Gå til innhold

Vente en stund med sex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann :)

Hvor lenge ventet dere med sex etter dere var blitt et par?

Har stor tro på at det å vente i 6-12 mnd. med sex er en glimrende ide!

Viss mann klarer det, hvorfor ikke vente til mann er gift!

Da kan man bli godt kjent, noe som jeg mener er fundamentet for god sex!

Det viktigste i et forhold er ikke sex! Det viktigste er kjærlighet, toleranse og respekt!

Har hørt om mennesker som har vært kjærester! Når de begynnte med samleie, da ble det jammen meg slutt...

Føler at det er for mye fokus på sex i samfunnet, du kan ikke kjøpe et eneste "jenteblad" uten å måtte høre masse om sex!

Jeg har ingen ting i mot sex, sex er noe av det beste som finnes! Men det må brukes rett!

Hver og en må ta ansvar! vi må ungå:

- HIV/aids

- aborter for det ikke "passet med barn akkurat nå"!

- Dårlige erfaringer, og disse kan sitte lenge og faktisk ødelegge for fremtidig sex liv!

Mvh

Maja 20 :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Alle må ta ansvar for seg selv. For noen passer det å vnte lenge, andre har sex tidlig fordi det føles riktig.

Gjest StoreSky
Skrevet

HIV og abort kan man unngå på andre måter enn avholds.

JEG ville ikke ventet med sex, vil gjerne vite at man fungerer sammen på dette punktet også FØR jeg blir gift!

(sier jeg som IKKE har enda hatt sex med min siste flamme...)

Skrevet

Du må jo nesten gjøre d du føler for.

Jeg og kjæresten min venta i 4 dager... Så klarte vi ikke vente lenger. Han var veldig uerfaren på d området og jeg er ikke typen som kaster meg inn i sånt så fort. Var ikke planlagt at vi skulle ha sex så tidlig, men d ble bare sånn... Vi kjente hverandre godt fra før av. Vi har vært sammen i 2 år nå, vi har et utmerket sexliv, og et kjempebra forhold. Man må bare ta ting som de kommer. Kjenne etter hva man føler for...

Hvis du er redd for at kjæresten din har hiv/aids så kjenner du han kanskje ikke godt nok til å ha sex. Da bør du selvfølgelig vente. Ta ting i ditt eget tempo!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

åh det var lenge... venta noen dager tror jeg. det var laaange dager det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...