Gå til innhold

Danse i bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lyst at jeg og de i jentegjengen min skal danse en dans i bryllupet mitt . Jeg har sett en del videoer på YouTube,  og tenker at det hadde vært gøy. Det jeg tenker er at vi skal gjøre det når alle tror jeg og mannen min skal danse  , men kommer jentegjengen fram og danser. Jeg foreslo det for jentegjengen min,  og alle sa ja , bortsett fra bestevennen min.

Hun mener at det er litt dårlig gjort av meg å spørre om noe sånt,  da ingen er dansere og flere er sjenerte personer. Hun mener også at jeg setter de i vanskelig situasjon,  siden de ikke tørr å si nei. Hun sier at flere har reagert , og egentlig ikke vil,  men at hun er den eneste som har turt å si nei. 

Jeg blir egentlig litt trist av det,  da det ødelegger litt av gleden, og synes det er dårlig av henne og nr 1 si nei til en morsom greie , og nr 2 dra inn de andre. 

Hva mener dere?

Anonymkode: 8468f...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Danseskjørt skrev (Akkurat nå):

Skal ikke du og mannen danse brudevals?

Jo, etterpå skal vi det  . 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, etterpå skal vi det  . 

Ts

Hadde følt at denne venninnedansen hadde stjålet øyeblikket som brudevalsen egentlig skal være.. hadde heller danset venninnedans etterpå eller droppet det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber som servitør, primært i lukkede selskap og serverer i ihvertfall 10-15 bryllup året. For noen år siden var det mange bruder med jentegjeng som skulle ha danseshow, helst til single ladies av Beyoncé, og det var kleint i 95% av tilfellene, både for flere av de ufrivillige danserne og øvrige gjester. Det blir sjelden så gjennomført som en håper på, det blir fomling, flaue venninner etterfulgt av småklein klapping og jubel. I de få tilfellene det faktisk funker med den type underholdning er det fordi bruden faktisk kan danse/synge/whatever.  Jeg ville ha droppet det og heller funnet på noe annet og synes at hun som ga beskjed er den som faktisk er en ekte venn. 

Anonymkode: ad966...2d9

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oh no - virkelig kleint.

Anonymkode: 8e85c...d7b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har lyst at jeg og de i jentegjengen min skal danse en dans i bryllupet mitt . Jeg har sett en del videoer på YouTube,  og tenker at det hadde vært gøy. Det jeg tenker er at vi skal gjøre det når alle tror jeg og mannen min skal danse  , men kommer jentegjengen fram og danser. Jeg foreslo det for jentegjengen min,  og alle sa ja , bortsett fra bestevennen min.

Hun mener at det er litt dårlig gjort av meg å spørre om noe sånt,  da ingen er dansere og flere er sjenerte personer. Hun mener også at jeg setter de i vanskelig situasjon,  siden de ikke tørr å si nei. Hun sier at flere har reagert , og egentlig ikke vil,  men at hun er den eneste som har turt å si nei. 

Jeg blir egentlig litt trist av det,  da det ødelegger litt av gleden, og synes det er dårlig av henne og nr 1 si nei til en morsom greie , og nr 2 dra inn de andre. 

Hva mener dere?

Dette er veldig dårlig gjort av deg. Vær takknemlig for at din venninne stoler såpass på deg at hun forteller deg sannheten. 

Anonymkode: 0f09f...07e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så utfattelig kleint med sånne påfunn, du bør være takknemlig for å ha en venninne som gir klar beskjed om at det ikke er greit. Dropp det, ikke gjør vennene dine så vondt. 

Anonymkode: f2859...dc1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her må du ha misforstått. Det er ikke bruden selv som skal ta initiativet til sånne innslag. Det er noe venninnene dine eventuelt finner på selv.

Anonymkode: 3da2a...a65

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra at venninna di sier fra! Jeg hadde dødd om jeg ble bedt om noe sånt 😄 hadde mest sannsynlig ikke kommet i bryllupet 🙈

Jeg og mannen har ikke lyst å kjøre brudevals, men vi tenker kanskje starte festen med noe veeeldig lavterskel og humor felles som alle kan hive seg på, ala jenka, polonese eller congo. Vet ikke om det også er for kleint men da er ihvertfall alle like tullete og ingen i fokus, som er skrekken. 

Anonymkode: 49633...81f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så bra at venninna di sier fra! Jeg hadde dødd om jeg ble bedt om noe sånt 😄 hadde mest sannsynlig ikke kommet i bryllupet 🙈

Jeg og mannen har ikke lyst å kjøre brudevals, men vi tenker kanskje starte festen med noe veeeldig lavterskel og humor felles som alle kan hive seg på, ala jenka, polonese eller congo. Vet ikke om det også er for kleint men da er ihvertfall alle like tullete og ingen i fokus, som er skrekken. 

Anonymkode: 49633...81f

Dette vil jeg si er innafor..  Det er jo ikke sånn at gjestene må forberede noe til bryllupet deres, og de må jo ikke gjøre det alene foran  mange. Jeg hadde hatet å danse I en gruppe foran alle,  men dette hadde jeg blitt med på og syntes var gøy:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 16.50):

Oh no - virkelig kleint.

Anonymkode: 8e85c...d7b

Enig 🙈 Hadde blitt SÅ klein hvis jeg var gjest og måtte se på haha 

Anonymkode: 46f4b...d7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse videoene du ser på YouTube er sannsynligvis bare de mest vellykkede dansenumrene. Tror du oppriktig dere klarer å gjennomføre noe som vil se like kult ut? Har du egentlig forsøkt se det for deg med et realistisk blikk og ikke bare gjennom en slør av romantisk ønsketenkning? Jeg tror du bør revurdere dette opplegget. Skulle hatt åtte i promille før jeg hadde blitt med på noe slikt.

Anonymkode: 805d0...15c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av ren nysgjerrighet , alle dere som sier at det er kleint osv, hadde dere turt å si ifra  om det ? Ev. hva hadde dere sagt ?

Har fått en lignende forespørsel, og det er virkelig kleint , og jeg kjenner at det er vanskelig å si nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Prelunia skrev (14 timer siden):

Av ren nysgjerrighet , alle dere som sier at det er kleint osv, hadde dere turt å si ifra  om det ? Ev. hva hadde dere sagt ?

Har fått en lignende forespørsel, og det er virkelig kleint , og jeg kjenner at det er vanskelig å si nei.. 

Jeg hadde turt å si fra ja, men så vet alle jeg kjenner at jeg snakker rett ut uansett. 

Anonymkode: f2859...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, Prelunia said:

"Det er ikke noe for meg, men lykke til." 

Anonymkode: 6b580...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 5/16/2022 at 4:36 PM, AnonymBruker said:

Hva mener dere?

Hun har helt rett. Skal noen danse skal det være frivillig. 

Anonymkode: 6b580...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei!!!! Bare ikke gjør det🙈 har vært i et par bryllup der slike dansestunt har vært forsøkt…..bare nei… det har vært grusom å se på og har ikke tilført bryllupet noe annet enn pinlighet. En full onkel på dansegulvet er mye bedre😆 

Ikke tving vennene dine til å gjøre noe sånt, med mindre du vil ha et trashy bryllup.

Anonymkode: 0d31f...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...