Gå til innhold

En veldig ubehagelig opplevelse hos Zizzi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 22.57):

 

Denne kommentaren synes jeg faktisk var litt ufint mot meg, jeg tror absolutt ikke vondt om mennesker i det hele tatt. Jeg synes bare oppførselen de hadde for seg der og da er noe de kunne spart seg for. Uansett så er det ikke mitt tap :) 

Anonymkode: f3cc8...7be

Jeg synes du tolker denne kommentaren i et veldig negativt lys, så det kan hende du har en tendens til å tolke folk litt negativt generelt. 

Anonymkode: 28d48...039

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem handler på den butikken der egentlig? Kjerring deluks

Anonymkode: 91ac7...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (43 minutter siden):

Det verste med å jobbe på zizzi er de slanke damene som kommer innom, later som om de ser på klærne men kommer så bort til oss ansatte med setninger som "det er så trist med butikker for sånne feite som deg. Har du prøvd å slanke deg?"

Ofte kommer det mennesker utenfor målgruppa, jeg spør forsiktig om de ser etter en gave eller om de er på jakt etter noe til seg selv. Svarer de seg selv, så spør jeg om hvilken størrelse de bruker og om de er under str 42 så sier jeg at da tror jeg nok ikke jeg har noe til deg, men om du går til butikk V eller W så kanskje du vil ha bedre hell der. Alt med et smil. 

Jeg tviler på at de lo av deg, men om så var.. Hva med å heller ta det med butikkleder? Da kan ihvertfall hun ta det videre til sine ansatte enn å ta det på et forum hvor du egentlig ikke oppnår noe som helst.

Det kan da ikke være sant at folk er så uhøflige? Glad jeg for det meste handler på nettet hvis dette er vanlig oppførsel på klesbutikker rundt om...😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett ansatte som burde finne seg en annen jobb. Er en uting når ansatte i en butikk står å skravler og ikke er serviceinnstilte i det hele tatt. Tenker at dette ikke har noe med verken kjede eller størrelse å gjøre, men udugelige ansatte.

 

Anonymkode: 132ca...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (10 minutter siden):

Det kan da ikke være sant at folk er så uhøflige? Glad jeg for det meste handler på nettet hvis dette er vanlig oppførsel på klesbutikker rundt om...😅

Å joda, det er desverre vanlig. Men jeg tror det er mest utbredt i butikker for oss større damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt om de lo av deg, men hvis så faktisk var tilfelle, fikk du en liten smak av hvordan det er for overvektige å gå inn i en helt vanlig klesbutikk. 

Anonymkode: 18058...6a2

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 22.58):

Dere kan tro absolutt hva dere vil, men tragisk nok så opplevde jeg dette. Og som sagt, jeg angriper ikke kjeden i seg selv, er sikkert mange super hyggelige ansatte som jobber i Zizzi butikkene rundt om, overvektige eller ikke, har null å si. 😄  

Anonymkode: f3cc8...7be

Du opplevde at ansatte så på deg, og du tolket det som spydige blikk. Også opplevde du ansatte som smålo, også tolket du det som om de lo av deg.

Jeg sier ikke at din opplevelse ikke er sann. For i utgangspunktet har jo ikke denne butikken klær i din størrelse, så klærne vil jo være ganske store til deg. Men liker du store klær, så må du jo få gå med det. Det er ingenting å le av, eller se stygt på deg for. Og det kunne jo også hende du skulle handle klær for noen andre, og det burde jo klesbutikker være ganske vant med. 

Kanskje du burde gå bort til dem å be om hjelp, da hadde du nok fått tilbakemelding som ville støttet opp om det virkelig var deg de lo av, eller om de lo av noe annet. 

 

Anonymkode: 9f7e9...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/20/2022 at 9:58 PM, AnonymBruker said:

Jeg er 1.67 og 60 kg så jeg vet veldig godt at denne butikken ikke appellerer til meg, men jeg synes de har så utrolig mye fint så jeg ville innom bare for å se. Ble stående å se på noen kjoler som henger på et stativ og kaster et blikk bort på to damer som står i nærheten av disken(som jobber der) og de gir meg skikkelig fæle blikk begge to, skikkelig ''hva søren gjør du her?'' snur meg og beveger meg bort til et annet stativ hvor det henger noen bluser før jeg hører hånlig lav latter. Jeg følte meg for å si det rett ut mobbet ut av butikken og selvtilliten min fikk seg en knekk der og da. Hva i all verden er dette for slags oppførsel spurte jeg meg selv på vei ut i bilen?! Desse damene var kraftige av seg, ikke at det har noe med saken å gjøre, men. For alt de vet kunne det jo hende jeg skulle kjøpe en gave til noen? eller kjøpe noe for noen? det var bare skikkelig ekkelt og ubehagelig! Kommer ikke til å skrive hvilken Zizzi butikk det gjelder, tror de fleste forstår hvorfor. 

Anonymkode: f3cc8...7be

Enten så troller du, hvis ikke så må du slutte å tro alt i verden dreier seg om deg

Anonymkode: 66d0f...54c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem handler på den butikken der egentlig? Kjerring deluks

Anonymkode: 91ac7...e53

Min kjære kone, for eksempel. Verdens beste kjerring! 

Anonymkode: e0863...584

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tvilsomt om de lo av deg, men hvis så faktisk var tilfelle, fikk du en liten smak av hvordan det er for overvektige å gå inn i en helt vanlig klesbutikk. 

Anonymkode: 18058...6a2

Ja, ikke sant. Jeg «hører til» på zizzi og får ofte stygge blikk om jeg går inn i vanlige klesbutikker..

Anonymkode: 8cf49...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...