Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi leker litt. Han kan gå først ned i baren, for deretter å «sjekke meg opp» når jeg kommer ned. Da sitter vi først på avstand, så kommer han nærmere og vil spandere en drink. 
Er det store vinduer på rommet, kan han finne på å ta meg bakfra mens jeg lener meg mot vinduskarmen. Jeg liker å risikere og bli sett…
Eller han kan kommandere meg ned på kne på rommet eller i dusjen i det vi kommer inn på rommet, slik at jeg er klar til å suge ham. 
Butplug på plass under frokosten. Truseløs under middagen  

Litt mer spennende å leke på hotell enn hjemme, ingen som kjenner oss🥰

Anonymkode: 02c78...cd4

Se her ja.. skikkelig svar. Inne på hotellrommet, liker du at han går rundt naken med ståkuk, eller med bokser med skjult ereksjon?

hva med badekar, hva liker du der?

vi skal bo på et kostbart hotell i sommer, så tenkte å gjøre det litt spennende og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Finnes jo damer som helt seriøst mener dette også da. 

Uansett, jeg liker god roomservice. Vil gjerne ha litt ekstra luksus, så oppgrader gjerne rommet. Ta gjerne med levende lys, jeg liker duftlys, ikke alle som gjør det da. Så vil jeg ha badekar, stort nok til to. 

Anonymkode: 64c66...dab

Se der ja… i badekaret, da vil jeg nok fort sette meg neddi med ståkuk. Dame eller herre først i karet? Litt gnukking av kuk med føtter fra fruen?   Liker du at mannen tramper rundt med ståkuk naken mellom dusj og seng, eller helst med bokser etc…?

Skrevet
Fioljenta skrev (4 timer siden):

Vi har en avtale om å alltid elske når vi er på hotell.

Det er noe med å være på et nytt sted. Dessuten er det ikke noe annet vi burde ha gjort mens vi er der (vi tar liksom ikke med oss husarbeid og sånt, men har bedre tid til hverandre).

En bedre middag under fire øyne, ro, tidlig kveld og … vel … deilig sex. Ingen hast med å kle på seg.

Noen ganger er vi i det frekkere hjørnet. Og da kan det bli for eksempel som anonym (rett over) skriver. 😉 

Liker du mannen går naken rundt på rommet? Hva med å få besøk i dusj eller badekar? Har aldri hatt sex i badekar, men ser litt balete ut…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvor står det "over alt"?

Tiss er forøvrig ganske rent, og regner med at hotellet har sett langt verre saker på sengetøyet sitt. Finnes også med oss eget laken for slik lek 😊

Snakk om å dra ting ut av porposjoner...

Anonymkode: 760d3...4bb

Fra ei som jobber på hotell: Vi HATER sånne som deg. 

Anonymkode: f1bac...e1a

• Liker 22
  • Nyttig 10
Skrevet
Bigmullah skrev (19 minutter siden):

Liker du mannen går naken rundt på rommet? Hva med å få besøk i dusj eller badekar? Har aldri hatt sex i badekar, men ser litt balete ut…

Sex i badekar er balete…

Vi pleier å dusje sammen. Og han må gjerne gå naken, men det som tenner meg er kjemien og oppmerksomheten vi vier hverandre. 😉 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bigmullah skrev (6 timer siden):

Se her ja.. skikkelig svar. Inne på hotellrommet, liker du at han går rundt naken med ståkuk, eller med bokser med skjult ereksjon?

hva med badekar, hva liker du der?

vi skal bo på et kostbart hotell i sommer, så tenkte å gjøre det litt spennende og.

Han må gjerne gå naken, men det er pirrende om han går rundt i morgenkåpe og så står han plutselig der med erigert og klar kuk som stikker frem.

Badekar ser best ut på film… Det er ofte trangt i karet, og vannet gjør at den naturlige smøringen vaskes bort og det blir trått og vondt. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Fioljenta skrev (7 timer siden):

Sex i badekar er balete…

Vi pleier å dusje sammen. Og han må gjerne gå naken, men det som tenner meg er kjemien og oppmerksomheten vi vier hverandre. 😉 

Ok skjønner.. tenkte meg det egentlig… å gå rundt med stå kuk på rommet da blir det vanskelig å ikke vie oppmerksomhet rundt det skjønner jeg… sex i dusj er jo herlig… overraske dama som står i dusjen, eller hinte om at hun må komme?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han må gjerne gå naken, men det er pirrende om han går rundt i morgenkåpe og så står han plutselig der med erigert og klar kuk som stikker frem.

Badekar ser best ut på film… Det er ofte trangt i karet, og vannet gjør at den naturlige smøringen vaskes bort og det blir trått og vondt. 

Dette med badekar ante meg ja… i dusjen og så vaskes vel litt smøring bort? Å snike seg inn på badet, å lirke seg inn på henne bakfra, det må jo bare være en vinner? Ellers, morgensex e jo helt vilt. Om man sover naken, så våkner du av en ståkuk av en annen verden som ligger mot korsryggen din og banker?

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (16 timer siden):

Sex i badekar er balete…

Tenner du på dusj sex når du blir overrasket i dusjen? Hva med sex rett etter dusj, da jeg evnt ligger naken i senga med ståkuk…

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye snakk om ståkuk, selv er jeg fan av vel utført helikopter med utstyret 🚁 

Føler sjeldent at hotell er noe digg, og grunnen kan man jo lese lenger opp. Æsj.

Anonymkode: 34a10...d5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bigmullah skrev (11 timer siden):

Dette med badekar ante meg ja… i dusjen og så vaskes vel litt smøring bort? Å snike seg inn på badet, å lirke seg inn på henne bakfra, det må jo bare være en vinner? Ellers, morgensex e jo helt vilt. Om man sover naken, så våkner du av en ståkuk av en annen verden som ligger mot korsryggen din og banker?

Vet du hva? Dette kan vi jo gjøre hver eneste dag i vår egen seng, ikke noe spesielt med at man er på hotell. Sex i dusjen, morgenkåt, våt og stiv er jo helt normalt. Nå maser du!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, det tror jeg på.  Skjønner ikke at det skal være nødvendig å oppføre dere som griser, hvor gamle er dere ?   

Anonymkode: a0597...c60

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 23.10):

Jeg er en dame og svaret var helt oppriktig 😊

Hjemme gjør vi det kun i dusjen, men på hotell kan vil slå oss litt mer løs 😊

Fy faen så ekkelt 

Anonymkode: 8bfd4...5d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 0.27):

Hvor står det "over alt"?

Tiss er forøvrig ganske rent, og regner med at hotellet har sett langt verre saker på sengetøyet sitt. Finnes også med oss eget laken for slik lek 😊

Snakk om å dra ting ut av porposjoner...

Tiss er ikke rent, det et fullt av bakterier, det er kroppens avfallsstoff 

Vet det finnes laken, men hvordan i alle dager får man det til uten søl? Selv om lakenet er vanntett, så må det jo bli den dammen? Hvordan får man det til å ikke renne utenfor?

Hvordan får man ryddet opp dette? Vet det finnes laken som suger til seg væske også, men den må da bli svært tung og slitsom å håndtere etterpå?

Anonymkode: 251a4...da2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 23.25):

Fordi folk på hotell blir betalt for å vaske rommet.

Anonymkode: 385b2...e6e

Er du en som griser unødig mye på restaurant, fester tyggis på bussen og står på doen når du tisser på kjøpesenter? 

Anonymkode: eaf27...98a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 18.41):

Går også naken rundt og runker i ett sett. Spermer der jeg vil, gjerne i seng / vegger og på lamper.

Anonymkode: d0981...16b

Gjør du dette hjemme også?

Selv om det ikke er ditt, går det an å behandle andre sine eiendelen med nogenlunde respekt

Hva om jeg kommer til deg og bæsjer ned stua di med diaré?

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Skjer sånt virkelig på ekte..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (21 timer siden):

Sex i badekar er balete…

Så bra svar. Menn tror alt for ofte at alt som tenner oss omhandler kun den pikken. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bigmullah skrev (13 timer siden):

Ok skjønner.. tenkte meg det egentlig… å gå rundt med stå kuk på rommet da blir det vanskelig å ikke vie oppmerksomhet rundt det skjønner jeg… sex i dusj er jo herlig… overraske dama som står i dusjen, eller hinte om at hun må komme?

Å ikke vie oppmerksomheten rundt stå kuken din for din del eller dama…….?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bigmullah skrev (13 timer siden):

Gud så slitsomt. Kuk her og kuk der, har du noe annet å tilby enn kuken din?

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...