Gjest Gjest_lina_* Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Har sluttet å røyke for 5 uker siden, og synes jeg har lagt på meg litt, vekta sier ingenting, men jeg merker det på buksene. Har ikke spist mer en jeg pleier, pluss at jeg har gått en kstra tur noen dager i uka i tilegg til den faste turen min på 1 time pr dag. Dere som har sluttet å røyke gikk dere opp i vekt. Tenker sterkt på å begynne igjen, får panikk når jeg legger på meg, har ikke noe å gå på, må heller ned noen kilo.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Jeg gikk opp fire sårt tiltrengte kilo, og de er der ennå, et halvt år etterpå Jeg merket det ikke på klærne etc, men da jeg gikk på vekten og så at "jøss, fire kilo over "den magiske grensen" ja"
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 har lagt på meg 10 kilo, sluttet å røyke i mai..
Annie Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Med andre ord: Jeg skal IKKE slutte å røyke!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 Man kan jo slanke seg da... Jeg lurer litt på om jeg skal begynne for å slutte en gang til; at jeg da kanskje går opp ti kg? :klø:
lil Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Ville heller tatt stresset med en liten slankekur (hørtes ikke ut som det er så alvorlig, siden ikke vekta viser det engang) enn å begynne igjen når man først har klart å slutte. Kanhende du skal begynne å bytte ut et par av turene pr uke med en skikkelig treningsøkt, aerobic, jogging , svømming etc.? Er godt for mer enn vekta det:)
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #10 Skrevet 14. november 2005 Ja, har tenkt å begynne med et par dager der jeg jogger, og etter jul vil jeg begynne å svømme....har akkurat tatt en brystreduksjonsoperasjon, så derfor er det litt begrenset hva jeg kan gjøre nå.
Kalas Skrevet 14. november 2005 #11 Skrevet 14. november 2005 Jeg sluttet å røyke for tre år siden, og jeg la ikke på meg. Men så puttet jeg ikke i meg mer snop heller, da. Begynte dessverre å røyke igjen i februar i år, men nå har jeg brukt ti dager på å trappe ned - og min første røykfrie dag er i dag! Var samtidig på treningssenteret for første gang på et halvt år, greit å komme igang mens man er rastløs som fy av nikotinsug...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå