AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg ble mamma til en nydelig gutt den 1 mai, han har fortsatt ingen navn, jeg er alene da han er et resutalt av one night stand og han jeg lå med ville ikke ha barn. Jeg er så usikker på hva han skal hete, har tenkt på Fabian, Silas, Marius, Tristian og Marlon, men klarer ikke og bli enig med meg selv, så trenger litt hjelp. Anonymkode: 971f9...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble mamma til en nydelig gutt den 1 mai, han har fortsatt ingen navn, jeg er alene da han er et resutalt av one night stand og han jeg lå med ville ikke ha barn. Jeg er så usikker på hva han skal hete, har tenkt på Fabian, Silas, Marius, Tristian og Marlon, men klarer ikke og bli enig med meg selv, så trenger litt hjelp. Anonymkode: 971f9...edd TRISTian passer bra, siden hele denne situasjonen er trist. Anonymkode: b71a1...0fc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 15. mai 2022 #3 Del Skrevet 15. mai 2022 Marius er fint! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TRISTian passer bra, siden hele denne situasjonen er trist. Anonymkode: b71a1...0fc det var ikke så koselig sagt av deg, jeg kan ikke styre andres følelser dessverre, ja var leit det skjedde,men kan ikke tvinge noen som ikke vil være far og bli det Anonymkode: 971f9...edd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 15. mai 2022 #5 Del Skrevet 15. mai 2022 Marius er fint, eller hva med Martin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Del Skrevet 15. mai 2022 Meadow skrev (Akkurat nå): Marius er fint, eller hva med Martin? Martin er et fint navn,men min bestevenn heter det, så vil ikke bruke det Anonymkode: 971f9...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble mamma til en nydelig gutt den 1 mai, han har fortsatt ingen navn, jeg er alene da han er et resutalt av one night stand og han jeg lå med ville ikke ha barn. Jeg er så usikker på hva han skal hete, har tenkt på Fabian, Silas, Marius, Tristian og Marlon, men klarer ikke og bli enig med meg selv, så trenger litt hjelp. Anonymkode: 971f9...edd Gratulerer! Jeg liker alle navnene unntatt Marius som jeg føler er veldig oppbrukt. Skjønner godt at det er vanskelig å velge. Aller best likte jeg Silas og Marlon. Anonymkode: 313da...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Del Skrevet 15. mai 2022 Åå, Marlon var faktisk nydelig ❤️ Hadde jeg hørt det navnet for noen måneder siden så hadde min relativt ferske sønn fått det navnet 🙈 Anonymkode: 81e97...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfruen89 Skrevet 15. mai 2022 #9 Del Skrevet 15. mai 2022 Her tok det over 2 måneder før sønnen vår fikk et navn, ikke noe å stresse med, de skal jo ha navnet for alltid 😊 Syns Fabian var veldig fint 💪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Del Skrevet 15. mai 2022 William 🥰 Anonymkode: b2c0b...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Del Skrevet 15. mai 2022 Silas😊 Anonymkode: 91e7f...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg likte Marlon best☺️ hva hvis du skriver ned navnene på lapper og trekker? Hvis du trekker et navn og ikke er fornøyd så har du i det minste et mindre å velge mellom Anonymkode: fdb4e...d0d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Del Skrevet 15. mai 2022 Av navnene du nevner liker jeg kun Marius Anonymkode: 88d66...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg likte Marlon best☺️ hva hvis du skriver ned navnene på lapper og trekker? Hvis du trekker et navn og ikke er fornøyd så har du i det minste et mindre å velge mellom Anonymkode: fdb4e...d0d Tusen takk for tips, den var ikke dum Anonymkode: 971f9...edd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Del Skrevet 15. mai 2022 Veldig dramatisk tittel 😅 Du har god tid og kan bestemme helt selv. Det dukker nok opp et navn etterhvert som passer perfekt til krabaten. Jeg har en venninne som brukte så lang tid på å bestemme seg at barnet fortsatt heter Pike etter snart et år. 😳 Anonymkode: 9e632...b0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TRISTian passer bra, siden hele denne situasjonen er trist. Anonymkode: b71a1...0fc Hyggelig du Liker egentlig alle navnene, men Marius er vel det mest norske og «beste» for barnet. Men du bestemmer selv Anonymkode: 70ec8...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. mai 2022 #17 Del Skrevet 15. mai 2022 Tristan eller Marlon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #18 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ble mamma til en nydelig gutt den 1 mai, han har fortsatt ingen navn, jeg er alene da han er et resutalt av one night stand og han jeg lå med ville ikke ha barn. Jeg er så usikker på hva han skal hete, har tenkt på Fabian, Silas, Marius, Tristian og Marlon, men klarer ikke og bli enig med meg selv, så trenger litt hjelp. Anonymkode: 971f9...edd Marius eller Fabian, de andre er navn etter c kjendiser eller lignende, som Silas /broren til Funky eller Marlon som sønnen til Tone Damli heter. Og overskriften er feil, barnet blir ikke navnløs, du må sende inn og registrere navn innen 6 måneder etter fødsel Anonymkode: 538c4...1a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Marius eller Fabian, de andre er navn etter c kjendiser eller lignende, som Silas /broren til Funky eller Marlon som sønnen til Tone Damli heter. Og overskriften er feil, barnet blir ikke navnløs, du må sende inn og registrere navn innen 6 måneder etter fødsel Anonymkode: 538c4...1a8 Alle «er» jo noen. Fabian Stang var ordfører i Oslo og sønn av Wenche Foss, eldste til Marit Bjørgen heter Marius. Skal TS finne opp et helt eget navn, mener du? Anonymkode: 313da...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 15. mai 2022 #20 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): TRISTian passer bra, siden hele denne situasjonen er trist. Anonymkode: b71a1...0fc Ærlig talt! Dette var unødvendig av deg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå