama de stadig kjørte forbi var... Det kjørelæreren ikke visste var at det bare var lille cocktail som var ute og gikk i byen, og at kjæresten hennes satt foran på sykkelen... Tok det også som et stort kompliment da en bekjent sto og så meg jobbe, og lurte på om jeg ville jobbe for ham når han får bedriften sin opp og gå. 1
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #19 Skrevet 11. november 2005 En fyr sa til meg på byen engang: Du er like vakkert kupert som den norske fjellheimen 1
Gjest filosofia Skrevet 11. november 2005 #20 Skrevet 11. november 2005 En fyr sa til meg på byen engang: Du er like vakkert kupert som den norske fjellheimen ← He he.. det SKAL du ta som et kompliment, har du SETT på den norske fjellheimen? Man får lyst til å bare legge seg ned i den! Du har sånne øyne som smiler du, sa mannen til meg en gang. Det har jeg aldri glemt. Og så sønnen som var på ferie hos mormor og hadde sånn hjemlengsel at han drømte om mamma hele natta! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå