AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Kan jeg som kvinne bli sterkere enn mannen hvis jeg trener hard styrke over lengre tid mens han ikke trener noe? Anonymkode: 85bf3...b0a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Ja, det kan du helt klart bli. Har selv trent hard styrke i mange år, og løfter tyngre enn flere av mennene på treningssenteret. Anonymkode: 2a2e3...5af 3 1
I Grosny Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kan jeg som kvinne bli sterkere enn mannen hvis jeg trener hard styrke over lengre tid mens han ikke trener noe? Anonymkode: 85bf3...b0a Ja!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det kan du helt klart bli. Har selv trent hard styrke i mange år, og løfter tyngre enn flere av mennene på treningssenteret. Anonymkode: 2a2e3...5af Imponerende! Hvor ofte trener du? Anonymkode: 85bf3...b0a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan jeg som kvinne bli sterkere enn mannen hvis jeg trener hard styrke over lengre tid mens han ikke trener noe? Anonymkode: 85bf3...b0a Det kan hende, og det er mulig du ikke blir sterkere. Du nevner ikke noe om hans fysikk, har han god fysikk fra før, har han trent tidligere, jobber han med noe fysisk m.m. Hvordan er treningsgrunnlaget ditt fra før, hvordan er din fysikk fra naturens side. Anonymkode: ca24d...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan hende, og det er mulig du ikke blir sterkere. Du nevner ikke noe om hans fysikk, har han god fysikk fra før, har han trent tidligere, jobber han med noe fysisk m.m. Hvordan er treningsgrunnlaget ditt fra før, hvordan er din fysikk fra naturens side. Anonymkode: ca24d...b0d Han har trent tidligere men ikke på mange år. Jeg har aldri trent noe særlig. I tillegg er han minst 50 kg tyngre. Tror likevel at jeg med hard trening over tid kunne overgått han men det mener ikke han. Anonymkode: 85bf3...b0a
I Grosny Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han har trent tidligere men ikke på mange år. Jeg har aldri trent noe særlig. I tillegg er han minst 50 kg tyngre. Tror likevel at jeg med hard trening over tid kunne overgått han men det mener ikke han. Anonymkode: 85bf3...b0a Da har han jo egentlig et solid forsprang og stiller også i en annen vektklasse. Men det er bare å trene på. Det skal mye til å løfte mer enn han, men det er ikke så farlig.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Å sammenligne styrke er meningsløst hvis man ikke tar med kroppsvekt i beregningen. Anonymkode: 6e77d...5dd
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg som kvinne bli sterkere enn mannen hvis jeg trener hard styrke over lengre tid mens han ikke trener noe? Anonymkode: 85bf3...b0a Hvis mannen har helt ok gener å du ikke boler har du ikke sjans... Menn er sterkere.. SÅNN ER DET BARE! Anonymkode: d365f...a8c
Hill83 Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg som kvinne bli sterkere enn mannen hvis jeg trener hard styrke over lengre tid mens han ikke trener noe? Anonymkode: 85bf3...b0a Selvsagt .. se bare på anna (nå Arne ) som var østtysk vektløfter . Tok medaljer i fleng i gamle ddr .
sivva.no Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg som kvinne bli sterkere enn mannen hvis jeg trener hard styrke over lengre tid mens han ikke trener noe? Anonymkode: 85bf3...b0a NEI!! dette er fysisk umulig desverre
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Imponerende! Hvor ofte trener du? Anonymkode: 85bf3...b0a Trener 5-6 dager i uken, minst 2 timer. Trener mest styrke, men og yoga, svømming og sykling. Men så har jeg alltid trent mye, og som barn, jeg gikk og på idrettslinja. Anonymkode: 2a2e3...5af 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trener 5-6 dager i uken, minst 2 timer. Trener mest styrke, men og yoga, svømming og sykling. Men så har jeg alltid trent mye, og som barn, jeg gikk og på idrettslinja. Anonymkode: 2a2e3...5af Kunne trent 14 dager i uka, men fortsatt ikke hatt en sjanse på en mann som trener 7 dager i uka.... Kvinner er laga for kjøkkenet! Anonymkode: d365f...a8c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å sammenligne styrke er meningsløst hvis man ikke tar med kroppsvekt i beregningen. Anonymkode: 6e77d...5dd Nå var det ikke det som ble spurt om her. å bli fysisk sterkere enn en mann er nok ikke mulig for en kvinne Anonymkode: e7e33...867
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå var det ikke det som ble spurt om her. å bli fysisk sterkere enn en mann er nok ikke mulig for en kvinne Anonymkode: e7e33...867 Samma faen om en mann veier 65 kg så slår han verdens sterkeste kvinne! Anonymkode: d365f...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 Nei, ikke hvis han er større og tyngre enn deg. Etter at han gikk igjennom puberteten vil testosteronet hans alltid være til hans fordel. En kvinne må trene 20 ganger mer for å oppnå samme resultat som en mann med samme vekt og muskeltverrsnitt som henne. Han vil alltid være 30% sterkere om alt annet er likt. Anonymkode: d199a...521 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han har trent tidligere men ikke på mange år. Jeg har aldri trent noe særlig. I tillegg er han minst 50 kg tyngre. Tror likevel at jeg med hard trening over tid kunne overgått han men det mener ikke han. Anonymkode: 85bf3...b0a Da er det heller tvilende til at du klarer det. Jeg har fra naturens side god fysikk. I tillegg har jeg trent alle former fra barne- og ungdomsårene og opp til godt opp i tredve årene, i tillegg har jeg holdt på med mange ekstremsporter som krever god fysikk. For 10 år siden takket kroppen for seg, den maktet ikke den belastningen så det ble med mosjonering siden den tid. Likevel, treningsgrunnlaget er der, og de gangene jeg kan så bruker jeg kroppen. F.eks. hugger ved med øks på hytta i stedet for å bruke motorsag. Det eneste som kunne ha spilt inn er alder, er dere begge i begynnelsen av 20 årene så har du flere år på deg til å trene deg opp. Har dere rundet 30 så er tiden for knapp til å ta igjen det forspranget han har. Anonymkode: ca24d...b0d
Gjest Natterangler Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 Hvis han er i veldig dårlig form, har vondt pga. sykdom og aldri trener for å bli bedre, så kan du bli det. Men hvis han er frisk og begynner å trene på samme måte som deg, så går det ikke an.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis mannen har helt ok gener å du ikke boler har du ikke sjans... Menn er sterkere.. SÅNN ER DET BARE! Anonymkode: d365f...a8c Ja men hvis jeg trener hardt og ikke han? Har ikke tenkt å bole meg. Anonymkode: 85bf3...b0a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da er det heller tvilende til at du klarer det. Jeg har fra naturens side god fysikk. I tillegg har jeg trent alle former fra barne- og ungdomsårene og opp til godt opp i tredve årene, i tillegg har jeg holdt på med mange ekstremsporter som krever god fysikk. For 10 år siden takket kroppen for seg, den maktet ikke den belastningen så det ble med mosjonering siden den tid. Likevel, treningsgrunnlaget er der, og de gangene jeg kan så bruker jeg kroppen. F.eks. hugger ved med øks på hytta i stedet for å bruke motorsag. Det eneste som kunne ha spilt inn er alder, er dere begge i begynnelsen av 20 årene så har du flere år på deg til å trene deg opp. Har dere rundet 30 så er tiden for knapp til å ta igjen det forspranget han har. Anonymkode: ca24d...b0d Hvorfor har alder noen betydning? Han er en del år eldre, 40. Jeg i slutten av tyveårene. Blir man ikke svakere med årene? Anonymkode: 85bf3...b0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå