Gå til innhold

"Nytt" regelverk og aksept


Hunter7
Gå til løsning Løst av Edie,

Anbefalte innlegg

For å kunne lese det fullstendige regelverket, er jeg altså nødt til først å akseptere det "nye" regelverket hhv. kortversjonen. 

En slik fremgangsmåte bryter med enhver sedvane for kontraktinngåelse, og fremstår som uprofesjonelt lurendreieri. Dette skrev jeg også et lengre innlegg om, men tydeligvis valgte KG å ta den mest uprofesjonelle løsningen (og rettsstridig, men den diskursen ser jeg ingen nytte i å ta, da det åpenlyst er for meget forlangt å forvente et minimum av grunnleggende juridisk forståelse)

I tillegg er det på ingen måte klart hva som faktisk er nytt denne gangen, foruten at det nå visstnok skal slås hardere ned på bruk av de litterære virkemidlene ironi og sarkasme, samt at det er tillatt å sitere fem - 5 - setninger sammenlignet med de tidligere tre - 3 - setningene.

Så disse fagre ordene om at nå skulle det endelig bli orden i syskrinet, var altså ikke mer enn uforskammede blår kastet i øynene til KGs brukere. KG kan sminke grisen så mye de bare vil, men grisen er fortsatt en gris. 

Oppfordringene om presiseringer av de enkelte reglene har åpenbart blitt fullstendig ignorert, så det er igjen fritt frem for tolkninger. Og som tidligere nevnt, KG er kontraktforfatter. Ved tolkningstilfeller skal følgelig parten som IKKE skrev kontrakten  (les: brukeren) tillegges mer vekt i sin tolkning. 

Og og og og og. Jeg gidder rett og slett ikke liste opp alt KG tydeligvis har forsømt og ignorert av ankepunkter en rekke brukere kom med. 

Er det virkelig så ufattelig vanskelig å gjøre et anstendig stykke arbeid? Når man til og med ikke bare får alt tilrettelagt, men sågar plassert i hendene? Dette "nye" regelverket er rett og slett tarvelig. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du har (for) høye forventninger til profesjonalitet her.

Tenker tilbake på Einsteins sitat om galskap.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Takk for tilbakemeldingen. Vi tar til oss at du synes vi har gjort et dårlig arbeid, men alle synspunkter som ble fremmet har blitt diskutert. Det betyr ikke at alle forslag er tatt til følge. 

I regelpresiseringen er det lagt til eksempler og presiseringer som ikke var der tidligere.

I kortversjonen er det lagt ut lenke til regelpresiseringen, slik at man kan åpne denne i en annen nettleser eller inkognitofane hvor man ikke er innlogget. På den måten kan man lese presiseringene før man velger å akseptere reglene.

Siterer reglene på slutten av mitt svar her, slik at dere vet at det ikke kommer flere svar fra moderatorteamet:

Sitat

Ved avgitt svar om saken fra moderatorteamet, f.eks. med en markert løsning, er saken å anse som ferdigbehandlet og dermed kan ikke videre svar forventes.

Edie, adm.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...