AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Skjønner ikke hva jeg føler på akkurat nå, men det er en skikkelig ekkel følelse. Også er det så lenge til neste time hos psykolog. Og jeg er usikker på hvordan jeg skal forklare hva jeg kjenner på mellom timene. Anonymkode: e06f8...776
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Blåttvann skrev (6 minutter siden): Takk❤️❤️ Anonymkode: e06f8...776
Blåttvann Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk❤️❤️ Anonymkode: e06f8...776 Kan du prøve å forklare det her? Bare rable ned det første som faller deg inn? 🤗
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Kan du prøve å forklare det her? Bare rable ned det første som faller deg inn? 🤗 Tror jeg på en måte kjenner meg veldig engstelig, og er liksom tung i brystet, og puster litt som at jeg er engstelig på en måte. Også kjenner jeg meg trist også. Men jeg hadde ingen engstelige tanker før det ble sånn, så jeg aner ikke hva det er for noe. Nå har jeg bare sittet her i over en time, og klarer ikke gjøre noe. Skulle egentlig ha pusset tenner og lagt meg, for lenge siden. Kommer meg liksom ikke ut av det.. og føler meg helt sånn paralysert Anonymkode: e06f8...776
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 Angst er noe dritt. Håper du får det bedre i dag. Anonymkode: 336f6...3d2
Blåttvann Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror jeg på en måte kjenner meg veldig engstelig, og er liksom tung i brystet, og puster litt som at jeg er engstelig på en måte. Også kjenner jeg meg trist også. Men jeg hadde ingen engstelige tanker før det ble sånn, så jeg aner ikke hva det er for noe. Nå har jeg bare sittet her i over en time, og klarer ikke gjøre noe. Skulle egentlig ha pusset tenner og lagt meg, for lenge siden. Kommer meg liksom ikke ut av det.. og føler meg helt sånn paralysert Anonymkode: e06f8...776 Jeg sovnet, beklager. 😔 Ah, det er skikkelig dritt å ha det sånn! Angst er ikke for pyser! Hvordan går det med deg nå?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Blåttvann skrev (4 timer siden): Jeg sovnet, beklager. 😔 Ah, det er skikkelig dritt å ha det sånn! Angst er ikke for pyser! Hvordan går det med deg nå? Det går helt fint! Det var jo ganske sent, så bra du fikk sove. Det går greit nå. Føler meg bare så overveldet for tiden. Anonymkode: e06f8...776
Blåttvann Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det går helt fint! Det var jo ganske sent, så bra du fikk sove. Det går greit nå. Føler meg bare så overveldet for tiden. Anonymkode: e06f8...776 Klarer du å kjenne etter hva du virkelig trenger akkurat nå? Hva må til for at DU har det bra? Kanskje du kan avlyse dersom du har en avtale i dag eller i morgen og så gjøre akkurat det du trenger for ditt eget beste? Gå en tur i skogen? Gå ned i sentrum alene og spise en is mens du hører på podcast? Trene hard styrke? Tappe deg et bad og bare se ut av vinduet på skyene som flyr forbi? Hvis det regner der du bor, hva med å gå ut med lite klær i regnet, gå en liten runde slik at du blir skikkelig kald og får et lite sjokk? (Eller du kan bare bade hvor som helst i Norge 😉.) Eksemplene mine er sterkt preget av at jeg er introvert. 🤗
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 Blåttvann skrev (40 minutter siden): Klarer du å kjenne etter hva du virkelig trenger akkurat nå? Hva må til for at DU har det bra? Kanskje du kan avlyse dersom du har en avtale i dag eller i morgen og så gjøre akkurat det du trenger for ditt eget beste? Gå en tur i skogen? Gå ned i sentrum alene og spise en is mens du hører på podcast? Trene hard styrke? Tappe deg et bad og bare se ut av vinduet på skyene som flyr forbi? Hvis det regner der du bor, hva med å gå ut med lite klær i regnet, gå en liten runde slik at du blir skikkelig kald og får et lite sjokk? (Eller du kan bare bade hvor som helst i Norge 😉.) Eksemplene mine er sterkt preget av at jeg er introvert. 🤗 Takk🥰❤️ Jeg er også introvert, så det passer fint! Jeg har en eksamen i neste uke, men jeg skal prøve og gjøre noe godt for meg selv, når jeg er ferdig :) Anonymkode: e06f8...776
Blåttvann Skrevet 20. mai 2022 #14 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk🥰❤️ Jeg er også introvert, så det passer fint! Jeg har en eksamen i neste uke, men jeg skal prøve og gjøre noe godt for meg selv, når jeg er ferdig Anonymkode: e06f8...776 Det er så viktig!! Masse lykke til på eksamen!! 🤗 Heier på deg!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #15 Skrevet 20. mai 2022 Blåttvann skrev (1 time siden): Det er så viktig!! Masse lykke til på eksamen!! 🤗 Heier på deg! Åh, tusen takk!❤️🤗 Anonymkode: e06f8...776
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå