AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #21 Skrevet 16. mai 2022 Jeg kan komme ganske raskt, så jeg forsøker å holde igjen så lenge så mulig pga nytelsen. Så forspill er viktig for meg, og nå som jeg har trent opp med å holde igjen, så orgasmene mye større og kraftigere og. Selve samleie varer kanskje fra 5 til 10 minutter. Jeg får flere orgasmer under penetrering og. Som noen skriver over, så kan vi småflørte med hverandre ila dagen og ha heftig sex på kvelden. Også dagsex visst begge ungdommen er ute av huset samtidig. Vi hadde morgen sex før vi fikk barn, men kan ikke skryte på meg det lengre Anonymkode: 1821b...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #22 Skrevet 16. mai 2022 Fatter ikke at noen blir tilfreds av 5 min med knulling! Knulling er jo sååå deilig! Vil jo at det skal vare mer enn minutter. Først deilig forspill. Forskjellige stillinger, litt pause for å sette inn en analplugg, fingring for å sprute, så knulle mer. Suge igjen. Knulle mer. Herregud. Det er jo det som er digg. 5 min knull er greit innimellom. k45 Anonymkode: 32272...8cd 1 1
blaffen Skrevet 16. mai 2022 #23 Skrevet 16. mai 2022 Hvor langt? Skal vi se.. jeg antar 2 jukk per sekund og 10 minutter med jukking, videre tenker jeg at jeg bare utnytter 7cm av lengden for hvert jukk. Da blir det 2*60*10*0,07=84 meter.
Bamseklemmer Skrevet 17. mai 2022 #24 Skrevet 17. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det er ikke med. Det er en endeløs kilde til forvirring i alle slike tråder. Her er skjemaet: TS: Forskning viser at sex bare varer i 5 minutter. Bruker: Hva?? Er det mulig??? Vi har sex i minst to timer! Det starter med at han sender meg kåte blikk fra sofaen. Deretter holder vi hender i 20 minutter mens vi slikker hverandre i ørene som sier tabuord. (fyll inn cheesy sexnovelle....jeg er dårlig på dette merker jeg) Anonymkode: 8f48b...90f Det er nok både uten forspill og aftercare ja.. Forspill er kos, sex er sex, aftercare er kos.. Og hvis aftercareen blir god, er det muligheter for at jeg smetter den innom kanten igjen.. Sånn går det i en runddans enkelte søndager, til vi holder på å sulte ihjel om kvelden. 5 min pause ja, ikke 5 min med sex😅 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fatter ikke at noen blir tilfreds av 5 min med knulling! Knulling er jo sååå deilig! Vil jo at det skal vare mer enn minutter. Først deilig forspill. Forskjellige stillinger, litt pause for å sette inn en analplugg, fingring for å sprute, så knulle mer. Suge igjen. Knulle mer. Herregud. Det er jo det som er digg. 5 min knull er greit innimellom. k45 Anonymkode: 32272...8cd Hipp hipp hurra og gratulerer med dagen K45🇳🇴 .. sånn skal det være! Hadde jeg truffet ei som er slik, hadde jeg nok kronet henne til dronning, gitt henne en kiste full av juveler, fotbad, klippet og lakkerte negler, full kropps, kysse massasje, gnidd henne inn i olje, foret henne med champagne og jordbær.. Det er nok bare en drøm, for jeg har ingen kiste full av juveler. Men jeg har en kiste full av kjærlighet, så flagget mitt har iallefall gått til topps 🇳🇴❤️️😅 Endret 17. mai 2022 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Tony-S Skrevet 17. mai 2022 #25 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 15.56): Åh, skulle ønske jeg fikk 5 minutter 😅😂😂 Her er det bare 1 minutt 🙄 Men sex handler om mye mer enn selve penetreringen av penis i vagina. Men selve penetreringen er vell gjennomsnittlig 5 minutter ja Anonymkode: 8be77...b4a Sier ikke dette for å være ufin altså.. Men, samtlige kvinner som jeg HAR kjent og som jeg kjenner (det er blitt noen ja) som jeg enten har "blitt godt kjent med" eller som jeg bare har pratet SEX med (er blitt en del av dem også ja ;0 ) Uansett, ALLE sier det samme om nettopp disse to utsagnene nedenfor. Som jeg har registrert at en god del kvinner sier. Nr.1 ("Sex handler om mye mer enn selve penetreringen av penis i vagina, så for meg så er det helt Ok med 3-5 min samleie. Det er mye nytelse i befølinger å kjærtegn også") Tilsvar : Disse kvinnene har mest sannsynlig vis aldri hatt en elsker, venn, kjæreste eller ektefelle som virkelig har har knullet dem ordentlig. De kvinnene som har blitt tatt lenge og hemningsløst av ordentlige sex nytende menn, kan til nøds ta til takke med en "kjappis" på 3-5 min en gang i blant. Men ellers så ønsker og forventer disse kvinnene het og rå SEX når de først skal ha sex! Nr 2. ("Det er ikke størrelsen på penisen som teller") Tilsvar : Disse kvinnene som sier dette har garantert ikke opplevd det å virkelig blitt tatt hemningsløst av en med en (godt over gjennomsnittet) i størrelse og som samtidig også kan bruke den! De er enige i at det er viktig at partneren må vite hvordan den skal brukes, men også hvordan kvinnekroppen skal "brukes". Og ALLE forteller meg kort og bestemt at størrelse er ALT! Mange av disse jeg har pratet med sier at de sliter med å fungere i et nytt forhold hvor den nye partneren har en betydelig merkbart "nedgradert" størrelse. De sier at de vet at det finnes noe kraftigere og mer "brukervennlig" der ute som gir dem mer ..lissom. Selv om alle andre følelser stemmer med han nye. Har hørt flere som kommer med sammenligninger så vi menn skal forstå det som at "Det er bare ikke den samme komforten å heller ikke den samme behagelige tilfredsstillelsen å kjøre lengre turer i en 10 år gammel Toyota når du er vant til å kjøre større og mer robuste biler som Cayenner, BMW'er, Audi og Jaguarer feks. Du klarer ikke å sette like mye pris på denne middelmådige Corolla'n som du nå har skaffet deg uansett hvor god og trygg den er... eller enda verre : Når du er blitt godt vant til en kraftig Mustang og plutselig en dag så innser du at fra nå av så er din nye "bil" av en eller annen grunn, en liten søt Yaris!! - Jeg kan leve meg inn i sammenligningen jeg.. For meg så hører det ut som kvinner som har funnet den "rette i han nye" men også at han gir dem uvitende et påskudd og inspirasjon til utroskap.. med størrelse... Uansett, er det noen som kjenner seg igjen i disse tilsvarene fra deres "medsøstre"? Forstår dere at de har større ønsker (bokstavelig talt), eller lever de i en "uvirkelig" (gold digger) verden? Jeg vet i hvert fall at jeg ikke vil fikse å ta til takke med en uinspirert og sliten, trist og kjedelig Octavia 1,6 TDI som verken orker eller gidder mer enn det absolutt nødvendige..! Da GÅR jeg heller!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #26 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 16.02): Aner ikke TS..heldigvis ligger vi fortsatt på ca 30 min..noe vi begge er glad for 🤭🤭🤩 Anonymkode: a401d...13f Gjeeees, hadde blitt sprø av 30 min jukking😂 Anonymkode: 6472f...605 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #27 Skrevet 17. mai 2022 Mysticgirl skrev (På 15.5.2022 den 23.36): Holder med noen sekunder penetrering her. 30minutters samleie hver gang, hadde jeg aldri orket. Kommer alt for lett og fort og hadde blitt sår om det varte så lenge. Helt enig i dette Anonymkode: 6472f...605 1
FrøkenFri Skrevet 17. mai 2022 #28 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fatter ikke at noen blir tilfreds av 5 min med knulling! Knulling er jo sååå deilig! Vil jo at det skal vare mer enn minutter. Først deilig forspill. Forskjellige stillinger, litt pause for å sette inn en analplugg, fingring for å sprute, så knulle mer. Suge igjen. Knulle mer. Herregud. Det er jo det som er digg. 5 min knull er greit innimellom. k45 Anonymkode: 32272...8cd Helt enig med deg 😁 5 min. er alt for lite.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #29 Skrevet 17. mai 2022 FrøkenFri skrev (7 timer siden): Helt enig med deg 😁 5 min. er alt for lite. Dama mi rekker å få minst to orgasmer på 5 minutter, men hun er en av de heldige da. De fleste kommer ikke uansett av piv sex enten man holder på 5 minutter eller 1 time. Kommer ann på begge parter og hva man liker. De fleste kvinner liker forspillet og etterspillet bedre enn selve samleiet siden så og si alle nervetrådene ligger i klitoris. Anonymkode: 9e6ff...751 1
FrøkenFri Skrevet 17. mai 2022 #30 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dama mi rekker å få minst to orgasmer på 5 minutter, men hun er en av de heldige da. De fleste kommer ikke uansett av piv sex enten man holder på 5 minutter eller 1 time. Kommer ann på begge parter og hva man liker. De fleste kvinner liker forspillet og etterspillet bedre enn selve samleiet siden så og si alle nervetrådene ligger i klitoris. Anonymkode: 9e6ff...751 Nå var det ikke hvor mange orgasmer man rekker på 5 min. jeg tenkte på.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #31 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dama mi rekker å få minst to orgasmer på 5 minutter, men hun er en av de heldige da. De fleste kommer ikke uansett av piv sex enten man holder på 5 minutter eller 1 time. Kommer ann på begge parter og hva man liker. De fleste kvinner liker forspillet og etterspillet bedre enn selve samleiet siden så og si alle nervetrådene ligger i klitoris. Anonymkode: 9e6ff...751 Herregud, hvorfor blir dette utsagnet sagt så mange ganger uten tilsvar på kg? Kvinner har da for faen nerver i skjeden! Knulling er for faen noe vi nyter, ikke aller nådigst tillater i 5 minutter for mannens del. For meg er det mye mer nytelse i å bli tatt og knullet enn å ha litt stimuli på klitoris. Alle kvinner som sier at det holder med 3-5 min knulling har ikke opplevd ordentlig sex med en fantastisk elsker. Da vil man mer! Da har de kun opplevd deilig, vanlig god sex med en helt vanlig orgasme. Anonymkode: 32272...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #32 Skrevet 18. mai 2022 Kommer superlett. På 5 minutter kan jeg ha fått 5 orgasmer. Varer alt fra 5 minutter til 30 min ca 🙂 Anonymkode: 9dbb1...4a3
Goodtimes Skrevet 18. mai 2022 #33 Skrevet 18. mai 2022 Før var jeg der at jeg kom etter 4-5 minutter. Syntes det var skikkelig kjipt og følte at jeg ikke klarte å prestere når jeg kom så kjapt. Nå kan jeg holde på i alt fra 30 til 1,5 time ++...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #34 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 19.36): Jeg hadde nok ikke hatt sjans til å komme om det var rett på sak og knulling i 5min. Må bygges opp litt. Anonymkode: c4a5e...b1a Ja? Og denne oppbyggingen er ikke regnet med i de minuttene. Det er ingen som sier at hele akten er over på fem min, det er kun penetreringen. Tony-S skrev (På 17.5.2022 den 7.59): Sier ikke dette for å være ufin altså.. Men, samtlige kvinner som jeg HAR kjent og som jeg kjenner (det er blitt noen ja) som jeg enten har "blitt godt kjent med" eller som jeg bare har pratet SEX med (er blitt en del av dem også ja ;0 ) Uansett, ALLE sier det samme om nettopp disse to utsagnene nedenfor. Som jeg har registrert at en god del kvinner sier. Nr.1 ("Sex handler om mye mer enn selve penetreringen av penis i vagina, så for meg så er det helt Ok med 3-5 min samleie. Det er mye nytelse i befølinger å kjærtegn også") Tilsvar : Disse kvinnene har mest sannsynlig vis aldri hatt en elsker, venn, kjæreste eller ektefelle som virkelig har har knullet dem ordentlig. De kvinnene som har blitt tatt lenge og hemningsløst av ordentlige sex nytende menn, kan til nøds ta til takke med en "kjappis" på 3-5 min en gang i blant. Men ellers så ønsker og forventer disse kvinnene het og rå SEX når de først skal ha sex! Nr 2. ("Det er ikke størrelsen på penisen som teller") Tilsvar : Disse kvinnene som sier dette har garantert ikke opplevd det å virkelig blitt tatt hemningsløst av en med en (godt over gjennomsnittet) i størrelse og som samtidig også kan bruke den! De er enige i at det er viktig at partneren må vite hvordan den skal brukes, men også hvordan kvinnekroppen skal "brukes". Og ALLE forteller meg kort og bestemt at størrelse er ALT! Mange av disse jeg har pratet med sier at de sliter med å fungere i et nytt forhold hvor den nye partneren har en betydelig merkbart "nedgradert" størrelse. De sier at de vet at det finnes noe kraftigere og mer "brukervennlig" der ute som gir dem mer ..lissom. Selv om alle andre følelser stemmer med han nye. Har hørt flere som kommer med sammenligninger så vi menn skal forstå det som at "Det er bare ikke den samme komforten å heller ikke den samme behagelige tilfredsstillelsen å kjøre lengre turer i en 10 år gammel Toyota når du er vant til å kjøre større og mer robuste biler som Cayenner, BMW'er, Audi og Jaguarer feks. Du klarer ikke å sette like mye pris på denne middelmådige Corolla'n som du nå har skaffet deg uansett hvor god og trygg den er... eller enda verre : Når du er blitt godt vant til en kraftig Mustang og plutselig en dag så innser du at fra nå av så er din nye "bil" av en eller annen grunn, en liten søt Yaris!! - Jeg kan leve meg inn i sammenligningen jeg.. For meg så hører det ut som kvinner som har funnet den "rette i han nye" men også at han gir dem uvitende et påskudd og inspirasjon til utroskap.. med størrelse... Uansett, er det noen som kjenner seg igjen i disse tilsvarene fra deres "medsøstre"? Forstår dere at de har større ønsker (bokstavelig talt), eller lever de i en "uvirkelig" (gold digger) verden? Jeg vet i hvert fall at jeg ikke vil fikse å ta til takke med en uinspirert og sliten, trist og kjedelig Octavia 1,6 TDI som verken orker eller gidder mer enn det absolutt nødvendige..! Da GÅR jeg heller! Her var det mye tøys, men det viktigste er kanskje dette: Ja, størrelsen teller. Men det er overhodet ikke det samme som å si at størst er best. Du kan tenke som med sko. Størrelsen betyr noe, men det er ikke sånn at alle vil ha sko i str 45. For mange av oss passer 37. En stor penis er først og fremst smertefullt for mange av oss. Det er vondt å få støt mot livmorhalsen. Det betyr at hele konseptet med å "bli tatt hemningsløst" utgår, fordi man må hele tiden passe på å ikke støte for dypt. Et annet aspekt er at klitorisen har form som en V omtrent, der begge "armene" ligger rundt skjeden. Det som gir oss vaginal orgasme/nytelse, er når vi klemmer disse to inn mot en penis (eller noe annet) som er i skjeden. Dersom penisen er tykk, får man rett og slett ikke ordentlig tak. Tenk at du skal ta tak i en basketball med en hånd, dersom du har hånd på størrelse med et barn. Du klarer ikke å få tak. Da ligger klitoris for langt unna det som stimulerer, og vi får ikke orgasme. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud, hvorfor blir dette utsagnet sagt så mange ganger uten tilsvar på kg? Kvinner har da for faen nerver i skjeden! Knulling er for faen noe vi nyter, ikke aller nådigst tillater i 5 minutter for mannens del. For meg er det mye mer nytelse i å bli tatt og knullet enn å ha litt stimuli på klitoris. Alle kvinner som sier at det holder med 3-5 min knulling har ikke opplevd ordentlig sex med en fantastisk elsker. Da vil man mer! Da har de kun opplevd deilig, vanlig god sex med en helt vanlig orgasme. Anonymkode: 32272...8cd Se over her. Klitorisen stimuleres ved penetrering. Mennesker (kvinner) er forskjellige. Noen synes det er nok med 5 min penetrering. Noen blir faktisk tilfredsstilt og vil ikke ha mer. At du er umettelig betyr jo bare at han ikke klarer å tilfredsstille deg. Er det vanlig at damer vet så lite om egen kropp?? Anonymkode: 4e4c3...d64 2
Diskusjon69 Skrevet 18. mai 2022 #35 Skrevet 18. mai 2022 (endret) On 5/15/2022 at 3:54 PM, AnonymBruker said: Gjennomsnittssamleiet i Norge varer i 5,7 minutter. Hvordan rekker man å få noe som helst nytelse på 5,7 minutter? Anonymkode: 0f173...cea Før kunne det variere veldig, alt fra en kjappis om vi hadde dårlig tid til et par timer. Nå har vi vært sammen i mange år og hennes lyst er ikke der den var, dessverre for meg. Når hun derimot er kåt og vil ha sex nå, skal det i hennes øyner ikke vare for lenge (selve penetreringen) da klager hun om at hun blir sår. Er nok derimot lengre en 5.7min, vil tippe det er rundt 15min hun ønsker, jeg kunne tenkt meg mer, men det nytter ikke når hun klager på sårhet. Nei, hun sliter ikke med lite fuktighet, hun er ofte søkkvåt etter at jeg har vært nede med tunga. Endret 18. mai 2022 av Fridiskusjon.no
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #36 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja? Og denne oppbyggingen er ikke regnet med i de minuttene. Det er ingen som sier at hele akten er over på fem min, det er kun penetreringen. Her var det mye tøys, men det viktigste er kanskje dette: Ja, størrelsen teller. Men det er overhodet ikke det samme som å si at størst er best. Du kan tenke som med sko. Størrelsen betyr noe, men det er ikke sånn at alle vil ha sko i str 45. For mange av oss passer 37. En stor penis er først og fremst smertefullt for mange av oss. Det er vondt å få støt mot livmorhalsen. Det betyr at hele konseptet med å "bli tatt hemningsløst" utgår, fordi man må hele tiden passe på å ikke støte for dypt. Et annet aspekt er at klitorisen har form som en V omtrent, der begge "armene" ligger rundt skjeden. Det som gir oss vaginal orgasme/nytelse, er når vi klemmer disse to inn mot en penis (eller noe annet) som er i skjeden. Dersom penisen er tykk, får man rett og slett ikke ordentlig tak. Tenk at du skal ta tak i en basketball med en hånd, dersom du har hånd på størrelse med et barn. Du klarer ikke å få tak. Da ligger klitoris for langt unna det som stimulerer, og vi får ikke orgasme. Se over her. Klitorisen stimuleres ved penetrering. Mennesker (kvinner) er forskjellige. Noen synes det er nok med 5 min penetrering. Noen blir faktisk tilfredsstilt og vil ikke ha mer. At du er umettelig betyr jo bare at han ikke klarer å tilfredsstille deg. Er det vanlig at damer vet så lite om egen kropp?? Anonymkode: 4e4c3...d64 Hahaha du er vittig. Så dersom jeg syns sex er så vanvittig deilig at jeg vil ha mer enn 5 min knulling, så betyr det at han ikke klarer å tilfredsstille meg? Faller på sin egen urimelighet, det utsagnet der. Ja, alle er forskjellige. Betyr det at du vet lite om egen kropp? Nei. Anonymkode: 32272...8cd
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #37 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja? Og denne oppbyggingen er ikke regnet med i de minuttene. Det er ingen som sier at hele akten er over på fem min, det er kun penetreringen. Her var det mye tøys, men det viktigste er kanskje dette: Ja, størrelsen teller. Men det er overhodet ikke det samme som å si at størst er best. Du kan tenke som med sko. Størrelsen betyr noe, men det er ikke sånn at alle vil ha sko i str 45. For mange av oss passer 37. En stor penis er først og fremst smertefullt for mange av oss. Det er vondt å få støt mot livmorhalsen. Det betyr at hele konseptet med å "bli tatt hemningsløst" utgår, fordi man må hele tiden passe på å ikke støte for dypt. Et annet aspekt er at klitorisen har form som en V omtrent, der begge "armene" ligger rundt skjeden. Det som gir oss vaginal orgasme/nytelse, er når vi klemmer disse to inn mot en penis (eller noe annet) som er i skjeden. Dersom penisen er tykk, får man rett og slett ikke ordentlig tak. Tenk at du skal ta tak i en basketball med en hånd, dersom du har hånd på størrelse med et barn. Du klarer ikke å få tak. Da ligger klitoris for langt unna det som stimulerer, og vi får ikke orgasme. Anonymkode: 4e4c3...d64 Denne teorien også! Hvor faen kommer dette fra? Jeg kommer konstant når jeg blir vaginalt fistet. Men i følge deg så «får jeg ikke tak» rundt det som penetrer meg så jeg kan ikke komme. Snakk for deg selv, ikke for alle andre, Basketball-analogi. Anonymkode: 32272...8cd
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #38 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 14.10): Herregud, hvorfor blir dette utsagnet sagt så mange ganger uten tilsvar på kg? Kvinner har da for faen nerver i skjeden! Knulling er for faen noe vi nyter, ikke aller nådigst tillater i 5 minutter for mannens del. For meg er det mye mer nytelse i å bli tatt og knullet enn å ha litt stimuli på klitoris. Alle kvinner som sier at det holder med 3-5 min knulling har ikke opplevd ordentlig sex med en fantastisk elsker. Da vil man mer! Da har de kun opplevd deilig, vanlig god sex med en helt vanlig orgasme. Anonymkode: 32272...8cd Jeg elsker å bli tatt hatt bakfra, treffer g-punktet og gir meg orgasme etter orkasme. Min tidligere mann holdt ut 7-8 jokk, så var det over. Min nåværende har lært seg å holde ut lenge når det passer seg sånn, men vi kan også ha en kjapp en i dusjen. Jeg foretrekker et par timer med kos og sex🤩 Anonymkode: 0f173...cea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå