AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Har en sønn som er voksen. Han bor hos sin far. Sønnen sliter med psykiske tung. Han går til psykolog. Han er også altfor tynn. Bare skinn og bein. Han er ufattelig kresen. Nekter å spise det meste. Forstår det slik at han går på Mac Donalds en gang for dagen, og thats it. Spiser ingenting i kjøleskapet til faren. Jeg blir helt fortvilt . Har skrevet til sønnen at han må spise 3 ganger for dagen pga helse, og at jeg skal sitte over penger til handling av mat som han trenger. Jeg pleier å sette over penger for å hjelpe han. Men han bruker dem opp på snus. Og har lite til overs . Psykologen tror at han har adhd. Og har også reagert på at han er så fryktelig tynn. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre for å få han på rett spor? Anonymkode: c3310...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Sønnen sliter med psykiske ting, skulle det stå. Anonymkode: c3310...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tvangsinnlegges Anonymkode: e61df...b26 På hvilket grunnlag? Anonymkode: 219a0...9e9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: På hvilket grunnlag? Anonymkode: 219a0...9e9 Sier det samme. Vet ikke hva som kan gjøres for å få han frisk. Kan jeg sende bekymringsmelding på han? Psykologen og andre som ser han burde gjort noe om de mener at noe kan eller bør gjøres også. Jeg et fortvilt for det er vondt å se min sønn så tynn. Blir så bekymret. Anonymkode: c3310...1ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå