AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Har du noen gang fått kommentar på at dine tær er pene av ukjente menn, gjerne med en litt seksuell undertone. Anonymkode: e8c8a...d6f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Ja, flere ganger. Har små og fine føtter Anonymkode: e5bea...bff
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Eneste kommentarer jeg har fått er at det ser ut som barneføtter 🙄 og det er ikke med seksuell undertone Anonymkode: c1b1a...57f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Nei, heldigvis ikke. Æsj! Hadde vært en stor sjans at han hadde fått merke de tærne en viss plass. Anonymkode: dfed5...5f1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Jeg har fått mange kommentarer på føttene mine, også fått mange på at folk liker sokkene mine, og skoene. Har hatt flere som har hatt lyst til å sutte på tærne mine, og noen har også fått lov. Anonymkode: 2a094...9d9
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Nei, det har jeg aldri opplevd, men er ikke trist av den grunn 😅
GammelKaktus Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Nei og ikke vil jeg ha det heller. Føtter og tær er ikke min greie...
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Ikke tærne, men et par menn har kommentert at jeg har små og fine føtter. Ikke seksuell undertone da. Anonymkode: 42b26...091
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Ja.. en gang jeg satt barbent på en strandpub satt en fyr som virket normal ved siden av meg og pratet med meg. Plutselig tok han tak i foten min og løftet den til munnen sin og begynte og suge på stortåen min. Dro den til meg og spurte hva faen han drev med, og han unnskyldte med at han hadde fotfetish og føttene mine var det vakreste han hadde sett så han klarte ikke og dy seg. så damer, vær forsiktig med og gå barbent på stranden, overgrep kommer i de merkeligste former 😳 Anonymkode: a37bd...383 1
Gjest Belmont Skrevet 26. november 2022 #11 Skrevet 26. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 13.46): Jeg har fått mange kommentarer på føttene mine, også fått mange på at folk liker sokkene mine, og skoene. Har hatt flere som har hatt lyst til å sutte på tærne mine, og noen har også fått lov. Anonymkode: 2a094...9d9 Altså, dette er menn som helt tilfeldig kommer bort til deg og spør om det, også får de lov? Høres veldig merkelig ut. Endret 26. november 2022 av Belmont
Gorgonzola Skrevet 26. november 2022 #12 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 16.52): Ja.. en gang jeg satt barbent på en strandpub satt en fyr som virket normal ved siden av meg og pratet med meg. Plutselig tok han tak i foten min og løftet den til munnen sin og begynte og suge på stortåen min. Dro den til meg og spurte hva faen han drev med, og han unnskyldte med at han hadde fotfetish og føttene mine var det vakreste han hadde sett så han klarte ikke og dy seg. så damer, vær forsiktig med og gå barbent på stranden, overgrep kommer i de merkeligste former 😳 Anonymkode: a37bd...383 Mildt sagt overraskende og helt sikkert også ubehagelig. Overgrep er et sterkt ord, gjerne linket til straffbar handling. Overilt er noe annet og jeg både håper og tror at ditt liv ruller relativt ufortrødent videre med en noe spesiell opplevelse i minneboka, i den grad den ligger der. Han kisen bør noen dressere litt da.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Belmont skrev (På 26.11.2022 den 11.33): Altså, dette er menn som helt tilfeldig kommer bort til deg og spør om det, også får de lov? Høres veldig merkelig ut. Hehe, nei, de har ikke kommet bort på gata nei. 😂 Det har vært menn jeg har datet. Og en kompis av min bror, men han er ganske åpen fot/ sko/ sokkefetishist. Ikke diskret… Sokkene flere av de likte brukte jeg da jeg spilte basket. Vi hadde datet en stund før de så de sokkene for å si det slik. Men klarte faktisk å bli sammen med tre menn som likte føttene mine, og sokkene mine, på de nesten 20 årene jeg spilte basket. Giftet meg til slutt med han ene. Han liker fortsatt både sokkene og føttene, og så langt jeg kan skjønne, resten også. 😊 Men kommentarer, ja, fra fremmede også. Blant annet to massører, begge kvinner. Å så pene føtter du har. Jeg vet ikke helt hva som gjør dem pene. De er penere enn min manns, men synes ellers de ser helt vanlige ut. 😂 Anonymkode: 2a094...9d9
Gjest Belmont Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, nei, de har ikke kommet bort på gata nei. 😂 Men klarte faktisk å bli sammen med tre menn som likte føttene mine, og sokkene mine, på de nesten 20 årene jeg spilte basket. Men kommentarer, ja, fra fremmede også. Blant annet to massører, begge kvinner. Å så pene føtter du har. Anonymkode: 2a094...9d9 Haha, man blir litt nysgjerrig på føttene dine når du får så mange kommentarer på dem. 😁
Jentegutt Skrevet 30. november 2022 #16 Skrevet 30. november 2022 Ja, går alltid uten sokker, har fått mange fine komplimenter på føttene/tærne mine, men så er de velstelte rette og pene også😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå