Gå til innhold

Styr unna usikre menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har nok blitt sagt en del ganger her; men disse såkalte selvproklamerte «snille» mennene som innerst inne er usikre er ofte de farligste. 
Hvis du skal ha en av de er det best å kapre en før de fyller 20 og rekker å bli bitre konemishandlere. Disse klarer seg ofte bra. Det er verre for de eldre, de er direkte giftige.

Anonymkode: 139a0...176

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har nok blitt sagt en del ganger her; men disse såkalte selvproklamerte «snille» mennene som innerst inne er usikre er ofte de farligste. 
Hvis du skal ha en av de er det best å kapre en før de fyller 20 og rekker å bli bitre konemishandlere. Disse klarer seg ofte bra. Det er verre for de eldre, de er direkte giftige.

Og for å være helt på det sikre..  Skaff heller en oppblåsbar manne-dokke.😇

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som eksen min sa «jammen jeg er jo bare snill gutt!»

Anonymkode: 7506b...b7f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir det aldri slutt på disse supernegative sutretrådene her på KG?

Hva med å tenke litt positivt, og heller forkusere på det gode i menneskene ...?

Just now, PITTY said:

Og for å være helt på det sikre..  Skaff heller en oppblåsbar manne-dokke.😇

Eller kanskje et utstoppet eksemplar, slik som hos vertinnen i Roald Dahl-novellen ...?

Anonymkode: abd5b...b6d

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Blir det aldri slutt på disse supernegative sutretrådene her på KG?

Hva med å tenke litt positivt, og heller forkusere på det gode i menneskene ...?

Eller kanskje et utstoppet eksemplar, slik som hos vertinnen i Roald Dahl-novellen ...?

Anonymkode: abd5b...b6d

Det er faktisk sant, så det er positivt; la oss spare andre fra disse folka 🙃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var svært dårlig grunnlagt og veldig generaliserende. Når det gjelder personlighetstrekk som tilsier at en person potensielt kan være skadelig for deg, gjelder dette like mye uansett hvilket kjønn man er. Så da antar jeg at du mener det samme om kvinner som er  "snille og usikre"? Dette er uansett ikke noe rødt flagg i seg selv, men antar at du har personlig erfaring med en "snill og usikker" som ikke var bra for deg og dermed projiserer alt  det negative du opplevde på alle andre med lignende trekk som han. Men når du viser så liten forståelse for hvor komplekse og forskjellige mennesker er, er jeg ikke så sikker på om du har den forståelsen og selvinnsikten som må til for å forstå hvordan man selv kan bidra til ett problem eller en konflikt. Altså kan det like gjerne være du som var problemet, man kan ikke vite så mye på et så tynt grunnlag. 

Anonymkode: 6d420...2dc

• Liker 4
Gjest Dustete
Skrevet

Herregud, så om man er snill, og usikker, da er man konemishandler?

Så bra da at jeg er DUST! Herregud jeg har alltid vært usikker, på ulike ting, men har alldri slått en fittekjerring i mine 25 år på dating markedet.

AnonymBruker
Skrevet

Om du har opplevd en til to idioter, betyr ikke det at alle er det ts. 

Jeg skjønner at du er bitter, men kan det være at du oppsøker en viss type menn? Jeg har selv opplevd å være sammen med en slik idiot som du beskriver i HI, men jeg har også møtt andre snille menn. Slik som han jeg er sammen med nå. 

En annen ting er, stå opp for deg selv og lær deg å være positiv og kvitte deg med bitterheten. Jeg meldte inn i selvforsvarskurs og latt fremtidig en og annen konemishandler jeg har møtt fått smake sin egen medisin. Levd lenge på det.

Anonymkode: 83c76...1c4

• Liker 4
Skrevet

Ville styrt unna usikre menn om jeg var dere damer.

En sterk alfa som meg selv er hva dere bør gå etter.

AnonymBruker
Skrevet
Black panter skrev (1 time siden):

Ville styrt unna usikre menn om jeg var dere damer.

En sterk alfa som meg selv er hva dere bør gå etter.

En sterk alfa lager ikke tråder og spør fuckboys om deres penisstr., just saying.....

Anonymkode: 5c809...415

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Dustete skrev (1 time siden):

Herregud, så om man er snill, og usikker, da er man konemishandler?

Så bra da at jeg er DUST! Herregud jeg har alltid vært usikker, på ulike ting, men har alldri slått en fittekjerring i mine 25 år på dating markedet.

Men å kalle noen fittekjerring er helt innafor? 🤣

Anonymkode: 5c809...415

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Usikre mennesker er forferdelig. Skaper så masse problemer. 

Anonymkode: ce9ce...9ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig. Usikre mennesker er forferdelig. Skaper så masse problemer. 

Anonymkode: ce9ce...9ed

Min erfaring er at de som er mest selvsikre har vært mest jævelige, direkte drittsekker uten empati. Ja, det kan diskuteres om disse egentlig er veldig usikre på innsiden når de har hatt behov for å oppføre seg ondskapsfullt, ofte er andre sin oppførsel en refleksjon av dem selv og handler ikke om den de er slem med. Men de som er usikre og nice guy kan ha andre dårlige sider med at de er sjalu og kontrollerende. Tror det tryggeste valget er de du umiddelbart føler en ro og trygghet med, da spiller intuisjonen på laget om at dette er en bra fyr. 

Anonymkode: 08ace...b47

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

gjeeeesp, enda mere generaliserende hat fra bitre mennesker, som ikke evner å forstå at mennesker er ulike individer.

Anonymkode: 69a90...7df

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det bare er kultur fra innvandrerbakgrunn, men som ung person fikk jeg alltid beskjed om at jeg må ha hovedsaklig to ting plass før det ansees som ansvarlig å prøve på forhold. 

- Økonomisk uavhengighet, med andre ord kan jeg ikke være i en situasjon der jeg livnærer meg på foreldres bekostning
- Någenlunde stabil yrke/livssituasjon, er ikke greit å søke forhold før man vet hvor man vil hen i livet

I dagens samfunn så blir man jo ikke ferdig med høyere utdanning og potensielt ykressituasjon før nær 30 tallet. Ifølge den logikken her er da i så fall at menn som tenker at de må ha noe økonomisk stabilitet og grei livssituasjon å tilby er alle bittre konemishandlere. Jeg skjønner at "snillhet" er en overbrukt greie hos mange menn som i mange situasjoner ikke er snille når man ser på det utenifra, men bare fordi man velger å ikke aktivt søke forhold mellom 18-28 år så betyr det ikke alltid at det er fordi disse mennene er usikre eller bittre, det kan rett og slett være et ansvarsbasert valg. 

Anonymkode: 66378...d24

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det spørs jo litt. "Snille" menn har nok fått et rykte av en grunn, men så må man ikke forveksle det med helt vanlige mennesker som alle har sine usikkerheter i større eller mindre grad.

Heller litt usikker enn de med en voldsom selvtillit som ikke viser sårbarhet noensinne.

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (4 minutter siden):

Det spørs jo litt. "Snille" menn har nok fått et rykte av en grunn, men så må man ikke forveksle det med helt vanlige mennesker som alle har sine usikkerheter i større eller mindre grad.

Heller litt usikker enn de med en voldsom selvtillit som ikke viser sårbarhet noensinne.

Tror du forveksler selvtillit med arroganse.

Anonymkode: 9f9f2...e29

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du forveksler selvtillit med arroganse.

Anonymkode: 9f9f2...e29

Eller kanskje begge deler. Mulig det er derfor disse er turn off for min del.

Skrevet

Enhver person som trenger å beskrive seg selv som 'snill' er et rødt flagg. Snill er noe jeg forventer at absolutt hvert eneste menneske er. De som dermed har behov for å beskrive seg selv som snill har dermed ikke dette som en grunnverdi, men noe de aktivt gjør. Gjerne noe de forventer en belønning for.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Om du har opplevd en til to idioter, betyr ikke det at alle er det ts. 

Jeg skjønner at du er bitter, men kan det være at du oppsøker en viss type menn? Jeg har selv opplevd å være sammen med en slik idiot som du beskriver i HI, men jeg har også møtt andre snille menn. Slik som han jeg er sammen med nå. 

En annen ting er, stå opp for deg selv og lær deg å være positiv og kvitte deg med bitterheten. Jeg meldte inn i selvforsvarskurs og latt fremtidig en og annen konemishandler jeg har møtt fått smake sin egen medisin. Levd lenge på det.

Anonymkode: 83c76...1c4

Jeg har ikke opplevd de selv. Bare ser venninner rundt meg og hva de opplever. De fremstår som snille, rolige men litt usikre til å begynne med. Og når de er tryggere i forholdet er helvete løs. For de har fått for seg at alle damer er horer som er på jakt etter kuken til en badboy. De drar opp badboys og alfa i enhver sammenheng og bruker det som en unnskylding til å gi dama blåveis. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...