Gå til innhold

Fittelukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitta til mi dama lukter fantastisk ❤️

Kjøp deg en klemme på nesa, hvis du er plaget såpass.

Anonymkode: a4f32...77f

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Ok

Anonymkode: 49301...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Date menn da.

Anonymkode: f715d...72e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fitte skal lukte litt da, det er jo det som er halve moroa med å gå ned på dama. Ikke forveksle det med dårlig hygiene eller at musa ikke er frisk,for det lukter jævlig. Hadde nok knulla dama for det for høl er høl og kuken er blind. Er bare å koble ut nesa. Knulla en gang en dame med elendig hygiene men fantastisk kropp. Er bare å fokusere på kroppen og koble ut svettelukten eller at hun hadde elendig dåsehygiene. Ga meg infeksjon i pikken hver gang men hvem bryr seg når man får pult

Anonymkode: 00262...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er TS en hund mon tro? 

Anonymkode: fe538...4b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du har så sykt god luktesans at dette plager deg i hverdagen, så tenker jeg at det er en del andre lukter som må plage deg også, rumpesvette, kroppssvette, toalett, søppeldunker, våt hund, ånde med mere. Bikkja mi også har jævlig god luktesans, men det er merkelig hvilke lukter den liker. Så det har sikkert mest med prosseseringen av lukter og hvordan man oppfatter lukter.

Du får bare holde deg unna damer og fitter fremover, det er nok ikke din greie. Vi andre menn som har fått programert DNA tråden riktig, slik at vi tenner på dåseduft, skal nok ta oss av dette.

Anonymkode: 0aa35...376

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte skal lukte litt boknasild. Ikke fioler. 

Anonymkode: af1eb...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er TS en hund mon tro? 

Anonymkode: fe538...4b3

Det tror jeg ikke.. Min hund sniffer alle kvinnene som er på besøk.. får ofte høre at hunden er lik eieren😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Så interessant da...

Anonymkode: 124b9...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trolling, for ingen har så god luktesans.

Anonymkode: 13c52...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Tror du har kronisk bihulebetennelse jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at ikke "fittelukta" sitter i din egen nese? 

Anonymkode: 0d26a...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Bamseklemmer said:

Det tror jeg ikke.. Min hund sniffer alle kvinnene som er på besøk.. får ofte høre at hunden er lik eieren😅

Min også, og damene bare fjoller det bort samtidig som jeg merker det tar litt tid før de reagerer, hadde jeg derimot prøvd på det samme :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fridiskusjon.no skrev (13 timer siden):

Min også, og damene bare fjoller det bort samtidig som jeg merker det tar litt tid før de reagerer, hadde jeg derimot prøvd på det samme :-).

Kvinner er oftes kåtest og lukter aller best ved eggløsning... så det er ikke så rart de smiler og fjoller det bort.. de vet jo hunden logrer når den er glad, og stikker snuten mot musa å sniffer.. Det er jo et god-lukts-garanti🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg gikk ned på ei dame en gang og det lukta som et fiskemarked

Anonymkode: 256b2...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 22.29):

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Heldiggris... 

Anonymkode: 2f86f...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/12/2022 at 10:29 PM, AnonymBruker said:

Kjenner fittelukta av stor sett alle damer, har sykt  god luktesans, fitte lukter ikke godt, noen ganger holder jeg på å brekke meg🤮

Anonymkode: f11a4...6d2

Duften skal gjøre menn kåte og klare, hvis du misliker lukten - forsøk å lukt på menn kan være det virker for deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...