Gå til innhold

Ja, Liverpool supportere, har dere troa? 😊⚽️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Typisk Liverpool er følgende: Aston Villa VINNER mot ManCity, men Liverpool spiller sin kamp uavgjort 🤣🤣

Anonymkode: dadb5...755

Haha ja, er det opp til oss selv så skjærer det seg, det sier seg selv 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Typisk Liverpool er følgende: Aston Villa VINNER mot ManCity, men Liverpool spiller sin kamp uavgjort 🤣🤣

Det var kanskje typisk for Liverpool før, men ikke nå lenger. De har så sterk mentalitet i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (3 timer siden):

Det var kanskje typisk for Liverpool før, men ikke nå lenger. De har så sterk mentalitet i gruppa.

Har man fulgt Liverpool lenge nok ligger det nesten i ryggmargen at vi skal snuble 😄 Klarer for eksempel ikke glemme da vi ledet 3-0 mot Crystal Palace i 2014 med 11 minutter igjen. Det endte 3-3 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nikea skrev (På 19.5.2022 den 20.26):

Har man fulgt Liverpool lenge nok ligger det nesten i ryggmargen at vi skal snuble 😄 Klarer for eksempel ikke glemme da vi ledet 3-0 mot Crystal Palace i 2014 med 11 minutter igjen. Det endte 3-3 🙈

Fikk nesten hjerteinfarkt da 😪

Anonymkode: 81bae...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Fikk nesten hjerteinfarkt da 😪

Anonymkode: 81bae...b37

Var svett etter kampen i dag ja 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 5/19/2022 at 2:12 PM, AnonymBruker said:

I serien har City hele tiden ført an, i FA-cupen hadde Liverpool flaks som vant på straffer, og Real Madrid er heller ikke tannløse. Så jeg tipper at man klarer 2 av 4. Kanskje 3 av 4. Men ikke alle 4; Alex Fregusons legendariske trippel fra 1999 blir nok stående en god stund til.

Anonymkode: bc5d3...8f0

Jepp.

Synd for Liverpool, og all ære for innstasen deres i og med at de gjorde sitt beste idag, men å vinne 4 av 4 er svært vanskelig - i alle fall i herrefotball.

uttaresh-liverpool-2008-2009-13567.png

Har ellers mye sympati med Burnley, og hjertet sank ned i kjelleren da jeg fikk vite at de hadde rykket ned, samtidig som Leeds vant. Hva sistnevnte angår, kommer ingen tidligere eller nåværende Manchester United-supporter noen sinne til å glemme 1992, så at Leeds skal beholde plassen på bekostning av stakkars Burnley, er blodig urettferdig, for å si det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov at det ble som det ble. Jeg avskyr Man City, men det var viktig at Liverpool ikke fikk noen kvadruppel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Anonymburker said:

Takk og lov at det ble som det ble. Jeg avskyr Man City, men det var viktig at Liverpool ikke fikk noen kvadruppel.

Det berømmelige valget mellom pest og kolera ... smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymburker skrev (13 timer siden):

Hvorfor var det viktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 12.43):

Hvorfor var det viktig? 

Fordi det hadde overskygget trebelen til Man United i 1999.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/19/2022 at 2:12 PM, AnonymBruker said:

I serien har City hele tiden ført an, i FA-cupen hadde Liverpool flaks som vant på straffer, og Real Madrid er heller ikke tannløse. Så jeg tipper at man klarer 2 av 4. Kanskje 3 av 4. Men ikke alle 4; Alex Fregusons legendariske trippel fra 1999 blir nok stående en god stund til.

En brukbar spådom, det der ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...