AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Har noen som skal passe hunden vår i ca 6 timer. Hvor mye synes dere vi bør gi for dette? Vi har ikke avtalt noe beløp og vet ikke om passeren forventer noe heller. Men jeg synes selv at vi bør betale vedkommende noen kroner for dette. Anonymkode: 0b8f6...9e6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Kommer helt ann på relasjonen. Jeg er såppas dyreglad at jeg mer enn gjerne kunne gjort det gratis. Men man bør kanskje ikke forvente dette. Anonymkode: 35d71...ce1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer helt ann på relasjonen. Jeg er såppas dyreglad at jeg mer enn gjerne kunne gjort det gratis. Men man bør kanskje ikke forvente dette. Anonymkode: 35d71...ce1 Dette er bekjent av bekjent. Har ikke møtt vedkommende mer enn 3 ganger til nå. Passet hunden vår en gang før. Men det var bare noen få timer. Jeg sa da at jeg kunne vippse noen penger, men det kom ingen kommentar, bare skiftet tema raskt. Ga likevel 300 kr da, men da var det også snakk om en leke eller tyggebein som de ville kjøpe til hunden når de skulle passe neste gang. Han hadde leke med seg, men det var noe de hadde lyst å kjøpe. Så jeg tok høyde for det når jeg ga penger, selv om det ikke skulle være nødvendig å kjøpe noe til han. Anonymkode: 0b8f6...9e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå