Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal opp til svenneprøven denne uken, og er så utrolig nervøs.. Noen som har vært igjennom det samme og har noen råd? Sånn uavhengig fag altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tok en 5-dagers fagprøve for noen år siden. Husker jeg var nervøs, men det gikk bra. Bare gjør ditt beste. I mitt tilfelle var det hvertfall bedre å skrive litt for mye enn for lite. Skriv utfyllende.

Lykke til! :)

Endret av Midnattsol
Skrevet

Jeg hadde en firedagers prøve for ikke lenge siden, og det verste var faktisk at jeg ikke klarte å slappe av når jeg kom hjem fra jobb de dagene. Sov dårlig og klarte ikke å la være å tenke på prøven. Det gjorde meg mye mer stresset og nervøs, og det er jo ikke noe særlig...

Prøv å koble ut litt når du er kommet hjem! Slapp av, stol på deg selv og arbeidet du viser fram.

Lykke til! :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

hva skal du opp i?

jeg tok svenneprøva i damefrisørfaget, ikke noe å grue seg til. skal være som en vanlig dag på jobb. bare pass på det skriftlige, bruk faguttrykk og praktiser det du har skrevet. om du gjør forandringer; vis det i det skriftlige, dvs si ifra til sensor og legg fram oppgaven med forandringer.

vær nøye med orden rundt deg.

lykke til!

Skrevet

Jeg var oppe i Grafisk trykk, og jeg besto :smilbla:

Skrevet

Gratulerer! Så bra! :-D

Ikke mange jenter i det faget vel?

Skrevet

Nei, desverre.. Men noen er det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...