AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 Mistet lappen i 6 mnd for snart 6 mnd siden, (den 21 november) men når jeg tar politiattest så står det at til juli?? Hvordan i huleste er det mulig? Jeg fant heller ikke førerkortet mitt med en gang, kan det ha noe med at det ikke ble levert til tiden? Anonymkode: e28eb...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 Det gjelder slik jeg forstår fra den dagen saken til ble behandlet, ikke fra hendelsesdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Del Skrevet 18. mai 2022 Blizz1 skrev (3 minutter siden): Det gjelder slik jeg forstår fra den dagen saken til ble behandlet, ikke fra hendelsesdagen. Fra dagen jeg var i tingretten da eller fra da jeg leverte førerkortet mitt? Anonymkode: e28eb...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 18. mai 2022 #4 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fra dagen jeg var i tingretten da eller fra da jeg leverte førerkortet mitt? Anonymkode: e28eb...eb0 Det kommer an på om du hadde førerrett i mellomtiden eller ikke. Tiden med tap av førerrett skal trekkes fra. Men alle disse datoene skal stå i sakspapirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 18. mai 2022 #5 Del Skrevet 18. mai 2022 Selve dagen du var i tingretten har ikke noe å si i denne sammenheng. Det er datoen du ble fratatt førerrett og domfellelse som er avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Del Skrevet 18. mai 2022 Blizz1 skrev (6 minutter siden): Det kommer an på om du hadde førerrett i mellomtiden eller ikke. Tiden med tap av førerrett skal trekkes fra. Men alle disse datoene skal stå i sakspapirene. Jeg hadde ikke. Anonymkode: e28eb...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Del Skrevet 18. mai 2022 Blizz1 skrev (4 minutter siden): Selve dagen du var i tingretten har ikke noe å si i denne sammenheng. Det er datoen du ble fratatt førerrett og domfellelse som er avgjørende. Men skjønner ikke hvorfor det står 1 juli da…. Anonymkode: e28eb...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Del Skrevet 18. mai 2022 Var i kontakt med de nå. Takk for svar. Sies seg at jeg får den tilbake 20 til 21. så da har det akkurat gått 6 mnd. Anonymkode: e28eb...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå