Gå til innhold

Hvordan sjekke dame på utested?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
sicario skrev (På 20.5.2022 den 8.35):

Det var en morsom Trump-referanse. Tror ikke vedkommende mente det.

det er selvfølgelig ingen på Kvinneguiden som eier humor heller.. 

:rolleyes: 

Anonymkode: 638ad...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Majer skrev (På 19.5.2022 den 23.31):

En siste ting er at vi lever i 2022. Hun kunne helt fint ha gått til deg. Vil du virkelig date noen som følger de gamle kjønnsrollene?

LOL lykke til med å aldri treffe ei dame noensinne hvis du følger dette rådet. 

Anonymkode: 17cb7...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 16.33):

Jeg vil bare berømme deg TS for at du tør møte noen i virkeligheten, og ikke ved å sveipe på en skjerm. Det er veldig bra, så håper jeg du treffer noen etterhvert. ♥️

Anonymkode: fab3b...248

TS er et forbilde. Bra start, du vil bli mer rutinert, bare vent å se. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er rart menn forventer forpliktelse med engang bare fordi dem har tatt turen ut... å se er en ting, men å bli kjent med noen handler iallfall å snakke og erfare kjemien... 

Anonymkode: 53c7f...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 16.21):

Jeg er ganske sjenert type og har vanskelig med å komme I kontakt med dame på utested. Jeg var på et utested igår og satt alene. Det satt Tre jenter og en gutt rett foran meg. Jeg fikk øyekontakt med en av de. Så henne ganske lenge CA 1 times tid, jeg smilte og hun smilte tilbake. Men jeg klarte ikke ga over til bordet og starte samtale. Hvordan ville dere jenter anbefale å ga fram I denne situasjonen? Hvordan starte samtale og hva skal man snakke om? Hvordan få dame til å interessere I meg? Lurt â spandere drink? Kom med forslag, takk. Hører gjerne fra dere menn også som har god erfaring rundt dette.

Mann 36

Anonymkode: 15677...91f

Jeg hørte nylig en podcast Sykt Ærlig med Martine Halvorsen om sjekking, hvor det var en fra firmaet Bra Kjemi som snakket om hvordan menn kan komme i kontakt med damer uten å være påtrengende.

Han nevnte blant annet at det ofte holder å gi jentene et smil og øyekontakt på avstand, og så se om jenta tar det videre. Veldig enkelt og avslappet – og faktisk ganske interessant med masse konkrete eksempler.

Her er linken om du eller noen andre vil høre: 

Noen andre som har hørt denne episoden eller har erfaring med noe lignende? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne synes jeg det beste en mann på byen kan gjøre er å spørre i det han kommer bort: "Kunne du tenke deg litt selskap, eller vil du helst være alene/snakke med venninnen din i fred?" Og hvis jeg da sier at jeg helst vil snakke med venninnen min fordi vi ikke har sett hverandre på lenge e.l., smiler han og sier: "Helt ok, håper dere får en hyggelig kveld" og går. 

Hvis en mann hadde prøvd seg på den måten og deretter gått med et smil, hadde han sannsynligvis fått meg til å angre på hele avvisningen og gjort meg interessert allikevel. 

Anonymkode: e9b6c...3be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 12.52):

Klar over at dette innlegget er gammelt, men må nesten svare.

Jeg har aldri forsøkt å sjekke opp en dame. Alle mine «ons», dates og kjærester tok initiativ til dette overfor meg.

Tiden der det liksom er mannens «jobb» å være den som sjekker, er over for lenge siden.

Anonymkode: 779a3...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...