Gjest Milou Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Hei, har begynt på ritalin pga jeg har ADD. Og jeg er ikke kvalm, men hodepinen stopper ikke. Holder på og trappe opp. Men føler rett og slett det bare ikke funker på meg. Jeg har lyst og prøve audvanz, mange av de jeg kjenner som har feks ADHD har vært en mirkael kur for dem. Men føler det blir feil og spør om. Bare lurer om noen som har gått på ritalin og fått audvanz om d r bedre? Ritalin medesinen min funker i 3 t, etter det blir jeg ubrukelig. Blir lei meg, sliten og sur. Legen sa den skulle vare fra 08 00 til fire tiden.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 For meg så funker ikke ritalin på alt . Men jeg har mye bedre arbeidhukomelse og litt mindre uro. Men forsatt et svime hue og en klønete adhd er der . Men litt mindre dominerer. Men hvorfor hodepine? Ritalin gir vel ikke det og heller ikke kurere det? Anonymkode: f8ae8...a69
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Aduvanz kan være et alternativ. Men leger er ofte vrange på å holde deg på Ritalin en stund og prøve forskjellige doser før du får Aduvanz. Anonymkode: 3e8f0...9c6
Gjest Milou Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg så funker ikke ritalin på alt . Men jeg har mye bedre arbeidhukomelse og litt mindre uro. Men forsatt et svime hue og en klønete adhd er der . Men litt mindre dominerer. Men hvorfor hodepine? Ritalin gir vel ikke det og heller ikke kurere det? Anonymkode: f8ae8...a69 Er en av bivirkningen elns. Men det går lzm ikke vekk. Så drikker mye vann og spiser nok. vet ikke hva d r
Gjest Milou Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aduvanz kan være et alternativ. Men leger er ofte vrange på å holde deg på Ritalin en stund og prøve forskjellige doser før du får Aduvanz. Anonymkode: 3e8f0...9c6 Tusen takk for svar<3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå