Gå til innhold

Hvordan har dere tid til KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er vel ikke forskjell på de som henger på KG hele dagen og de som deltar veldig aktivt i telletrådene? Jeg tror det er få som bare deltar i telletrådene liksom.

Enten er man her for å oppsøke temaer som interesserer, ellers henger man så mye her at telletrådene fungerer som pause fra å delta i ordentlige tråder.

Min påstand er altså at de som deltar i telletrådene er de som er her mest, ikke minst slik du påstår.

 

Jeg henger på KG fordi jeg kjeder meg. Jeg er ung og delvis ufør og har ikke så mange ordentlige venner. Når kjæresten gamer så henger jeg på KG. Når andre folk sitter og scroller på Face, Insta og sender tusen Snapper til hverandre så deltar jeg i tråder i underforumet Aktuelle saker og politikk. Jeg føler ikke at jeg bruker tiden ufornuftig, egentlig.

Det er verre med den personen som oppretter alle penistrådene. Den personen har store issues.

Anonymkode: dec36...b7f

Verre med han bidemannen. Virker heldigvis som at han har forlatt forumet

Anonymkode: fd600...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om tid, men prioritering. 

(jeg prioriterer altså ikke KG opp fremfor andre hyggelige ting å gjøre, men jeg er her)

Endret av Nooni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 23.40):

Jeg har stoppet innom KG av og på over de siste 2 årene, iløpet av den tiden er det noen fjes som alltid kommenterer.

Hvordan har dere tid til det? hva er grunnene dine for at du er så aktiv på KG?

Anonymkode: b427a...f42

Alt i fra  egenmelding til sykmelding,man har tid til det man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålsstillingen er helt feil. Jeg selv prokastinerer nettopp fordi det er en haug med andre ting jeg kanskje heller skulle ha gjort. Sånn som nå, jeg skal skrive og sende rapporter, men trengte fokusere på noe annet. Om noen synes det er synd og skam, så er det trist og leit. For dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...