AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Jeg har gjeldsordning. Har veldig mye smerter i knærne. Legen henviste meg til fysioterapi. Jeg mangler 2000 kr til å oppnå egenandel. Jeg får mere trygd i juni pga skattefritt og kan betale fysioterapi da. Men skulle gjerne ha startet behandling nå. Er det dumt å spørre om å utsette betalingen til Juni? Anonymkode: 3ea2f...e88
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Frikortet er nå slått sammen da, så alt av legetimer, timer på sykehus, medisiner på blå resept og fysioterapi går på samme frikortet. Var bare usikker på om du mente du manglet 2000 for det som før var frikort2. Men uansett, så kan du sende en epost til fysioterapeuter i din kommune med driftsavtale (for at det skal gå på frikortet må det være behandler med refusjonsavtale) å forklare situasjonen din, og spør om det er mulig å få en oppsamlet faktura for eventuelle timer når du i juni har bedre råd til det, for å unngå å utsette behandling. Du trenger strengt tatt ikke henvisning heller du kan ta direkte kontakt, men sjekk at det er en fysioterapeut som ikke er helprivat. Anonymkode: 08f24...4e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå