Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det vondt å operere ingrodd tånegl eller er det bedøvelsen som er vondt. Er bedøvelsen veldig vond. Kan man gå til fotterapeut? 

Anonymkode: 7978e...7d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg fikk gjort det hos fastlegen for noen år siden.  Tåa verket som besatt.  Det var høyre side på storetåa på høyre bein.  Bedøvelsen var ikke særlig vond. Han skar ut en liten smal kile i høyre side av neglen og bandasjerte så mye at jeg måtte ha plastpose på foten for å komme meg hjem.  Det var ikke fullt så godt etterpå, men kom seg jo etterhvert.

Det er sikkert finere løsning på det nå for tiden, men min var effektiv.  Det ble helt usynlig og problemet kom aldri igjen.

Skrevet

Bare litt inngrodd med meg. Legen sa jeg skulle sitte lenge i vann med mye grønnsåpe i. Ble bra etter 3 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Inngrodd tåneggel. 

Anonymkode: 317fe...b2b

AnonymBruker
Skrevet

Pappa ble skjært opp hos legen og fikk antibiotika og skulle sitte i grønnsåpebad med foten.

Han ble ikke bedre og gikk til fotpleier som rensket opp i det som legen hadde åpnet, og hun fant en rest av en negl som lå nedi såret og irriterte.

Han fikk beskjed om å ikke sitte med foten i grønnsåpevann, og når han gikk ut døren fra fotpleier hadde han mye mindre smerte rundt neglen, og nå en uke etterpå er det nesten blitt helt bra.

Ikke alle leger vet hva de gjør.

Anonymkode: 525f4...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...