Gå til innhold

Liten poll om penisstr.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

30

16-18 cm

Middels pupper

160 høy

Anonymkode: e62e7...cfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan aldri "gå inn med hele". Skjedd med ei dame med henne på topp der hun går forsiktig ned, ellers aldri. Gjennomsnittsdybden på vagina er kortere enn enn gjennomsnittlig penis.

Anonymkode: 40ffd...ac9

Åjoda man kan gå inn med hele. Spørs på hvor klar dama er før. Har du varmet de opp skikkelig først? 

Kvinner er like forskjellige der nede som vi har ører og neser. Men man får overraskende mye plass oppi der. Nå spørs det jo også på hvor du støter henne innvendig, livmorhalsen kan være et sårt punkt, samt om du presser hardt mot eggstokkene 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

30

16-18 cm

Middels pupper

160 høy

Hadde 14 cm vært lite for deg? Den er tykk skal sies.

Anonymkode: 3ac69...14e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde 14 cm vært lite for deg? Den er tykk skal sies.

Det er litt lite ja, men det ville ikke vært en deal breaker for et evt forhold. Man lærer hverandres kropp å kjenne, og man kan gjøre mye med meg som jeg liker, som ikke krever penetrering. Men ville stått over onenightstand. For det er ikke nok til tid å lære hverandre å kjenne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er litt lite ja, men det ville ikke vært en deal breaker for et evt forhold. Man lærer hverandres kropp å kjenne, og man kan gjøre mye med meg som jeg liker, som ikke krever penetrering. Men ville stått over onenightstand. For det er ikke nok til tid å lære hverandre å kjenne

Men ved 18 cm, blir du ikke bunnet? Eller liker du det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men ved 18 cm, blir du ikke bunnet? Eller liker du det? 

Det er akkuratt på kanten 😅 blir bunnet av 19, så det kan bli vondt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er akkuratt på kanten 😅 blir bunnet av 19, så det kan bli vondt

Oja ja ser den! Hvorfor liker du store peniser om jeg kan spørre? Estetisk penere og se på?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Oja ja ser den! Hvorfor liker du store peniser om jeg kan spørre? Estetisk penere og se på?

Om en penis er pen eller ikke er faktisk veldig viktig for meg, men ikke avgjørende. Men jeg tenner mer på en pen penis. For meg har ikke dette noe sammenheng med størrelse. 

Jeg liker alt mellom 16-18 like godt. De på 16 er jo mer mot normal størrelse. Jeg merker ikke så stor forskjell på 16 og 18. Men på 19 og over så gjør det vondt. På 15 og under så merker jeg ikke like mye. Jeg liker friksjonen under penetreringen, og man får jo mer friksjon om det er mer lengde. Tykkelse har også mye å si ift friksjonen. 

Jeg tar heller en feit en på 16 cm enn en veldig tynn en på 18. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og når det kommer til hva jeg syntes er pent, så er det en velproporsjonert penis. Altså, penishodet må passe til skaftet. Det må være symmetri.

Ikke veldig tynt skaft og et veldig stort penishodet eller omvendt.

Jeg er ikke så glad i for mye synlige blodårer, men etter hva jeg har skjønt så er det noe de fleste kvinner tenner på / syntes er pent

AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (5 minutter siden):

Du liker dem små, 10-14 cm?  Gjennomsnittet sies å være 13-14 cm . Gjennomsnitts høyde for menn er ca 180 cm. Kaller du menn på 180 for små, lave, kortvokste også?

Små menn på 180cm er turn off... Alt under 18cm er lite sorry

Anonymkode: 0e19b...ab3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 0.49):

Åjoda man kan gå inn med hele. Spørs på hvor klar dama er før. Har du varmet de opp skikkelig først? 

Kvinner er like forskjellige der nede som vi har ører og neser. Men man får overraskende mye plass oppi der. Nå spørs det jo også på hvor du støter henne innvendig, livmorhalsen kan være et sårt punkt, samt om du presser hardt mot eggstokkene 

Damene er alltid godt oppvarmet siden jeg synes foreplayet er det deiligste. Alle kan ikke ta store ting. Forskjellene er store på kvinner i både dybde og vidde. Er mange ting som påvirker i tillegg som hvor de er i syklus, formen på penis, stillinger m.m.

Anonymkode: 40ffd...ac9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

penis penis... nok om det nå!

Anonymkode: f5f13...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...