Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere kvinner reagert vist mannen sovnet mitt i akten ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

:ler:

Da tror jeg at jeg hadde blitt litt skuffet

Skrevet

Hvis det var en ONS hadde han ikke sett mere til meg, nei.

Hvis det var mannen min ville jeg nok bare ha latt ham sove.

Skrevet

Hadde nok blitt skuffet der og da, og så ledd av det i ettertid.

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde blitt litt skuffet

:Nikke::ler:

Skrevet

Det der har jeg faktisk opplevd med eks-samboeren min :overrasket:

Bare flirte jeg. Han ble dritflau da han dagen etter skjønte hva han hadde gjort.

En ny erfaring.

Og ikke ble jeg særlig skuffet heller så jeg kan ikke ha vært så veldig kåt.

Skrevet

Satt her og tenkte at jeg ikke har opplevd noe sånt. Men det gikk opp for meg at jeg har nettopp det :overrasket:

Han fingret meg og han var tydeligvis veldig trøtt. Han sovnet, merket det ved at han stoppet. Hvordan reagerte jeg? Ga han et lite dytt og fikk han til å fortsette :sjarmor: Da jeg nærmet meg orgasme og han sovnet fikset jeg bare resten selv. Og tror dere ikke han var skuffet etterpå, over at han gikk glipp av mesteparten? :ler: Vi måtte ta en runde til og da sovnet han ikke :sjarmor:

Skrevet

Tror nok jeg ville blitt litt snurt der og da, men det hadde jo vært gøy å ha noe å erte han for i tida etterpå :ler:

Har faktisk opplevd det med min eks - bare at det var jeg som sovnet. Han ble sur, men skitt au. Er man trøtt så er man trøtt :)

Skrevet

Jeg sovnet en gang jeg runket kjæresten min.. Var litt flaut for han mobba meg lenge etterpå... Lagde snorkelyder mens kompisene hans var tilstede... fy f jeg så sikkert ut som en tomat!!! Han elsker å gjøre meg flau, så han brukte d for alt d var verdt.

Hadde han sovnet ville jeg nok blitt ganske skuffa... Men jeg hadde nok latt han sove. Også hadde jeg mobba han VELDIG dagen etterpå!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...