Gå til innhold

Styr unna usikre menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snille gutter er ikke hva damene vil ha, de vil ha sånne "bæd båis" som dette.

CkTv2YM.png

Anonymkode: 62825...906

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Dustete
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Men å kalle noen fittekjerring er helt innafor? 🤣

Anonymkode: 5c809...415

Ja på lik linje som du kan referere til dine som fuckboys

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig i utsagnet. Men da tenker jeger ikke på de snille og sjenerte nennene.

Min erfaring med usikre menn er at de er selve dense og kan gå så langt som å med vilke tråkke deg ned for å få deg til det de anser som sitt nivå. Jeg har møtt flere slike menn som allerede på første date kommer med kommentarer som er ment å gjøre med usikker samtidig som de skryter av seg selv.

Anonymkode: d89bd...a29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt enig i utsagnet. Men da tenker jeger ikke på de snille og sjenerte nennene.

Min erfaring med usikre menn er at de er selve dense og kan gå så langt som å med vilke tråkke deg ned for å få deg til det de anser som sitt nivå. Jeg har møtt flere slike menn som allerede på første date kommer med kommentarer som er ment å gjøre med usikker samtidig som de skryter av seg selv.

Det skulle altså stå i første setning at de er selvsentrerte.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var på date med en i helgen som på første date satt der rakrygget og «selvsikker» mens han kom med ganske ille stikk til meg etter å først ha prøvd seg voldsomt og snakket om hvor pen og flott jeg er, så sier han plutselig don’t stick your dick in crazy og refererte til meg. Jeg er selvsikker men rolig, høflig og moden, så det var en sjokkerende kommentar som kom ut fra det blå. Jeg reiste meg etterhvert og bare dro, og føler meg fremdeles dritt etter den dagen selv om jeg vet det er han som har store problemer og er unormal.

Har og vært på date med en tilsynelatende selvsikker og veldig kjekk type hvor jeg hilste blidt og sa han så fin ut og om han har hatt en fin dag, da smalt det fra han at han var overrasket over at han er bra nok for meg da jeg ser ut som en bitch som liker vestkantmenn. Da også dro jeg med en vond klump i magen. Hatt flere slike tilfeller på første date. Aldri opplevd slik oppførsel fra jordnære og litt mer stille menn som tilsynelatende kan virke mye mer usikre, de har behandlet meg som en dronning på date. Nå er jeg blitt redd for menn som går rakrygget og utstråler selvtillit for føler mange av de er de mest usikre med dårlig oppførsel.

Men enig med de andre her at de som beskriver seg selv som veldig snill og indirekte ønsker belønning for dette er et rødt flagg 

Anonymkode: 08ace...b47

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De verste mennene er de som selvproklamerende er snille. 

Nei takke meg til en skikkelig alfa som ikke er en psyk mammagutt på 48 + med Peter Pan- syndrom.  

Anonymkode: 2928c...06a

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 1.39):

Det har nok blitt sagt en del ganger her; men disse såkalte selvproklamerte «snille» mennene som innerst inne er usikre er ofte de farligste. 
Hvis du skal ha en av de er det best å kapre en før de fyller 20 og rekker å bli bitre konemishandlere. Disse klarer seg ofte bra. Det er verre for de eldre, de er direkte giftige.

Anonymkode: 139a0...176

Litt lettvint, enkel og generalisert tankegang, vil jeg si. Det er jo overhodet ikke slik du fremlegger det. 

Det er som å si at alle som er sikre på seg selv ender opp som narsissister som ender opp å utøve psykisk vold mot partneren sin.

Det er jo ikke slik, og det vet du.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 18.33):

Jeg har ikke opplevd de selv. Bare ser venninner rundt meg og hva de opplever. De fremstår som snille, rolige men litt usikre til å begynne med. Og når de er tryggere i forholdet er helvete løs. For de har fått for seg at alle damer er horer som er på jakt etter kuken til en badboy. De drar opp badboys og alfa i enhver sammenheng og bruker det som en unnskylding til å gi dama blåveis. 

Anonymkode: 139a0...176

Du lyver om du påstår at du har flere venninner som har opplevd akkurat dette. 

Anonymkode: 6d420...2dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du lyver om du påstår at du har flere venninner som har opplevd akkurat dette. 

Anonymkode: 6d420...2dc

Hun kan jo ha veldig mange venninner, men ja det høres søkt ut. 

Anonymkode: 73d40...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...