AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Del Skrevet 17. mai 2022 Jeg har av div grunner sagt opp jobben og har fri nå i mai juni og juli. Har skikkelig lyst til å dra på badeferie men alle venner og familie jobber jo nå.. jeg er spansk og kan språket flytende så tenker spania er et fint sted å dra alene… men samtidig blir jeg litt nervøs. Har aldri reist alene før har noen her dratt på badeferie alene før? Hvis du er kvinne, blir du redd på nettene da? Regner med at jeg ikke hdde turt å være ute alene sent. Hva gjør man egt med tingene sine hvis man bader og man er alene..? Haha så mange dumme spørsmål men lurer genuint på det praktiske når man reiser alene samridig virker det veldig deilig å kunne gjøre akkurat hva man vil når man vil Anonymkode: 611fb...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Del Skrevet 17. mai 2022 Jeg har vært mye i Hellas alene. Ikke storby, men mindre steder. Har alltid kjent meg trygg selv på natta. Jeg lar tingene mine bare ligge på stranda når jeg bader. Du kan jo be noen som sitter rett i nærheten om å holde et øye med de. Har bare med kontanter. Det mest verdifulle er mobilen. Du kan få kjøpt en vanntett pose til den som du henger rundt halsen når du bader. Anonymkode: 00b52...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå