AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 Hei! Hadde første dag tilbake på gymmet, på mandag, etter 3-4 mnd pause. Har trent av og på i 2 år. Men siden mandag, så har jeg følt meg utrolig trøtt, er og naturligvis øm ved de musklene jeg trente. Hva kommer trøttheten av? Er det at jeg startet rett på? Anonymkode: 536e3...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 Skjedde meg også da jeg begynte å trene igjen for noen uker siden, ble så utrolig trøtt etterpå at jeg holdt på å sovne da jeg kom hjem i dusjen! Fikk høre at det var helt normalt, og i tillegg så var jeg suuuper frossen etterpå, og måtte også passe på at jeg fikk i meg god og sunn mat etter dusjen, så tok jeg meg en liten lur Anonymkode: 012db...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skjedde meg også da jeg begynte å trene igjen for noen uker siden, ble så utrolig trøtt etterpå at jeg holdt på å sovne da jeg kom hjem i dusjen! Fikk høre at det var helt normalt, og i tillegg så var jeg suuuper frossen etterpå, og måtte også passe på at jeg fikk i meg god og sunn mat etter dusjen, så tok jeg meg en liten lur Anonymkode: 012db...3f9 Satan. Var du trøtt lenge? Flere dager etterpå? Eller gikk alt over med engang0 Anonymkode: 536e3...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 22. mai 2022 #4 Del Skrevet 22. mai 2022 Det skjedde med meg også da jeg kom i gang med trening igjen etter 6 års pause. Nå tre måneder etter gir treningen meg i ni av ti tilfeller masse god energi, den tiende gangen blir jeg sykt trøtt og trenger en pause. Velger å se på dette som kroppens måte å passe på at vi ikke starter for hardt på 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå