AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #41 Skrevet 18. mai 2022 Jeg er 35 år, og har aldri opplevd å bli bunnet som noe vondt. Har hørt om lest mye angående det, men kan selv ikke relatere til det. Er det noe feil oppi der? Mannen min måler 20 cm. Har født 2 barn om det er viktig opplysning. Anonymkode: 80c6c...0b0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #42 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 35 år, og har aldri opplevd å bli bunnet som noe vondt. Har hørt om lest mye angående det, men kan selv ikke relatere til det. Er det noe feil oppi der? Mannen min måler 20 cm. Har født 2 barn om det er viktig opplysning. Anonymkode: 80c6c...0b0 Har du null smerte ved bunning?! Anonymkode: 6c214...211
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #43 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du foretrekker heller en liten penis? Anonymkode: 6c214...211 Heller liten enn stor ja. Spør meg ikke om cm og sånt, det aner jeg ikke. Nå er ikke penisen på langt nær det viktigste for meg når jeg har sex. Er ikke sånn at «penis er helten» liksom. Er ikke penis som gir den beste sexen, det er det tunge, lepper, fingre og leketøy som gjør. Selve samleie er godt og en fin avslutning på ellers god sex… bare den ikke er for stor. Anonymkode: f7aac...319
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #45 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men om den er lang, sannsynligjeten er vel stor for at du blor bunnet da? Eller er vaginaen din 20 cm dyp? Anonymkode: 6c214...211 Livmorhalsen er ikke så stor. Om penisen er kurvet for eks, treffer den ikke rett på livmorhalsen. Da er det ikke vondt, bare deilig. Selvom penisen er stor. Anonymkode: c29eb...6e9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #46 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Livmorhalsen er ikke så stor. Om penisen er kurvet for eks, treffer den ikke rett på livmorhalsen. Da er det ikke vondt, bare deilig. Selvom penisen er stor. Anonymkode: c29eb...6e9 Jeg tenker på en vanlig penis, som ikke er så altfor tjukk, men veldig lang. Om han går inn med hele og hamrer løs, så kan du vel fort oppleve smerte? Er vel derfor dere liker tykkelse. Anonymkode: 6c214...211
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #47 Skrevet 18. mai 2022 Mener du bunnet, som i å bli bunnet, eller bundet, som bundet på hender og føtter? Anonymkode: 1b382...8d6
Blåttvann Skrevet 18. mai 2022 #48 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Det kommer helt an på hvordan. Dersom det skjer fort i doggy så er det en skarp vond smerte som ikke gir glede overhodet. Dersom det gjøres rolig og kontrollert kan det gi skikkelig dype og gode orgasmer. Det beste for meg er en penis med bøy, som ikke støter direkte på livmorhalstappen men smuger seg forbi den og stimulerer den. Nettopp fordi den er så sensitiv så er det ekstremt deilig. Blir som forskjellen på å sparke i ballene og stimulere de. Det ene gjør vondt, det andre er deilig. 😁 Endret 18. mai 2022 av Blåttvann 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #49 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenker på en vanlig penis, som ikke er så altfor tjukk, men veldig lang. Om han går inn med hele og hamrer løs, så kan du vel fort oppleve smerte? Er vel derfor dere liker tykkelse. Anonymkode: 6c214...211 Who knows. Har aldri ligget med en lang, tynn penis. Anonymkode: c29eb...6e9
Katten.2.0 Skrevet 18. mai 2022 #50 Skrevet 18. mai 2022 Som en mann som liker å bunne kvinner, kan jeg si at det ikke er alle som liker det (hvor jeg naturligvis ikke gjør det). I tillegg trenger man gjerne god oppvarming og være i rett humør. Har også vært borti en håndfull kvinner som elsker å få selve livmortappen stimulert, men det tilhører sjeldenheten. Nøkkelen er også å treffe på 'siden' av den. Mye man kan gjøre som mann for å minke ubehaget med styrke nytelsen.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #51 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mener du bunnet, som i å bli bunnet, eller bundet, som bundet på hender og føtter? Anonymkode: 1b382...8d6 Har du overhodet ikke lest tråden? Skulle du bli bundet på hender og føtter, av en lang penis?? Anonymkode: f923e...655 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå