Gå til innhold

Utro, ego, forelska og ødelagt


Juicy Juice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forhistorie 

A love story

Jeg og mannen min.

Mannen min og jeg.

Det var oss to og resten av verden.

Ungdomskjærester, beruset av lidenskapelig, gryende, naiv kjærlighet. Visste ingenting, men kunne svarene på alt. Vi skulle være sammen, for alltid. 

Vi er så gamle at vi ble sammen på nittitallet, og så unge at vi fortsatt gikk på grunnskolen på den tiden. Møttes via venner, på fest, slik det var i den alderen. Han hadde isblå øyne, brede skuldre og var kul og erfaren. Jeg var blond, uskyldig, og såvidt begynt å oppdage effekten jeg kunne ha på det motsatte kjønn. 

Han var bestemt på at han skulle ha meg. Jeg var kledelig ubesluttsom. Det varte ikke lenge, spillet. Noen uker- på den tiden var det en liten evighet.

Så ble vi sammen, det første kysset som kjærester husker jeg som om det var i går. Det snødde, var nesten jul. Bare jeg og han, fantes. 

Årene gikk. Noe drama. Men vi vokste sammen. Han var misfornøyd med meg. Jeg med ham. Vi elsket. Vi kranglet. Tok utdannelse, fikk jobber. Ble voksne. Fikk barn. Ett. To. Hverdagen tok oss. Han tok meg for gitt, jeg tok han for gitt. Hvorfor skulle vi ikke? Vi er jo der for hverandre, som vi alltid har vært.

Endret av Juicy Juice
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en svulstig skrivemåte må jeg si... Håper det går bra med deg og mannen din. Jeg forstår ikke helt hvor utroskapen kommer inn, men jeg håper det løser seg for dere. Hvis det er du som er blitt bedratt, håper jeg du finner en måte å lege ditt knuste hjerte på, uten altfor vonde etterdønninger. Dersom du er den utro part, håper jeg at du finner en måte å bestemme deg for hvilken vei du ønsker å gå, og hvem du vil være, og behandler begge to med respekt. Sender dere alle gode tanker, uansett ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...