Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2005 #1 Del Skrevet 8. november 2005 Vemodig, trist og godt på samme tid. I dag er det tre år siden lillesøster døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. november 2005 #2 Del Skrevet 8. november 2005 Trist å høre. Denne dagen vil alltid være spesiell, men med årene blir det kanskje lettere å minnes de gode tingene dere hadde i stedet for selve dødsdagen. Gir deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. november 2005 #3 Del Skrevet 8. november 2005 i en tung stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2005 #4 Del Skrevet 8. november 2005 Takk skal dere ha..... Egentlig så er sorgen min egoistisk. For min elskede lillesøster hadde det ikke noe bra her på jorda, så hun fortjente å få komme hjem til Gud. Hun hadde en kropp som overhodet ikke fungerte, så midt i sorgen over å miste henne, var også gleden over at hun endelig fikk slippe. I dag skal vi på graven og tenne lys og legge ned blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #5 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tenker på dere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. november 2005 #6 Del Skrevet 8. november 2005 En ekstra god fra meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2005 #7 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 8. november 2005 #8 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 8. november 2005 #9 Del Skrevet 8. november 2005 Slike årsdager er av og til fæle synes jeg.. Vil allikevel gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå