Gå til innhold

Er det verdt en date nummer 2?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På lørdag var jeg på en date med en mann, alt var bra i starten og han virket skikkelig trivelig. Vi hadde mange fellesinteresser og en god tone. Senere på kvelden begynte merkelige ting å skje, jeg merket at han begynte å stille merkelige spørsmål som kode til bankkortet mitt og om jeg var jomfru. Jeg begynte å stresse litt med å komme meg vekk, jeg gikk en tur på do i håp om at det skulle gå over. Mens jeg var på do snakke jeg med en venninne om råd, da jeg hørte han rope på meg på utside av doen. jeg fikk skikkelig panikk men bestemte meg for å gå ut igjen, jeg er litt desperat. Da jeg gikk mot borde igjen tok han ikke øynene bort fra meg, han stirret meg langt inn i sjelen. Resten av daten var intens. Da vi var ferdig følte jeg meg svimmel og kunne ikke se riktig. han spurte om han skulle kjøre meg hjem, jeg sa nei takk og tok farvel og begynt å gå med det samme. På hele hjem turen følte jeg det var noen som holdt øye med meg. Jeg kom meg hjem i trygghet men er rustet etter kvelden. Er det verdt en date nummer 2? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du selv da?

Anonymkode: c2590...29e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du i det hele tatt vurderer å gidde en date nr 2 når alle varsellamper lyser blodrødt… 

Anonymkode: affde...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt mindre hasj neste gang.

Anonymkode: cb13b...f8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, noen som spør om kode til bankkortet er ikke akkurat noen man bør date, heller ikke noen som står utenfor toalettet og roper på deg. 

Anonymkode: e1892...b4c

AnonymBruker
Skrevet

Sånn kan skje for TROLL!

Anonymkode: 1d347...cec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: a3423...a32

Skrevet

Kanskje han vil ha denne informasjonen for å starte en familie med deg? Jeg tror du skal gi han en ny sjanse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne var dårlig. 1/10

Anonymkode: a4b27...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...