Flamme Skrevet 21. mai 2022 #21 Skrevet 21. mai 2022 Symptomer på graviditet er ingen pekepinn på om babyen i magen lever eller ikke. De kommer og går hele svangerskapet. Hadde heller forholdt meg til blødninger, noe som er langt mer sikkert. Om du blør mye er det verdt å sjekke ut. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #22 Skrevet 21. mai 2022 Flamme skrev (28 minutter siden): Symptomer på graviditet er ingen pekepinn på om babyen i magen lever eller ikke. De kommer og går hele svangerskapet. Hadde heller forholdt meg til blødninger, noe som er langt mer sikkert. Om du blør mye er det verdt å sjekke ut. Har heldigvis ikke blødd så mye som en dråpe å ingen smerter eller kramper av noe slag Anonymkode: d24a4...a50
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #23 Skrevet 21. mai 2022 Jeg er 19 uker i morgen og har hatt null symptomer siden 12 uker. Så en frisk og rask baby på ultralyden for noen dager siden! Prøv å nyte tiden hvor graviditeten føles lett, for plutselig kommer sikkert noen symptomer snikende igjen! Anonymkode: 7c0d2...201 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #24 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er 19 uker i morgen og har hatt null symptomer siden 12 uker. Så en frisk og rask baby på ultralyden for noen dager siden! Prøv å nyte tiden hvor graviditeten føles lett, for plutselig kommer sikkert noen symptomer snikende igjen! Anonymkode: 7c0d2...201 Ja føler det her er et skikkelig luksusproblem i motsetning til hos mange andre som sliter veldig med symptomene 😶 Anonymkode: d24a4...a50 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå