AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 Er ferdig med teori og har bare oppkjøring igjen. Har fått beskjed om å bestille time selv, men det er aldri ledige timer når jeg er inne å sjekker. Dette er for Drøbak, i Viken. Når legges ledige timer ut egentlig og hvordan skal jeg klare å få tak i disse? Har en jobb som gjør at jeg ikke kan sjekke telefonen hele tiden. Forsøkte tom. å ringe Satans Vegvesen, men var da nr. 134 i kø. 134!! Alle tips mottas med takk, har ikke lyst til å kjøre opp andre steder. I alle fall ikke i Oslo🙈 Anonymkode: c2d88...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 Bare å sjekke flere ganger om dagen til du finner ledig time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Del Skrevet 18. mai 2022 trøndermann38 skrev (1 time siden): Bare å sjekke flere ganger om dagen til du finner ledig time. Har sjekket hver eneste dag, flere ganger om dagen i 3 uker nå og det er fortsattt aldri noe ledig når jeg sjekker. Men takk for tipset! Anonymkode: c2d88...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Del Skrevet 18. mai 2022 Vet ikke om det er annerledes siden jeg ga fullmakt til kjøreskolen, men jeg fikk oppkjøring 5 måneder frem i tid når de bestilte for meg, så kanskje du ikke sjekker langt nok fram i tid? Anonymkode: 335fa...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vet ikke om det er annerledes siden jeg ga fullmakt til kjøreskolen, men jeg fikk oppkjøring 5 måneder frem i tid når de bestilte for meg, så kanskje du ikke sjekker langt nok fram i tid? Anonymkode: 335fa...ba7 5 mnd?!? Omg! Hva skjer om jeg stryker, må man vente fem nye måneder da? Anonymkode: c2d88...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om det er annerledes siden jeg ga fullmakt til kjøreskolen, men jeg fikk oppkjøring 5 måneder frem i tid når de bestilte for meg, så kanskje du ikke sjekker langt nok fram i tid? Anonymkode: 335fa...ba7 Herregud! Er det lenge siden? Anonymkode: 01074...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg har fått inntrykk av at de bare legger ut timer for 3 måneder av gangen. Du bør gi fullmakt til kjøreskolen så de kan finne time til deg, men samtidig lete selv. Jeg var heldig og fikk bestilt en time om 2 uker, men jeg har sjekket hver dag selv i noen uker. Om du stryker får du ikke prøve på nytt før om 1 måned, men med dagens ventetider så må man påregne noen måneders ventetid. Anonymkode: 62ef1...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Del Skrevet 19. mai 2022 Spør kjørelæreren din om når prøvene legges ut. De legges ut på fast tidspunkt en gang i uken. Da sitter alle klare og bestiller som gale. Totalt kaos, men eneste måte å få tak i prøver på. F.eks her i Agder legges de ut hver tirsdag kl 15. Hilsen trafikklærer (som er like frustrert over dette som deg, om ikke enda mer 🙄) Anonymkode: 35654...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solhan Skrevet 19. mai 2022 #9 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har fått inntrykk av at de bare legger ut timer for 3 måneder av gangen. Du bør gi fullmakt til kjøreskolen så de kan finne time til deg, men samtidig lete selv. Jeg var heldig og fikk bestilt en time om 2 uker, men jeg har sjekket hver dag selv i noen uker. Om du stryker får du ikke prøve på nytt før om 1 måned, men med dagens ventetider så må man påregne noen måneders ventetid. Anonymkode: 62ef1...942 Logg inn på statens vegvesen tidlig på morgenen, folk avbestiller ofte i siste liten. Men man må være rask for timene blir raskt borte igjen. Har sett det har vært litt ledig i Sarpsborg og Moss om du kunne tenke deg å kjøre opp der. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Del Skrevet 20. mai 2022 Norge går som det griner, men effektene av det blir litt jalla. Å vente fem måneder på oppkjøring og nr. 134 i telefonkø...satan, så ufattelig skjødesløse vi er med folk sin tid. Anonymkode: ac5d1...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Del Skrevet 20. mai 2022 Og covid-restriksjoner har de fremdeles, prøvde å finne time til ADR-prøve i dag, midten av JUNI var første mulighet for å komme til skranken…!! Anonymkode: 3691f...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå