AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Del Skrevet 17. mai 2022 Én kamp igjen å spille... Anonymkode: dadb5...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Del Skrevet 17. mai 2022 De er bare 1 poeng bak, så det er idiotisk å ikke ha true. Men jeg kan ikke se for meg at Aston Villa skal greie å ta poeng fra City i site kamp. Anonymkode: e8a0d...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Del Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De er bare 1 poeng bak, så det er idiotisk å ikke ha true. Men jeg kan ikke se for meg at Aston Villa skal greie å ta poeng fra City i site kamp. Anonymkode: e8a0d...53c Så da har du ikke troa sånn egentlig... Anonymkode: dadb5...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mai 2022 #4 Del Skrevet 17. mai 2022 Ikke Liverpool-supporter, men det står skrevet i stjernene at Liverpool vinner kvadruppel i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippokrates Skrevet 17. mai 2022 #5 Del Skrevet 17. mai 2022 Nei PL er kjørt. Over og ut. Det har vært det lenge egentlig, selv om vi fikk noen halmstråd på veien. Og det er ikke snakk om at Man City taper poeng mot Aston Villa og at Liverpool vinner sin kamp. Man City vil gå ut med alle lemmer for å dundre over Aston Villa. Jeg tipper faktisk at Man City vinner 5-0. Og tror faktisk at Liverpool kan finne på å avgi poeng mot Wolves. Typ U. Er ikke det typisk? Uansett, vi har FA og Ligacup innkassert, samt andreplass og helt der oppe i PL, og kan se frem mot CL-finale. Litt av en sesong vi har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Del Skrevet 17. mai 2022 Bestandig! Der er vel ikke en ekte Liverpool supporter uten tro🤞⚽️ Anonymkode: 7e00c...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mai 2022 #7 Del Skrevet 17. mai 2022 Cylon skrev (6 minutter siden): Nei PL er kjørt. Over og ut. Det har vært det lenge egentlig, selv om vi fikk noen halmstråd på veien. Og det er ikke snakk om at Man City taper poeng mot Aston Villa og at Liverpool vinner sin kamp. Man City vil gå ut med alle lemmer for å dundre over Aston Villa. Jeg tipper faktisk at Man City vinner 5-0. Og tror faktisk at Liverpool kan finne på å avgi poeng mot Wolves. Typ U. Er ikke det typisk? Uansett, vi har FA og Ligacup innkassert, samt andreplass og helt der oppe i PL, og kan se frem mot CL-finale. Litt av en sesong vi har hatt! Gerrard, Coutinho og Ings er nok motiverte for denne kampen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Del Skrevet 17. mai 2022 Anonymburker skrev (27 minutter siden): Gerrard, Coutinho og Ings er nok motiverte for denne kampen.. Spesielt Gerrard...😊❤ Anonymkode: dadb5...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippokrates Skrevet 17. mai 2022 #9 Del Skrevet 17. mai 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Gerrard, Coutinho og Ings er nok motiverte for denne kampen.. Ja, det tror jeg nok. Og så har vel sikkert Aston Villa et par spillere som er "skapsupportere" og/eller har vært barndomssupportere av Liverpool også, som nok vil være tent. Men Man City har 14 høymotiverte spillere av høyere kvalitet på andre siden av banen Man City må være svake, ha en dårlig dag, ha uflaks, få avgjørelser imot og få 50/50 situasjonene i disfavør hvis det skal gå. Samtidig må Liverpool være nervefri, ha en god dag, samt ha litt flyt og medgang, for at det skal gå. Det ser iallefall ikke lovende ut! Ser supercomputere sier at Man City har 82% sjanse å vinne, mens Liverpool har 18%. Jeg vil si 95% mot 5%, men så liker jeg å være litt overdramatisk i slike situasjoner for å ikke forvente for mye 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mai 2022 #10 Del Skrevet 17. mai 2022 Cylon skrev (1 minutt siden): Ja, det tror jeg nok. Og så har vel sikkert Aston Villa et par spillere som er "skapsupportere" og/eller har vært barndomssupportere av Liverpool også, som nok vil være tent. Men Man City har 14 høymotiverte spillere av høyere kvalitet på andre siden av banen Man City må være svake, ha en dårlig dag, ha uflaks, få avgjørelser imot og få 50/50 situasjonene i disfavør hvis det skal gå. Samtidig må Liverpool være nervefri, ha en god dag, samt ha litt flyt og medgang, for at det skal gå. Det ser iallefall ikke lovende ut! Ser supercomputere sier at Man City har 82% sjanse å vinne, mens Liverpool har 18%. Jeg vil si 95% mot 5%, men så liker jeg å være litt overdramatisk i slike situasjoner for å ikke forvente for mye 😄 Jeg vil gjerne sette penger på at Liverpool vinner ligaen. Men ser ikke ut som Norsk tipping har spill på det. Som Man. United-supporter er dette tungt, men jeg føler at Liverpool kommer til å ta alt i år. Skal også sette penger på at West Ham tar 6.plassen, så ræva som United er i år så taper de mot Palace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Del Skrevet 17. mai 2022 De Bruyne skyter Man City til ligagull på søndag. Anonymkode: b7b7f...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Del Skrevet 17. mai 2022 «It ain't over till the fat lady sings.» Jeg har trua, er heldig og sitter på Anfield på søndag. DET blir en rysare. Anonymkode: b0858...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippokrates Skrevet 17. mai 2022 #13 Del Skrevet 17. mai 2022 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Jeg vil gjerne sette penger på at Liverpool vinner ligaen. Men ser ikke ut som Norsk tipping har spill på det. Som Man. United-supporter er dette tungt, men jeg føler at Liverpool kommer til å ta alt i år. Skal også sette penger på at West Ham tar 6.plassen, så ræva som United er i år så taper de mot Palace. Dere får "endelig" føle sumpa vi lå i i nærmere 30 år før Klopp berget oss Føler faktisk med dere! Fy fader for en kjedelig og deprimerende sump å ligge i. Det blir jammen ikke bedre å tenke på at laget dere har brukt milliarder på å bygge opp er shit i både enkeltposisjoner og hele lagledd. Hvis fotballen skal vinne, bør du heie på Liverpool. Hvis korrupsjon og pengedoping skal vinne, så bør du heie på Man City. Ja nei. Serien er avgjort. Og jeg tror CL-finalen kommer til å bli en triller med marginer fra eller til. Huff, det er tøft, nervepirrende og nedbrytende å ligge på toppen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mai 2022 #14 Del Skrevet 17. mai 2022 Cylon skrev (3 minutter siden): Dere får "endelig" føle sumpa vi lå i i nærmere 30 år før Klopp berget oss Føler faktisk med dere! Fy fader for en kjedelig og deprimerende sump å ligge i. Det blir jammen ikke bedre å tenke på at laget dere har brukt milliarder på å bygge opp er shit i både enkeltposisjoner og hele lagledd. Hvis fotballen skal vinne, bør du heie på Liverpool. Hvis korrupsjon og pengedoping skal vinne, så bør du heie på Man City. Ja nei. Serien er avgjort. Og jeg tror CL-finalen kommer til å bli en triller med marginer fra eller til. Huff, det er tøft, nervepirrende og nedbrytende å ligge på toppen også Ja, vi fortjener det vel etter den eventyrlige perioden under Sir Alex. Glad jeg er født i 1986 og var barn/ungdom og ung voksen i den perioden. Men nå er vi som Liverpool-supporter var tidligere; vi snakker kun om historie🤣 Vi er helt katastrofe på alle områder for tiden. En parodi av en klubb, enkelt og greit. Råttent fra topp til bunn. Vi er minst 5 år unna en ligatittel. Moralsk sett er Liverpool en mer verdig vinner, men antall ligatitler gjør at jeg vil at City skal vinne. Hadde Liverpool vært lengre bak i antall titler hadde det vært et lettere valg. Ja, eneste fordelen med å heie på et ræva lag er at man blir ikke like nervøs. Mer likegyldig og overgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #15 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): «It ain't over till the fat lady sings.» Jeg har trua, er heldig og sitter på Anfield på søndag. DET blir en rysare. Anonymkode: b0858...00c Så kult 😍 Anonymkode: dadb5...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #16 Del Skrevet 18. mai 2022 Anonymburker skrev (11 timer siden): Ikke Liverpool-supporter, men det står skrevet i stjernene at Liverpool vinner kvadruppel i år. Det er nesten så jeg tror på dette selv. Marginene går liksom Liverpools vei hele tiden nå. Det ser veldig lite sannsynlig ut med ligaen, men større mirakel har skjedd. City har mange skader i forsvaret og mye merkelig skjer ofte i de siste kampene. Anonymkode: d70f4...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #17 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er nesten så jeg tror på dette selv. Marginene går liksom Liverpools vei hele tiden nå. Det ser veldig lite sannsynlig ut med ligaen, men større mirakel har skjedd. City har mange skader i forsvaret og mye merkelig skjer ofte i de siste kampene. Anonymkode: d70f4...dc2 Men det er jo AV de skal spille mot, ikke Tottenham eller Leicester... Anonymkode: dadb5...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 19. mai 2022 #18 Del Skrevet 19. mai 2022 Hadde sikkert vært greit for Gerrard å gjøre opp for da han skled mot Chelsea i 2014 og mistet ligagullet for Liverpool, ved å vinne med Aston Villa nå 😄 Men jeg synes generelt City har vært stabile, så tør ikke håpe på at de skal snuble. Og vi må jo vinne og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #19 Del Skrevet 19. mai 2022 Nikea skrev (3 timer siden): Hadde sikkert vært greit for Gerrard å gjøre opp for da han skled mot Chelsea i 2014 og mistet ligagullet for Liverpool, ved å vinne med Aston Villa nå 😄 Men jeg synes generelt City har vært stabile, så tør ikke håpe på at de skal snuble. Og vi må jo vinne og. Typisk Liverpool er følgende: Aston Villa VINNER mot ManCity, men Liverpool spiller sin kamp uavgjort 🤣🤣 Anonymkode: dadb5...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Del Skrevet 19. mai 2022 On 5/17/2022 at 11:05 PM, Anonymburker said: Jeg vil gjerne sette penger på at Liverpool vinner ligaen. Men ser ikke ut som Norsk tipping har spill på det. Som Man. United-supporter er dette tungt, men jeg føler at Liverpool kommer til å ta alt i år. Skal også sette penger på at West Ham tar 6.plassen, så ræva som United er i år så taper de mot Palace. Etter 22 år som supporter for samme lag, måtte jeg ta en vemodig avskjed med klubben etter Glazer-oppkjøpet; dette var ikke lenger den klubben jeg begynte å støtte i en periode da det nettopp var Liverpool som var dominerende, og "alle andre" barn holdt med alltid-vinnende Liverpool. Men jeg betrakter stadig United fra sidelinjen og ønsker dem alt godt, noe som understrekes med et par nyere United-drakter i klesskapet, men så lenge Glazer-familien sitter med makten og fortsetter å suge midler ut av klubben, kommer dette aldri til å ende bra. Få Glazer ut, og det er lys i enden av tunnellen. Hva Liverpools angår, tror jeg ikke de klarer dette; husker selv 1999; først vant man ligaen, så FA-cupen, og så - når det siste hinderet skulle klaffe - klarte man å vinne først i siste sekund; kort sagt er det veldig mye som må klaffe om man skal vinne alt etter en lang sesong med et slitent lag. I serien har City hele tiden ført an, i FA-cupen hadde Liverpool flaks som vant på straffer, og Real Madrid er heller ikke tannløse. Så jeg tipper at man klarer 2 av 4. Kanskje 3 av 4. Men ikke alle 4; Alex Fregusons legendariske trippel fra 1999 blir nok stående en god stund til. Anonymkode: bc5d3...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå