mi9 Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Hei! Nå har endelig kjolen kommet i hus til den store dagen, men har ikke kjøpt underskjørt ennå. Jeg må vel nesten ta med kjolen på brudeforretningene for å finne et skjørt som passer? Jeg har kjøpt kjolen i utlandet, og det er ingen brudesalonger i Norge som fører dette merket. Blir mye styr å ta med kjolen overalt for å finne tilbehør, men det er vel det lureste, slik at alt blir perfekt? Bør jeg bestille time til dette på forhånd?
Vinterbrud-05 Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Jeg skal leie underskjørt i den samme salongen som jeg har kjøpt kjolen min. Med det kan jo være at du ikke får lånt på din salong om du ikke kjøpte kjolen der. Jeg ville ha ringt å spurt om du må ha med kjolen eller om du bare kan ta med et bilde. Men det er sikkert lurt å ta med kjolen.... Ang timebestilling. Skal du prøve kjolen til underskjørtet trenger du iallefall time. Hvis ikke, så spørr dem på salongen hva de anbefaler. Lykke til!
randibrud Skrevet 8. november 2005 #3 Skrevet 8. november 2005 Nå har du jo alltids bytterett på underskjørtet da, og du kan sikkert deponere på det også. Så slipper du å drasse med deg kjolen overalt, mener jeg Har du bilde av kjolen så du kan vise den til oss da?
shi Skrevet 8. november 2005 #4 Skrevet 8. november 2005 Det finnes vel flere forskjellige stiler på underskjørt som vil gi kjolen forskjellige preg. Alt fra Krinolinevidde til rett ned rundt bena. Enten ta med kjolen og få en "faglig" vurdering i butikken, eller låne/deponere forskjellige som du kan prøve hjemme. Husk å få noen til å se på det da, så du får det underskjørtet som passer kjolen best og deg, ikke minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå