Gå til innhold

Mensenkramper på jobb

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som får mensen og har ekstreme kramper, hvordan klarer dere å jobbe? Jeg tar alt fra paracet til naproxen, puster dypt inn og ut og bruker varm flaske. Jeg prøver også å gå litt rundt og se om det hjelper men det er helt umulig når det føles ut som innsidene dine blir most igjen og igjen. Det er litt skummelt fordi jeg kan jo ikke ta sykefravær hver måned i 2-3 dager, men jeg klarer altså absolutt ikke å føle noe annet enn vondhet. 

Anonymkode: a09c7...deb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør utredes hvorfor du har så vondt. Gå til fastlegen og spør om henvisning til gyn på sykehuset

Anonymkode: 8a575...a48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bør utredes hvorfor du har så vondt. Gå til fastlegen og spør om henvisning til gyn på sykehuset

Anonymkode: 8a575...a48

Har tenkt å gjøre det, får se om jeg får noe som kan dempe vondheten

Anonymkode: a09c7...deb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet sånn i åresvis.  Var kun naproxen som dempet litt, blødde i tillegg MYE. 

Anonymkode: 1cb0b...351

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det høres skikkelig fælt ut 😕❤️ 

Tror du bare må få hørt med legen, for dette er ikke normalt. 

Du burde i hvert fall passe på at du får i deg nok vann, når du har kramper. Også er det jo noen som mener at det er noen matvarer man burde unngå når man har mensen/mensenkramper, så du kan jo teste ut litt sånne ting. 

Så også at Normal hadde sånne "period pain relief patches", eller noe sånt, som kanskje er litt lettvinte å ta med seg rundt, når man er på farta. 

Anonymkode: b435e...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...