AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Er ganske kraftig og har nylig lagt inn 430cc silikon over muskel. Var veldig fornøyd med størrelse etter op, men nå etter 5 uker er de mindre hovne og jeg skulle gjerne sett at de var litt større. Jeg kan med fordel gå ned 10 kilo fordi jeg har en del ekstra fett. Noen som har erfaring med at puppene ser større ut etter vektnedgang? Føler dette er et bedre alternativ enn å operere på nytt for å få lagt inn enda større implantater med tanke på nakke / rygg. setter pris på svar Anonymkode: 45d6f...ecb
kalini Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 puppene vil jo virke større ifht kroppen din hvis du går ned i vekt. så det vil jeg anbefale hvis du ønsker større.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Har naturlig store pupper og de ser større ut når resten er mindre 🤷🏼♀️ Anonymkode: a5064...318
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Man framstår tykkere når puppene er store. Just sayin… Anonymkode: bc629...7b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå