AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Før jeg begynner, vil jeg bare si at jeg ønsker ikke kommentarer som «dette burde du tenkt på før» eller «er du helt dum» osv. Jeg ønsker konstruktive tilbakemeldinger og erfaringer. Jeg tok ny tattovering i dag. Jeg har 3stk fra før, alle relativt skjult. Dette er den fjerde, største og mest synlige. Jeg elsker motivet, og tattoveringen er helt vanvittig bra utført. Jeg undersøkte nøye hvem som skulle få ta den, og har tenkt på det i lang tid. Den endte opp på underarmen. Men nå sitter jeg med en klump i magen. Nesten en liten angstfølelse. Jeg har veldig mange tanker, og usikkerheter. Jeg gruer meg vanvittig til å vise den til familien, for jeg vet (spesielt mamma) kommer til å hate den. Den ble litt liksom litt mer mørk og stor enn jeg hadde sett for meg (jeg vet den er mørk akkurat når den er ferdig, men er ikke helt det jeg mener), og kjenner at det er svært uvant. Er jeg for moden og gammel til dette, er det harry, hva er det jeg har tenkt? Osv dukker opp i hodet. Jeg er 32 og mamma til to barn. Samboeren min har full sleeves på begge armene. Er dette normalt å tenke RETT etter en tattovering? Jeg tenkte ikke sånn med de andre, for se ser man nesten så og si aldri. Kommer angstfølelsen til å dabbe av? Eller har jeg gjort en av mine livs feiltagelser? Jeg var så sikker, før jeg plutselig nå ikke er det. Men nå er det for sent. Anonymkode: b7bb1...10f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboeren min har full sleeves på begge armene. DET ER BARE SÅÅÅ 2014!!!! Anonymkode: ad077...94f 3 1
PITTY Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Jeg vil tippe at dette er en helt vanlig følelse for mange. . også på et tidlig tidspunkt. Og ja, dessverre er det for sent ! ( som du selv sier..) 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): DET ER BARE SÅÅÅ 2014!!!! Anonymkode: ad077...94f Tuller du? Det var det mest konstruktive du kunne komme med? Anonymkode: b7bb1...10f 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Du tenker på hva andre sier og hvordan de vil reagere. Du tok den tatoveringen fordi DU ville ha den - trenger du andre sin mening om det? Det er din kropp og dine valg, jeg er sikker på at du vil være fornøyd med den tatoveringen👌🏼 Jeg har hatt sånne tanker mange ganger når jeg har tatt en ny tatovering, men jeg digger dem alle💜 Anonymkode: 014d9...718 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Jeg angret også umiddelbart men tror det bare var litt småsjokk. Etter et par dager så glemte jeg nesten at jeg hadde den. Du blir vant til det, og som du sier fargen er jo ekstra sterk rett etter du har tatt den. Worst case så fjerner du den, og det er ikke dyrt og umulig å få tak i. Anonymkode: eedb5...95f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DET ER BARE SÅÅÅ 2014!!!! Anonymkode: ad077...94f Mulig at du oppdaget sleeve i 2014….. Anonymkode: 014d9...718 4
Curiousine Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Før jeg begynner, vil jeg bare si at jeg ønsker ikke kommentarer som «dette burde du tenkt på før» eller «er du helt dum» osv. Jeg ønsker konstruktive tilbakemeldinger og erfaringer. Jeg tok ny tattovering i dag. Jeg har 3stk fra før, alle relativt skjult. Dette er den fjerde, største og mest synlige. Jeg elsker motivet, og tattoveringen er helt vanvittig bra utført. Jeg undersøkte nøye hvem som skulle få ta den, og har tenkt på det i lang tid. Den endte opp på underarmen. Men nå sitter jeg med en klump i magen. Nesten en liten angstfølelse. Jeg har veldig mange tanker, og usikkerheter. Jeg gruer meg vanvittig til å vise den til familien, for jeg vet (spesielt mamma) kommer til å hate den. Den ble litt liksom litt mer mørk og stor enn jeg hadde sett for meg (jeg vet den er mørk akkurat når den er ferdig, men er ikke helt det jeg mener), og kjenner at det er svært uvant. Er jeg for moden og gammel til dette, er det harry, hva er det jeg har tenkt? Osv dukker opp i hodet. Jeg er 32 og mamma til to barn. Samboeren min har full sleeves på begge armene. Er dette normalt å tenke RETT etter en tattovering? Jeg tenkte ikke sånn med de andre, for se ser man nesten så og si aldri. Kommer angstfølelsen til å dabbe av? Eller har jeg gjort en av mine livs feiltagelser? Jeg var så sikker, før jeg plutselig nå ikke er det. Men nå er det for sent. Anonymkode: b7bb1...10f Det er ganske vanlig i starten, det er jo noe som er annerledes🙂
Anononyma Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 (endret) Tror nok det er en relativt normal reaksjon. Da jeg tok min half sleeve kom jeg hjem med akkurat samme følelsen! Slet litt med følelsen av at den ble altfor stor og maskulin til og fra noen uker. Tatoveringen i seg selv er nydelig og alt annet enn macho, så var nok mer størrelsen - jeg hadde også bare små tatoveringer fra før. Tattoveringen er nå 10 år gammel og jeg har fått så vanvittig mange komplimenter for den gjennom årene. Etterhvert som jeg ble vant til den, blir den også stolt fremvist f.eks ved valg av klær til diverse anledninger. Du venner deg nok til den, men det tar tid. Minn deg selv på hvorfor du ville ha den og at du selv faktisk synes motivet er flott! 😊 Endret 15. mai 2022 av Anononyma 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Jeg hadde akkurat den samme følelsen med alle mine, men nå kan jeg ikke tenke meg å være uten de Anonymkode: 02bcd...571 1
Gjest Warrior Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 (endret) Det er normal reaksjon. La det gå en stund så blir du nok mer glad i tatoveringen din tenker jeg Det er jo uvant i starten, og tenker du mye på hva andre kommer til å synes om den? Hvis du gjør det så er det jo ikke rart du kan bli litt usikker. Husk det er du som skal like den. Det som er viktigst. Det er din kropp. Du skal ikke bry deg om hva andre mener om dine tatoveringer. Vi tar jo tatoveringer for vi liker den/de selv, tar de jo ikke for andre. Endret 15. mai 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du tenker på hva andre sier og hvordan de vil reagere. Du tok den tatoveringen fordi DU ville ha den - trenger du andre sin mening om det? Det er din kropp og dine valg, jeg er sikker på at du vil være fornøyd med den tatoveringen👌🏼 Jeg har hatt sånne tanker mange ganger når jeg har tatt en ny tatovering, men jeg digger dem alle💜 Anonymkode: 014d9...718 TS her Tusen takk for en fin tilbakemelding! Ja jeg er nok litt vel opptatt av hva andre mener. Spesielt min mor, og familie. sendte snap av ferdig tattis til venner, og fikk lunken tilbakemelding. Så kjenner kanskje litt på det. Prøver å si til meg selv at jeg bare må slutte å bli så påvirket. Men det er lettere sagt enn gjort! 😅 Anonymkode: b7bb1...10f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg angret også umiddelbart men tror det bare var litt småsjokk. Etter et par dager så glemte jeg nesten at jeg hadde den. Du blir vant til det, og som du sier fargen er jo ekstra sterk rett etter du har tatt den. Worst case så fjerner du den, og det er ikke dyrt og umulig å få tak i. Anonymkode: eedb5...95f Det var jo nesten litt godt å høre. Ja det er sant, man kan jo fjerne. Men føler nesten det er flauere å fjerne en tattis nesten med en gang etter 😅 Anononyma skrev (39 minutter siden): Tror nok det er en relativt normal reaksjon. Da jeg tok min half sleeve kom jeg hjem med akkurat samme følelsen! Slet litt med følelsen av at den ble altfor stor og maskulin til og fra noen uker. Tatoveringen i seg selv er nydelig og alt annet enn macho, så var nok mer størrelsen - jeg hadde også bare små tatoveringer fra før. Tattoveringen er nå 10 år gammel og jeg har fått så vanvittig mange komplimenter for den gjennom årene. Etterhvert som jeg ble vant til den, blir den også stolt fremvist f.eks ved valg av klær til diverse anledninger. Du venner deg nok til den, men det tar tid. Minn deg selv på hvorfor du ville ha den og at du selv faktisk synes motivet er flott! 😊 Det høres veldig bra ut. Håper det er det som er tilfelle for meg og! ☺️ Takk for godt svar. Warrior skrev (36 minutter siden): Det er normal reaksjon. La det gå en stund så blir du nok mer glad i tatoveringen din tenker jeg Det er jo uvant i starten, og tenker du mye på hva andre kommer til å synes om den? Hvis du gjør det så er det jo ikke rart du kan bli litt usikker. Husk det er du som skal like den. Det som er viktigst. Det er din kropp. Du skal ikke bry deg om hva andre mener om dine tatoveringer. Vi tar jo tatoveringer for vi liker den/de selv, tar de jo ikke for andre. Takk! Det er sant det du sier. Jeg blir veldig fort påvirket av andres meninger. er vel kanskje derfor det måtte en modning til før jeg turte å ta skrittet om å få meg flere. men er tydeligvis ikke heeelt på «bryr meg ikke om andres meninger» enda. Siden jeg har den reaksjonen jeg har… AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Får vi se den? Anonymkode: f6aae...f82 Den er helt original. Vil helst ikke at noen skal kjenne den igjen her ☺️ Beklager. Anonymkode: b7bb1...10f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 Det var da hyggelig gjort av tattovøren at h*n gjorde dette på en søndag Anonymkode: 139c7...135 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 Andre mennesker har hvertfall ingenting med din kropp å gjøre. Etterhvert som årene går, vil tatoveringene være det peneste du har 😆 Pleier jeg å si til de som kritiserer. Anonymkode: 9f002...d84
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): DET ER BARE SÅÅÅ 2014!!!! Anonymkode: ad077...94f Følg litt med. Nå som det er varmere ute vil du legge merke til at full sleeve er veldig vanlig og på ingen måte 2014. Tvertimot så er det mer og mer populært. Skulle gjerne hatt det selv, men det er for kostbart og jeg er egentlig ikke så glad i fikse på kroppen. Tenker egentlig på det når jeg ser damer at ” hun hadde vært fin med full sleeve” Anonymkode: 2f903...72c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det var da hyggelig gjort av tattovøren at h*n gjorde dette på en søndag Anonymkode: 139c7...135 Hehe, det var i forbindelse med tattoo convention som er nå i helgen 👍🏼 Anonymkode: b7bb1...10f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 Min er «godt utført» men veldig synlig og jeg syns den ble for mørk, stor og «kraftig». Men gjort er gjort. Skal aldri bruke samme tatovør igjen. Anonymkode: 8cfe1...25b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 Jeg må ærlig si at jeg syns det er harry og lite pent, ødlegge kroppen på den måten er en stor skam, det at du skriver inn her sier i grunnen alt.Det positive er at du blir vant til tabben du har gjort.Fatter ikke hva som får folk til å gjøre dette, sorry det er min ærlige mening. Anonymkode: edbaf...9ef 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå