AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Vi som kvinner kan jo strengt talt ikke mene at abort er greit frem til uke 18. Det er jo ikke bare min kropp lenger. Det er to kropper. Helt frisk i dette tilfellet. Helt frivillig vil jeg ta abort. Angre meg. Føde ut en bitteliten person. Hvorfor syntes dere dette er greit? Opplys meg! For ordens skyld syntes jeg personlig at slik vi har det i norge i dag, er etisk riktig. Frem til uke 12 og nemd til uke 18 om det skulle være årsaker for det. Uten å gi eksempler her. Hørte på en podcast at "la kvinnen bestemme selv om det så er i uke 38!"syntes dette var fælt å høre på. Jeg syntes for øvrig ikke at det er greit at menn skal sitte å bestemme over kvinners kropper, abort senest uke 6 (texas,USA) det er ikke alle som vet de er gravide da. Jeg er for kvinnekamp, men det handler da bare ikke om kvinnen!!! Anonymkode: 6750c...1f9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Kvinner skal bestemme over sin egen kropp, det er alt som betyr noe. Man kan ikke bli tvunget til å gi blod eller donere organer for å redde et annet liv heller. Fordi man bestemmer over egen kropp. Anonymkode: c43f5...0f7 1
Violetta Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen mener at kvinner må umyndiggjøres ved å gå gjennom en nemnd etter uke tolv. Hvem er det som sitter i disse nemndene og er så mye klokere og vet mer om kvinnen enn kvinnen selv? Endret 13. mai 2022 av Violetta 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå