Gå til innhold

Datter med eldre kjæreste

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (8 timer siden):

Så en 18-åring myndig fyr er sammen med noen som fremdeles går på ungdomsskolen.....

O.G. skrev (7 timer siden):

Problemet med slike kjærester som Ts sin datter har er jo at jenter i ungdomsskolealderen er preferansen deres og de slutter aldri å prøve å få fatt på småjenter. Må være skikkelig flaut for jenter som ikke såg igjennom det der og vite at de gav sin jomfrudom til halvpedoer.

Det er stor forskjell på en 18 åring som er sammen med en 16 åring, og en 50 åring som går etter 16-18 åringer.

Anonymkode: 7597c...b71

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og denne lengre utredningen om din livshistorie skal hjelpe ts fordi....?

Anonymkode: 9202a...b06

På ingen måte. I mitt originale innlegg forklarte jeg at jeg som 14 åring var sammen med en på 18, og at det gikk helt fint, og at mine venner som hadde jevnaldrende kjærester også hadde sex. Hvor gammel min kjæreste var spilte altså ingen rolle for min seksuelle aktivitet.

Jeg ble Så beskyldt for å være en umoden 14 åring som forsvarte sex mellom en mindreårig jente og en myndig gutt. Jeg forklarer her at jeg tvert om var en svært moden og reflektert 14 åring. 

mitt forhold til en fire år eldre gutt var fint for meg. Jeg ville ikke vært bekymret basert på alder.

Anonymkode: 1cc0c...9b4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og denne lengre utredningen om din livshistorie skal hjelpe ts fordi....?

Anonymkode: 9202a...b06

Skal det ikke være innafor å forsvare seg selv når noen kommer med en negativ påstand om deg, selv om det er litt på siden av trådens tema?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er stor forskjell på en 18 åring som er sammen med en 16 åring, og en 50 åring som går etter 16-18 åringer.

Anonymkode: 7597c...b71

Vel, disse femtiårene startet en gang.....

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en helt normal aldersforskjell.

De fleste 16 årige gutter er totalt uinteressante for 16 årige jenter.

Anonymkode: 51a0f...170

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Datteren min er blitt sammen med en 18 åring, selv er hun bare 15- fyller 16 i november. Synes dette er altfor stor aldersforskjell og har egentlig mest lyst å nekte henne å treffe han. Men innser at det kanskje vil bli vanskelig. Er så redd for at han skal presse henne til noe.  Hun har allerede spurt om han kan sove over noe jeg har sagt nei til.  Hva gjør jeg? Kan jeg nekte de å møtes eller er det bare jeg som overdriver.

Anonymkode: b76c4...c1f

Ja, du overdriver. Du er jo helt hysterisk! 2-3 års aldersforskjell er ikke stor aldersforskjell og å nekte dem å møtes synes jeg er urimelig og overbeskyttende. Men datteren din er under den seksuelle lavalder, så overnatting kan du godt være litt streng på, samtidig bør du ta en prat med datteren din om grensesetting for seg selv og om prevensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...