AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Jaja, ca en uke til mensen idag. Føler meg håpløs, stygg, mislykket som forelder og menneske. I tillegg klarer jeg ikke holde hodet over vann med litt ekstra stress når det kommer på toppen. Bare venter på at dagen skal ta slutt og at jeg kan legge meg igjen. Tar gjerne mot tips. Bruker ingen prevensjon, må man starte med det?? (P-pilller). Anonymkode: 2ce93...188
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Jeg er midt i mensen og hadde et skikkelig sammenbrudd rett før. Ser et mønster de siste månedene at jeg mister helt kontrollen. Har ikke tenkt at det var pms men nå begynner jeg å lure. Nå er kontrollen tilbake, føler meg bare nedstemt og drit som menneske. Men sitter ikke og hulkegråter i hvert fall. Følger med på tråden. Anonymkode: dbb19...ccd
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er midt i mensen og hadde et skikkelig sammenbrudd rett før. Ser et mønster de siste månedene at jeg mister helt kontrollen. Har ikke tenkt at det var pms men nå begynner jeg å lure. Nå er kontrollen tilbake, føler meg bare nedstemt og drit som menneske. Men sitter ikke og hulkegråter i hvert fall. Følger med på tråden. Anonymkode: dbb19...ccd Jeg bruker heller ingen prevensjon, forresten, er straks 40. Har to barn. Anonymkode: dbb19...ccd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå