Gå til innhold

Råd mot oppkast


Lola-Montez

Anbefalte innlegg

Har du prøvd Novaluzid? Det er ikke kvalmestillende, men mot halsbrann og sure oppstøt. Det funker fjell på meg når jeg er kvalm!! Jeg trodde først ikke på det, men wow, det funker. Tar det om jeg har omgangssjuke eller er så fyllesjuk at jeg ikke gjør noe annet enn å sitte ved doskåla og spy 😅 Merkligste er at det fungerer på bare 2-3 sekunder

Det er det eneste som funker på meg, for ellers kaster jeg bare opp tabletter som taes opp i kroppen lenger ned i systemet. Uansett om du ikke klarer holde det nede, så har virkningen begynt før du rekker å kaste opp resten

Anonymkode: e589d...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råd mot oppkast:

Drikk sitronbrus eller cola

Henger dette spis flatbrød og drikk brus.

Henger dette prøv med litt smør på flatbrødet så pålegg.

Tilslutt drikk melk.

Henger den er du tilnærmet frisk.

Ellers vær nøye med håndhygiene.

 

Men det du har ser ut til å være hinsides mine erfaringer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, NiceOrNothing said:

Høres ut som du er matforgiftet 😢 ring lege igjen i morgen . Masse god bedring ❤️

Tusen takk ❤️ gir ikke seg dette her så noe må det være 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du prøvd Novaluzid? Det er ikke kvalmestillende, men mot halsbrann og sure oppstøt. Det funker fjell på meg når jeg er kvalm!! Jeg trodde først ikke på det, men wow, det funker. Tar det om jeg har omgangssjuke eller er så fyllesjuk at jeg ikke gjør noe annet enn å sitte ved doskåla og spy 😅 Merkligste er at det fungerer på bare 2-3 sekunder

Det er det eneste som funker på meg, for ellers kaster jeg bare opp tabletter som taes opp i kroppen lenger ned i systemet. Uansett om du ikke klarer holde det nede, så har virkningen begynt før du rekker å kaste opp resten

Anonymkode: e589d...77c

Nei dette har ikke jeg hørt om, et det reseptfritt på apoteket? Mulig verdt et forsøk, I dag har jeg bare gitt opp å prøve å spise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Flintis said:

Råd mot oppkast:

Drikk sitronbrus eller cola

Henger dette spis flatbrød og drikk brus.

Henger dette prøv med litt smør på flatbrødet så pålegg.

Tilslutt drikk melk.

Henger den er du tilnærmet frisk.

Ellers vær nøye med håndhygiene.

 

Men det du har ser ut til å være hinsides mine erfaringer.

 

Ja alt kommer i retur, legen er ikke mye hjelp i, de mener det går over av seg selv, gjør jo sikkert det etterhvert men det er tøft å spy i en hel uke asso, sparer litt penger på mat om ikke annet, men kjedelig å lage meg mat bare for å spy det opp igjen, i dag har jeg holdt meg til cola og vann, har gitt opp hele mat prosjektet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dustete
15 hours ago, Lola-Montez said:

Ja kan ikke huske å ha vært så dårlig så lenge før, får bare beskjed om å holde sengen og prøve å få i meg væske, men om jeg ikke snart er bedre bør jeg vel legges inn mener jeg, føler ikke det er forsvarlig at jeg skal være hjemme alene når jeg er så dårlig. 

Enig! Det er jo flere dager!

Den "æsj ta en paracet du dævver ikke" holdningen til helsevesen, HR og sjefen din hører ikke hjemme noe sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sitter jeg på legevakten midt på natten etter å ha kastet opp utover hele gulvet igjen, håper de finner ut hva som gjør det, er ordentlig sliten nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/16/2022 at 4:30 PM, Dustete said:

Enig! Det er jo flere dager!

Den "æsj ta en paracet du dævver ikke" holdningen til helsevesen, HR og sjefen din hører ikke hjemme noe sted

Ble innlagt på sykehus nå, er så dårlig det var ikke forsvarlig å være hjemme lenger, håper bare jeg får hjelp her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...