Gå til innhold

Gene Simmons, skumleste artisten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over noen klipp på yt hvor han spytta blod under noen konserter, herregud så skummelt! Fatter ikke at denne mannen har ligget med over 4000 damer?🤷‍♀️ Hadde ikke turt å gitt han en klem engang. Er det noen som slår denne fyren når det kommer til skummel? Av artister? 

Anonymkode: 5f7ae...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, hvorfor er det skummelt? Jeg vokste opp på 80-tallet med to eldre brødre, så har fått KISS inn med "morsmelken". Har vært fan av dem siden jeg var så ung at jeg ikke visste hva det var jeg sang på.

Så, nei, han er ikke skummel. Bare kul. Hvis du ønsker å se ting som er, for deg, skummelt, så bør du oppsøke ting i kategoriene "death metal" eller "black metal". 

 

Anonymkode: 1e174...2de

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, hvorfor er det skummelt? Jeg vokste opp på 80-tallet med to eldre brødre, så har fått KISS inn med "morsmelken". Har vært fan av dem siden jeg var så ung at jeg ikke visste hva det var jeg sang på.

Så, nei, han er ikke skummel. Bare kul. Hvis du ønsker å se ting som er, for deg, skummelt, så bør du oppsøke ting i kategoriene "death metal" eller "black metal". 

 

Anonymkode: 1e174...2de

Nei takk, de klippa jeg har sett på yt holder i massevis😂😬

 

Anonymkode: 5f7ae...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei takk, de klippa jeg har sett på yt holder i massevis😂😬

 

Anonymkode: 5f7ae...7b6

Hvis dette skulle vært ekte blod, i mengde etter mengde uten stans.  Ja da hadde mannen endt den konserten tidligere enn antatt.. Vært litt tøft egentlig, om han hadde bitt av seg tunga i starten av en opptreden. "Verdens korteste konsert"..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PITTY said:

Hvis dette skulle vært ekte blod, i mengde etter mengde uten stans.  Ja da hadde mannen endt den konserten tidligere enn antatt.. Vært litt tøft egentlig, om han hadde bitt av seg tunga i starten av en opptreden. "Verdens korteste konsert"..

Haha, alle vet at han har ampuller i munnen som han biter over og som gir "blod". Har visst det siden jeg var barn. 

Anonymkode: 1e174...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, alle vet at han har ampuller i munnen som han biter over og som gir "blod". Har visst det siden jeg var barn. 

Anonymkode: 1e174...2de

Og ikke er det blod i ampullene heller tenker jeg. Mest sannsynlig favoritt Smoothien hans..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og han har et kvinne syn som er helt urolig .. plastisk kirurgi  som ansikt løft. Så skummel og tøff er  han ikke. 

Anonymkode: 6bb0b...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Skummel? Synes egentlig bare at han er patetisk og utrolig mye tull som kommer ut av munnen hans. Så bra er ikke musikken deres heller.

Enkelte black metal band er nok skumlere enn han selv om jeg personlig ikke synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...