AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Hei! Hvordan oppretter man grupper på Facebook nå? Jeg har jo gjort det før, men nå finner jeg ikke ut av det. Tror de må ha endret et eller annet.. Det går veldig fortsatt an? Setter pris på hjelp😊 Anonymkode: f377c...560
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Grupper - opprett gruppe (plusstegnet). (Tok meg 2 sek å finne ut av😅) Anonymkode: 656f9...d3e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grupper - opprett gruppe (plusstegnet). (Tok meg 2 sek å finne ut av😅) Anonymkode: 656f9...d3e Må jeg gjøre det fra PC, skal tro? Sitter på iPhone nå, og eneste den gruppe-knappen fører meg bare til allerede opprettede grupper, ikke noe plusstegn her. (Kanskje jeg bør oppgradere appen? 😅) Anonymkode: f377c...560
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Når jeg prøver fra PC så finner jeg funksjonen, trykker på «opprett gruppe», men får beskjed om at dette innholdet ikke er tilgjengelig akkurat nå. «Når dette skjer, skyldes det vanligvis at eieren enten bare har delt det med en liten gruppe mennesker, har endret hvem som kan se det, eller har slettet det.» Altså, som om jeg prøver å gå inn i en gruppe opprettet av en annen. Her er det noe som ikke er som det skal.. frustrerende! Anonymkode: f377c...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå