Gå til innhold

17 mai og toalett

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. har 2 jenter på 4 og 5 år, vi skal inn til Oslo om 1 time, begge jenten våre har liten blære.  Begge er tørre på dagen med tisser på seg på natta, ( bruker nattbleie)  de går mye på do på dagene. Men regner med at i Oslo i dag så har de nok ikke lyst til å gå på offentlige toaletter. Hun på 5 spurte om det er ok at hun kan gå med bleien de bruker på natta når vi er i Oslo. Hun på 4 år sa at hun ønsket det også. Jeg sa til min mann at vi kan nok gjøre det i dag. Er det noen andre som har tips?

Anonymkode: e78c3...ffb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lett latt de gå med bleie. Man aner ikke hvor fort man får kommet seg på do der. 

Anonymkode: 3d583...dec

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tatt på bleie

Anonymkode: 9aec8...47c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde ikke tatt på bleie

Skal de risikere å tisse på seg da mener du? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine er forbi det stadiet, men de brukte det noen år etter de egentlig var tørre på dagen. Tenker det ikke er noe problem så lenge det ikke er ofte

Anonymkode: 84b9a...a33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mine er forbi det stadiet, men de brukte det noen år etter de egentlig var tørre på dagen. Tenker det ikke er noe problem så lenge det ikke er ofte

Anonymkode: 84b9a...a33

Enig. Heller det enn at de må oppleve å tisse seg ut fordi de ikke rekker toalettet. Det er jo bare barn

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er en grei løsning så lenge barna vil det selv. Mye bedre enn at de risikerer et uhell.

Som barn var ikke denne dagen noe grei for min del. Jeg likte ikke offentlige toaletter, det var lange køer, få toaletter og skittent. Jeg holdt meg hele dagen og hadde det ikke noe greit.

Nå som jeg er voksen og sliter med at jeg ofte må på do har jeg valgt å bruke bleie på dager som i dag, med lange køer og langt mellom toalettene.

Anonymkode: 418c0...3a0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Offentlige toaletter i Oslo i dag.. tror mange voksne skulle ønske de hadde bleie 😅 hvis en er skeptisk til offentlige toaletter i utgangspunktet vil nok ikke køene og griseriet i dag gi mersmak, så hadde latt dem gå med bleie. Nå er jo sikkert dagen over da.. håper det ble bra 

Anonymkode: 55f81...0c2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det er ganske mange barn som normalt ikke bruker bleie som bruker det på 17.mai. En del av dem er nok også eldre enn dine

Anonymkode: 673d7...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså når både voksne og barn bruker bleie på 17. mai er det virkelig på tide å stikke fingeren i jorda og innse at denne måten å "feire" på er fullstendig galskap.

Anonymkode: 1c147...a2a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså når både voksne og barn bruker bleie på 17. mai er det virkelig på tide å stikke fingeren i jorda og innse at denne måten å "feire" på er fullstendig galskap.

Hva mener du? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Heller det enn at de må oppleve å tisse seg ut fordi de ikke rekker toalettet. Det er jo bare barn

Å oppleve å tisse på seg er perfekte læringstilfeller for barn. 

Anonymkode: 6c329...b8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Denne måten og feire på? 

Anonymkode: 55f81...0c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal de risikere å tisse på seg da mener du? 

Man finner en do

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man finner en do

Hjelper ikke det om mange andre har funnet den før deg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hjelper ikke det om mange andre har funnet den før deg

Neivel , vil man så klarer alltid å finne en unnskyldning for enklest mulig utvei med å ta på bleie. Godt man er forskjellig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Neivel , vil man så klarer alltid å finne en unnskyldning for enklest mulig utvei med å ta på bleie. Godt man er forskjellig

Det er ikke det dette handler om. Vi synes bare ikke det er nødvendig med våte bukser på 17.mai. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å oppleve å tisse på seg er perfekte læringstilfeller for barn. 

Anonymkode: 6c329...b8a

Å bli ydmyket i folkemengder er en fin måte å lære på? Håper virkelig ikke at du har barn 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor plager det deg at barn skal få slippe å tisse seg ut av mangel på toalett? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor plager det deg at barn skal få slippe å tisse seg ut av mangel på toalett? 

Hun spør et spm.  Jeg svarer , at du ikke liker svaret får stå for din regning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...